Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

even een update van mij:

ik ben met een jurist aan de slag gegaan tegen het uwv.

Heb ondertussen een gesprek gehad met een arts en die gaf mij gelijk: (22 april)

- het ontslagrecht ligt NIET bij mij.

- wordt geprobeerd om met terug werkende kracht geld terug te vorderen van de ziektewet vanaf juni of sep 2009......

(hopelijk heb ik aan het eind van deze maand bericht.....anders moeten we dadelijk nog uit ons huis :( :( en wil graag m'n kia project afmaken !!! ....... wacht weer af, hopelijk kan ik jullie dan ook en positief bericht geven en weer wat vaker op het forum aanwezig zijn :)

pffff, ik HOOP... een keer positief nieuws :(

Mis jullie wel hoor :D

Gr Daiz

Geplaatst

Nou, ik zal voor je duimen hoor!

Maar wat heeft het UWV te maken met jou aan-/afwezigheid op dit forum? Je hoeft je toch niet te verstoppen of te schamen voor de situatie waarin je je bevindt?

Dan hoef je ons ook niet te missen hoor! Ja, enkele forumleden daargelaten.........:wink::lol::mrgreen::clap:

Geplaatst

@ smart: het heeft er een beetje mee te maken :)

uwv = inkomsten

inkomsten = o.a rust in m'n hoofd + kia-project verder afmaken, na tijdje weer gaan werken

rust in m'n hoofd + kia project verder afmaken = foto's, info en update's van m'n bolide op het forum :P dan ben ik dus vaker aanwezig ;)

nee schamen en verstoppen doe ik niet, er zijn op dit moment heel erg veel mensen die het moeilijk hebben....maarja heb gewoon even niet veel nieuws te vertellen :)

Gr Daiz

Geplaatst

Jongens (and girls too) ik schenk hier wat drankjes uit........tast toe!

Ik heb vandaag mijn vaarbewijs gehaald en zat vandaag dus weer eens in het hol van de leeuw....Nieuwegein (of all places....)!

Geplaatst
Jongens (and girls too) ik schenk hier wat drankjes uit........tast toe!

Ik heb vandaag mijn vaarbewijs gehaald en zat vandaag dus weer eens in het hol van de leeuw....Nieuwegein (of all places....)!

Hoi Smart

gefeliciteerd man , leuk!!

Wanneer gaan we met de KIA forum leden varen?

Wat zeg je Nieuwegein?

Dan heb je vast een toost bij Bigwade opgehaald!!

Neem er een van me!!

Geplaatst
Hoi Smart

gefeliciteerd man , leuk!!

Wanneer gaan we met de KIA forum leden varen?

Wat zeg je Nieuwegein?

Dan heb je vast een toost bij Bigwade opgehaald!!

Neem er een van me!!

Dank-je-wel! Eerst maar eens oefenen in de praktijk voordat ik jullie meeneem voor een boottochtje, anders krijg je allemaal van die groene gezichten.:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

En nee, dit keer geen bakkie gedaan bij Bigwade, hahahaha!

• 3 weken later...
Geplaatst

Heren en dames... ik moet iets bekennen.

We zijn wezen kijken voor de Dacia Duster ter vervangning van de Rio... :|

Geplaatst (aangepast)

De vrekkenbak, GEWELDIG veel auto voor weinig...

Niet zo schoon en dat kan met onze onbetrouwbare overheid straks wat ellende met evt km heffing geven.

Hebben ook een zeer actieve club met meetings.

6 juni http://web.dacia.nl/daciameeting/

Veel plezier !

De duster..... ik had eroverheen gelezen, ja die is helemaal zo gek nog niet :-)

aangepast door bigwade
Geplaatst

Heb je naar die nieuwe uitvoering van de Duster gekeken: de Swiffer.........?

j.gif

5ysn9xl.gif

Geplaatst

Wat een onderbroekenlol weer zeg met die Swiffer haha :) Volgensmij heeft Kia een geweldige snack in huis met de naam Picanto, en doet de Venga me denken aan een algemeen bekende zanggroep eind jaren '90 ;)

Nee de auto beviel verder prima! Hij is zeer ruim en het ziet er allemaal gewoon keurig uit. Hij is een klasse zwaarder als de Rio in wegenbelasting (972 kg tov 1132 kg). Wat betreft de kleuren vonden we bruin, zwart of wit wel leuk, en uiteraard in de Laur

Geplaatst

Ga naar die meeting 6 juni, lachen, er zullen er best een aantal staan.

Kun je meteen gebruikers ervaringen horen.

Fricandellen en een hoop nieuwe vrienden, dagje uit dus.

w.b. dat afdek ding.....

Ooit die van de huidige Sportage gezien ?

Staat ergens op mijn werk onder het stof, totaal onbruikbaar.....

Heb een zwarte doek en door de donkere ramen zie je helemaal niets meer.

Geplaatst

Nee toch!!!!

ik heb pasgeleden een paar dagen een Dacia Sandero gehad.

Dit omdat iemand zo vriendelijk was om mijn Venga met een steen te behandelen.

Wat is dit een slechte auto om in te rijden.

Een paar minpunten

1. zeer zware besturing
  2. dashboard kan je gewoon indrukken, kijk maar eens waar je toeren teller ed zit.
  3. Snelheidsmeter zit aan de rechterkant, half achter het stuur.
  4. Elektrische raam bediening zit in heet middenconsole.
  5. ALs je de versnellingspook in z'n 5 zet moet je je arm heel erg uitstrekken, pook zit te ver naar voren.
  6. Alle bedieningsknoppen zitten heel laag op het console - veel te laag.
  7. Je hoort alles, Relay van de ruitenwisser, het aanslaan van de airco- met dan ook het verminderen van het toerental.
  8. de auto maakt echt heel veel herrie tijdens het rijden
  9. totaal geen trekkracht
  10. stoelbekleding vouwt helemaal op.

Nu kijk je natuurlijk niet naar de Sandero, maar naar die lange jas.

Vooral cowboys droegen deze jas

Maar ik ben bang dat ze de zelfde eigenschappen hebben.

Ik zou er nog eerder voor kiezen om voor een goede tweedehands KIA te gaan als dat ik een Dacia zou kopen.

Geplaatst

Niet zo somber joh,

kijk eens naar gebruikers ervaringen op AW en meer.

Tuurlijk zit bediening van knoppen ala Renault ALTIJD VERKEERD.

Maar eh, kijk eens naar aanschafprijs en OH kosten dan word je direct vrolijk.

Beurtprijzen van (heel) erg weinig en het blijft ook nog eens heel.

(auto, bekleding weet ik niet)

De Swiffer/Duster is net vers en zal weer wat beter in elkaar steken dan de Logan en die andere types.

Joendaai, Kia, Skoda, Seat, het is allemaal via dezelfde route gegaan en straks komen de Chinezen.

Geplaatst

Ach, ik heb in de auto niets vreemds kunnen ontdekken hoor. En de punten 2, 5, 6, 7, 8, 9 en 10 daar heeft de Rio ook last van, dus wat dat aangaat ben ik op dat gebied wel wat gewend. En de elektrische ramen op de middenconsole.. ach daar wen je aan. :) Feit is dat hij weer vers is, het klokje weer op 0 staat en je met een aanschafprijs van 18000 euro (in de meest luxueuze uitvoering waar wij dan wel voor zouden gaan) je op dat gebied eigenlijk ook niet echt mag klagen voor wat je er voor terugkrijgt vind ik. :) Kwa ruimte gaan we er op vooruit, kwa motor ook iets, en hij is weer deuk en krasvrij!

Geplaatst
Kwa ruimte gaan we er op vooruit, kwa motor ook iets, en hij is weer deuk en krasvrij!

Ja en dat kan je ook treffen met een BMW 740 van 1992......... :-)

Geplaatst

Voor 18.000 rijdt je ook een cee'd SW of vergis ik me daar in? Daar heb je ook ruimte - veel zelfs - en je bent vertrouwd met het merk en je krijgt meer waar voor je geld volgens mij..

Maar, het is jullie keuze en jullie hebben al "live" gekeken..

Geplaatst

Maar de Cee'd SW is weer zo.. gewoon. Het feit dat die Duster een "terreinwagen" is spreekt ons wel aan. Bovendien zit er al een gapend gat tussen de Pride en de Rio, en dit geldt al helemaal voor de Rio en de Cee'd..

Geplaatst

Geen verkeerde keus hoor! Als je eerlijk bent dan heb je bij Dacia nog steeds waar voor je geld.

BTW, Bigwade oppert ook niet een slecht idee......een gerijpte BMW 740 is kwalitatief (bijna) onverslaanbaar, behalve op zuinigheid.

Geplaatst

Heb net m'n Auto en Motor Klassiek magazine door de bus gekregen en daar zie ik toch voor 10.000 euri en minder hele fraaie dingen die wb vrij zijn, geen last krijgen van km heffing, goed op lpg kunnen en meer.

(hou je veel geld over voor OH)

Ik begrijp dat je eerste ervaring met de benz geen succes was maar er is echt meer.

Als het geld niet echt in de zak brand, zou ik daar eens rustig naar kijken.

Die eerste bluts/kras in die Dacia zit er waarschijnlijk ook binnen 3 maanden op.

Suc6!

Geplaatst

BTW, Bigwade oppert ook niet een slecht idee......een gerijpte BMW 740 is kwalitatief (bijna) onverslaanbaar, behalve op zuinigheid.

Dat valt kennelijk mee.

Stond laatst bij de Tango naast een werkelijk oogverblindende 730 M

De eigenaar vertelde me dat hij er 1:12 op de snelweg mee deed en in de stad 1:8 (benzine) maar gemiddeld 1:10

Dat doe mijn Sportage ook. (1:10,7 vooruit)

Heb net m'n Auto en Motor Klassiek magazine door de bus gekregen en daar zie ik toch voor 10.000 euri en minder hele fraaie dingen die wb vrij zijn, geen last krijgen van km heffing, goed op lpg kunnen en meer.

(hou je veel geld over voor OH)

Ik begrijp dat je eerste ervaring met de benz geen succes was maar er is echt meer.

Als het geld niet echt in de zak brand, zou ik daar eens rustig naar kijken.

Die eerste bluts/kras in die Dacia zit er waarschijnlijk ook binnen 3 maanden op.

Suc6!

Geplaatst
Niet zo somber joh,

hoi Bigwade

ik doe niet somber,het was mijn errvaring van 2 dagen dat bakkie te hebben gehad

Ik zou voor een goede tweede hands gaan ipv een Dacia.

Of gewoon een Venga :wink:

Dat scheelt echt niet zoveel in de totaal prijs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...