Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Ja dat zou je wel denken, maar vandaag is dit te lezen

Bijstand beter dan baan - overgeld.nl [Arbeid]

Maar als ik in de bijstand zou zitten,zou ik alles aanpakken

Dat is het probleem, ze zit in de traag draaiende koffie molen om een bijstand uitkering te kunnen gaan krijgen.

Dus op dit moment is het voor haar een baan of helemaal geen geld.

Geplaatst

JUIST Jantje !!

Precies zoals jij het verteld ;)

Ik wil graag gewoon eerst meer weten voordat ik gelijk ja op iets zeg, heb ik wel vaker gedaan en was altijd negatieve uitpak dus.....ik denk eerst goed na voordat ik gelijk me erin ga gooien!! (sorry dat is mijn keus) van ervaringen leer je dus........

Heb gezegt: vind het een leuk idee en kets het niet gelijk af! dus graag gewoon meer info :)

Gr Daiz

Geplaatst
JUIST Jantje !!

Precies zoals jij het verteld ;)

Ik wil graag gewoon eerst meer weten voordat ik gelijk ja op iets zeg, heb ik wel vaker gedaan en was altijd negatieve uitpak dus.....ik denk eerst goed na voordat ik gelijk me erin ga gooien!! (sorry dat is mijn keus) van ervaringen leer je dus........

Heb gezegt: vind het een leuk idee en kets het niet gelijk af! dus graag gewoon meer info :)

Gr Daiz

Nou meer info.. Als leerling - autoverkoper ben je het persoonlijke slaafje van een man als Peterrrrrrr, alles waar hij geen zin in heeft mag jij doen haha!

Nee grapje.. je zal heus wel rot klusjes krijgen, maar dat heb je in elk vak.

Ga er vanuit dat je aan het begin voor namelijk met bepaalde delen met een verkoper mee zal lopen en op die manier de kneepjes van het vak gaat leren. Eventueel in combinatie met het volgen van een opleiding.

en af en toe mensen hun droom auto verkopen :mrgreen:

Geplaatst

Nou, met Sociaal Pedagogisch Werk (SPW) kun je wel meer dan alleen kinderopvang, alhoewel ook daar de normen zijn aangescherpt.

Maar een pittig mens zoals Daiz wil jij wel in de showroom hebben staan hoor. Anders komen wij niet hoor!:wink: Hahahahaha!

Geplaatst

Daarom, als ze toevallig de kinderopvang gekozen heeft kan ze zo terrecht !

Als ze de verkoop in wil kan ook natuurlijk maar daar beslis ik niet alleen over natuurlijk hahaha

Geplaatst

Hallloooo ben ik weer eventjes,

Heb SPW-3 met als uitstroom Gehandicaptenzorg...

Heb al een paar keer gesolliciteerd bij kinderopvang maar omdat ik geen ervaring heb met kinderen.....(heb wel 8 jaar in Vlijmen als vrijwilligster zwemles gegeven nog maargoed dat vinden hun dan niet goed....) :(

dus dat wordt gewoon niets...en met gehandicapten bijv woonvorm vind ik niet echt iets...misschien kinderen met een beperking.

Gr Daiz

Geplaatst

Ik zou zeggen Diaz doe je ding.

Je moet werk hebben wat je leuk vind, is erg belangrijk.

Mijn vrouw heeft altijd in de confectie gewerkt en 25 jaar

daarin een eenmans confectie bedrijf gehad.

Maar doordat wij in een appartement gingen wonen moest ze

daarmee stoppen, en maar goed ook, hard werken en weinig verdienen.

Nu werkt ze ong. 10 jaar bij de thuiszorg.

Bevalt haar prima, ze vind het nog steeds hartstikke leuk.

Misschien een hint?

Geplaatst

Inderdaad ongeloofelijk...

Ik heb zelf mijn vrachtwagen rijbewijs gehaald op kosten van de overheid en heb veel geleerd in de tijd dat ik in Bosni

Geplaatst

@ Aart.S

Heb zelf voordat ik ontslagen was in thuiszorg (bedrijf van m'n ouders gezeten)

Ben het poetsen beetje erg zat ;)

kinderopvang ben ik nog mee bezig....tot zover geen reactiers gehad.... :(

Gr Daiz

Geplaatst
@ Aart.S

Heb zelf voordat ik ontslagen was in thuiszorg (bedrijf van m'n ouders gezeten)

Ben het poetsen beetje erg zat ;)

kinderopvang ben ik nog mee bezig....tot zover geen reactiers gehad.... :(

Gr Daiz

Ik hoop dat het je lukt en zal voor je duimen.

Geplaatst

Nou zat ik gister even televisie te kijken en ben me letterlijk dood geschrokken.

Er was een programma op (weet niet meer welke zender, volgens mij rtl7) dat ging over mensen die zichzelf en anderen piercen met grote vleeshaken en dan vrolijk met behulp van touwen en die haken aan bomen en zo gaan hangen.

Er was er zelfs 1 die was bezig om zijn balzak open te snijden en dan zon ring erin te stoppen die ze ook in oorlellen doen om het gat uit te rekken, want het leek hem leuk om zijn vinger er door heen te kunnen steken.

wat voor wereld leven we in? zitten we nog wel in het jaar 2010 :confused:

Geplaatst

Gelukkig heb ik die "kwaliteitszenders" niet meer...

Af en toe denk ik dat we terug gegaan zijn naar het jaar 10.000 B.C...

En nu rustig adem halen... Adem in, Adem uit, Adem in, Adem uit..

Gaat het weeer een beetje..?

Geplaatst

vandaag op het nieuws....man knuffelt en kust met kip in de metro....tjahhh wat je leuk vind hahahahha ;)

Geplaatst
vandaag op het nieuws....man knuffelt en kust met kip in de metro....tjahhh wat je leuk vind hahahahha ;)

Wat is daar dan verkeerd aan......:shock:

Geplaatst
Wat is daar dan verkeerd aan......:shock:

Dat het op het nieuws komt??

Zometeen heeft iedere "kwaliteits" zender in Hollanda zulke onderwerpen..

S...T.. Dat is nu al zo..;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...