Rio-man Geplaatst 12 Januari, 2010 Geplaatst 12 Januari, 2010 Toch wel komisch.. een Ex-Nederlandse Peugeot 306 met dat kenteken haha Hoezo ex-Nederlands... Nou, een Duitser begreijpt je niet als je zegt Je voelt je lekkerder in een Peugeot hahah Quote
Roderik Geplaatst 12 Januari, 2010 Geplaatst 12 Januari, 2010 Ik begreep laatst dat duitsers met een kort nummerbord zoals deze "trut" hierboven daar extra voor betalen? Of het kenteken al heel lang in hun bezit is? Quote
Aart.S Geplaatst 12 Januari, 2010 Geplaatst 12 Januari, 2010 Ik kom vandaag stil te staan voor een stoplicht. Komt er een motoragent naast me staan en valt om. Hij raapt zijn motor op, het licht springt op groen en we rijden verder. Bij het volgende stoplicht komt die motoragent weer naast me staan en valt weer om. Ik doe mijn raam open en vraag: evenwichtstoornis ? Nee zegt die motoragent, ik rijd voor het eerst zonder zijspan. Quote
Gast Daiz Geplaatst 13 Januari, 2010 Geplaatst 13 Januari, 2010 @ Peterrrr Is een leuk idee maar dan moet je wel even 3000,- hebben Ik zal eens rond gaan kijken op internet of ik verder iets kan vinden. Hulp is altijd fijn Dank je wel! Gr Daiz Quote
bigwade Geplaatst 13 Januari, 2010 Geplaatst 13 Januari, 2010 Hey Daiz, het is ook wel wat simpel voorgesteld door Peterrrr. Er komt meer bij kijken dan Berlingootje en karren. Waarom meld je je iig niet alvast aan bij koeriersbedrijven in de buurt als nood/reserve chauffeur ? Daarnaast is er een woud aan uitzendburo's die JOU graag willen bemiddelen voor passend werk. (dat is nl. hun verdienste) Schrijf je in op elke vestiging die Den Bosch rijk is....... En dan gaat ineens op een dag de telefoon............ Quote
Ton K Geplaatst 13 Januari, 2010 Geplaatst 13 Januari, 2010 Staat een man in de golfshop van zijn homeclub ,en denkt bij zich zelf , ik ga mijzelf eens lekker verwennen en koopt een paar splinter nieuwe golfschoenen, en vol trots gaat hij er mee naar huis om zijn juweeltjes zo snel mogelijk aan zijn vrouw te laten zien. Thuis gekomen , merkt hij dat zijn vrouw al poedeltje naakt op bed ligt....,maar om het spannend te maken doet hij al zijn kleren uit en alleen zijn golfschoenen aan en loopt zo de slaapkamer binnen...vol verbijstering kijkt zijn vrouw hem aan , en hij zegt , al wijzend naar beneden, wat vind je er van? , zijn vrouw daarop reagerend....nou lieverd hij hangt! hij zegt ... ja , maar hij kijkt naar mijn nieuwe schoenen! zegt zijn vrouw daarop reagerend , HAD JE DAN NIET BETER EEN PETJE KUNNEN KOPEN? Groetjes, Ton ps, o ja , ober , 1 Gluhwijn en een balletje gehakt aub. Quote
Peterrrrr Geplaatst 13 Januari, 2010 Geplaatst 13 Januari, 2010 Hey Daiz, het is ook wel wat simpel voorgesteld door Peterrrr.Er komt meer bij kijken dan Berlingootje en karren. Waarom meld je je iig niet alvast aan bij koeriersbedrijven in de buurt als nood/reserve chauffeur ? Daarnaast is er een woud aan uitzendburo's die JOU graag willen bemiddelen voor passend werk. (dat is nl. hun verdienste) Schrijf je in op elke vestiging die Den Bosch rijk is....... En dan gaat ineens op een dag de telefoon............ Simpeler ? nee joh, je moet er wat administratie voor doen maar als je daar een beetje gevoel voor hebt kan je daar een heel eind mee komen. Meer is het Quote
Gast Jantje Geplaatst 13 Januari, 2010 Geplaatst 13 Januari, 2010 Koerieren met de pica kan ook.. ruil je hem bij peterrrrr in voor een pica diesel Quote
bigwade Geplaatst 13 Januari, 2010 Geplaatst 13 Januari, 2010 Precies, bankje plat en gaan met de (blauwe) banaan.. Quote
Gast Daiz Geplaatst 14 Januari, 2010 Geplaatst 14 Januari, 2010 ennnnnnnnnnnnn dat is dus NIET wat ik ga doen hahaha m'n pica verkopen!! nee nee Ben dol op mijn racebak en heb hier de bumpers enzo (bijna) klaarliggen.... Dus wil sparen en verder (als ik genoeg gespaard heb) afmaken Dan ga ik hem toch niet wegdoen hah zonde van al dat werk wat ik erin gestopt heb! Kijk maar eens in m'n dagboek... is nogal wat dus.....leuk aanbod maar nee Gr Daiz Quote
Gast Jantje Geplaatst 14 Januari, 2010 Geplaatst 14 Januari, 2010 ennnnnnnnnnnnndat is dus NIET wat ik ga doen hahaha m'n pica verkopen!! nee nee Ben dol op mijn racebak en heb hier de bumpers enzo (bijna) klaarliggen.... Dus wil sparen en verder (als ik genoeg gespaard heb) afmaken Dan ga ik hem toch niet wegdoen hah zonde van al dat werk wat ik erin gestopt heb! Kijk maar eens in m'n dagboek... is nogal wat dus.....leuk aanbod maar nee Gr Daiz Dan maak je er een pica taxi van, net zoals die witte peugeot 406 van de taxi films Quote
Peterrrrr Geplaatst 14 Januari, 2010 Geplaatst 14 Januari, 2010 Das wel een dik apparaat trouwens ! Quote
Gast Jantje Geplaatst 14 Januari, 2010 Geplaatst 14 Januari, 2010 Das wel een dik apparaat trouwens ! nou.. ik vond hem in deel 1 het mooiste, niet zo extreem overdreven als die op de foto haha Quote
Gast Daiz Geplaatst 15 Januari, 2010 Geplaatst 15 Januari, 2010 hahahah dat is ook een leuk idee ja! Alleen heb je een taxipas nodig... en die kost ook geld...grrr (ben niet boos hoor) maarja eerst moet ik inkomsten hebben en dan verder.. Ben met gemeente DB bezig...we wachten af... Gr Daiz Quote
Gast Jantje Geplaatst 15 Januari, 2010 Geplaatst 15 Januari, 2010 Succes daarmee daisy, Ik heb helaas ook 1x in die trage koffie molen gezeten door arbeids ongeschiktheid. Hopeloos verhaal allemaal... Quote
Rio-man Geplaatst 18 Januari, 2010 Geplaatst 18 Januari, 2010 Er komt misschien binnenkort weer een wijziging in het wagenpark... de Pride gaat er weer uit en er komt een Rio sedan uit 2001 met 65.000 gelopen voor terug..... Meer info volgt later want het is nog niet zeker. Eerst moet de Pride voldoende weten op te brengen... Quote
Roderik Geplaatst 18 Januari, 2010 Geplaatst 18 Januari, 2010 Ziet er niet verkeerd uit. Toch zie je dat andere merken het vaak hlelaas in NL niet redden in de Taxibranche. Meestal komen ze toch weeruit op Mercedes-Benz. Veel merken alvoorbij zien komen, Skoda, Toyota Peugeot etc. allemaal al weer foetsie Quote
Alex VB Geplaatst 18 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 18 Januari, 2010 Ziet er niet verkeerd uit. Toch zie je dat andere merken het vaak hlelaas in NL niet redden in de Taxibranche.Meestal komen ze toch weeruit op Mercedes-Benz. Veel merken alvoorbij zien komen, Skoda, Toyota Peugeot etc. allemaal al weer foetsie Hier rijden veel Chrysler 300c rond als taxi.. En Fiatjes 500, maar dan meer als drugstaxi Quote
Gast Jantje Geplaatst 18 Januari, 2010 Geplaatst 18 Januari, 2010 chrysler 300c zie je bij ons ook best veel als taxi hoor alex. Ik vraag me altijd af waarom ze klagen over dat de tarieven te goedkoop zijn terwijl ze zulke dikke bakken rijden. Als je bijvoorbeeld een toyota avensis pakt is de aanschaf goedkoper, hij rijdt veel zuiniger, onderhoud is goedkoper ga maar door.. Quote
Alex VB Geplaatst 18 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 18 Januari, 2010 Eventjes wat leven in de brouwerij brengen.. Brandbier heeft net de biertanks bijgevuld, de frisdrank is ook weer in orde enz.. We kunnen weer "op" Cafe zoals ze het hier noemen.. Nu nog een lekker muziekske: YouTube - AC/DC - If You Want Blood (You've Got It) Voor de oude rock fans.. YouTube - AC/DC - High Voltage YouTube - AC/DC - TNT YouTube - AC/DC Whole Lotta Rosie Live At Donington High Quality Quote
Gast Jantje Geplaatst 18 Januari, 2010 Geplaatst 18 Januari, 2010 Bah alleen maar rock? Ik zit net binnen me subwoofers te testen met dit liedje: met normale speakertjes op je pc hoor je hem niet, als je een headset opzet hoor je hem wel. Me buren kwamen net al klagen over het lawaai haha Quote
Smart Geplaatst 18 Januari, 2010 Geplaatst 18 Januari, 2010 Zit ik net aan een lekker biertje, kijk op Nu.nl, komt er ineens dit voorbij waaien...... http://www.zie.nl/video/Vrouw-scheurt-uit-bobsleepak/m1dzpnpf591k Effe lachen! Quote
Rio-man Geplaatst 19 Januari, 2010 Geplaatst 19 Januari, 2010 En niemand die ook wat zegt tegen haar daarna Hahaha Quote
Smart Geplaatst 19 Januari, 2010 Geplaatst 19 Januari, 2010 En niemand die ook wat zegt tegen haar daarna Hahaha Ja, wat moet je dan zeggen. Vaak zijn het atleten uit alle werelddelen en dan begrijpen ze niet wat je bedoelt. Kun je ook nog een tik verwachten vanwege sexuele intimidatie, hahahaha! Maaruh, het is wel nauwsluitende kleding hoor! Alleen niet meer zo aerodynamisch....... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.