bigwade Geplaatst 2 November, 2010 Geplaatst 2 November, 2010 666 haloween, duivel etc. Alex weet er ook alles van. Het was het 666e bericht na die van Jantje Sekte IN sekte ahw. Laat het gaan........ Quote
Smart Geplaatst 2 November, 2010 Geplaatst 2 November, 2010 Ik weet wel wat het getal van het beest (666) inhoudt, maar kon het niet helemaal plaatsen. Ik snap nu wat er bedoeld wordt. Quote
Jantje.2 Geplaatst 2 November, 2010 Geplaatst 2 November, 2010 zucht.. mensen, als ik een grapje maak moet je er niet al te diep/lang over nadenken Quote
Alex VB Geplaatst 5 November, 2010 Topic Starter Geplaatst 5 November, 2010 Yep... En de poetsdames zijn ook actief geweest Slingers worden opgehangen, straks komt er extra drank etc... Het FEEST mag beginnen!! NOG 2!!! Quote
Alex VB Geplaatst 5 November, 2010 Topic Starter Geplaatst 5 November, 2010 (aangepast) Het duurt wel lang!!! Het is moeilijk al die mensen in toom te houden voor de deur... Ik heb al extra bodygaurds moeten inhuren om de meute in bedwang te houden. En de paaldanseres is zich al een euwigheid aan het warm draaien. Edit: Nog 5.. 5 November, 2010 aangepast door Alex VB Quote
Jantje.2 Geplaatst 5 November, 2010 Geplaatst 5 November, 2010 Heeft hij/jij nou berichten lopen wissen? hij stond net nog op 2999 Quote
Alex VB Geplaatst 5 November, 2010 Topic Starter Geplaatst 5 November, 2010 Heeft zijn bandjes verkocht.. en derhalve topic weg.. Quote
bigwade Geplaatst 5 November, 2010 Geplaatst 5 November, 2010 Laat de paaldanseres(sen?) maar komen.......zonder trainingspak (pluspack ??) Bitterballen ? heerlijk. Hebben we nog Herfstbok in de tap ? 3000, we zouden het er niet over hebben, 5000 doet er toe Quote
Jantje.2 Geplaatst 5 November, 2010 Geplaatst 5 November, 2010 EINDELIJK is het dan zover.. BW gefeliciteerd met je 3000ste bericht, nu is het wachten tot smart de 4000 haalt Quote
Alex VB Geplaatst 6 November, 2010 Topic Starter Geplaatst 6 November, 2010 Ik schrok net wakker... Gefeliciteerd BW... Trainingspakkie is volgens mij uitgegegaan.. Het pluspakket was duidelijk te zien: [/url]En nu op naar de 4000 en beyond!! Zo nu weer de boel opruimen!! Quote
Smart Geplaatst 6 November, 2010 Geplaatst 6 November, 2010 Ja je ziet het BW, ook deze keer hebben we niet naar je geluisterd. Wij hebben het er vast van genomen, de herfstbok was heerlijk! Quote
scorpioshuma Geplaatst 6 November, 2010 Geplaatst 6 November, 2010 EINDELIJK is het dan zover.. BW gefeliciteerd met je 3000ste bericht, nu is het wachten tot smart de 4000 haalt Of Alex de 2000 Quote
bigwade Geplaatst 6 November, 2010 Geplaatst 6 November, 2010 Ik schrok net wakker... Gefeliciteerd BW... Trainingspakkie is volgens mij uitgegegaan.. Het pluspakket was duidelijk te zien: [/url][/url]En nu op naar de 4000 en beyond!! Zo nu weer de boel opruimen!! Ze was idd leuk met het less-pack Quote
Alex VB Geplaatst 7 November, 2010 Topic Starter Geplaatst 7 November, 2010 Hier nog enkele BW & Smart conversaties. Stiekem opgenomen [/url] Quote
Jantje.2 Geplaatst 8 November, 2010 Geplaatst 8 November, 2010 Alex, jij had laatst in een topic iets geroepen over luchtfilters en dat je daar eventueel meer informatie over had, zou het leuk vinden om dat eens te bekijken! Quote
Alex VB Geplaatst 9 November, 2010 Topic Starter Geplaatst 9 November, 2010 Ik ben NU - op moment van schrijven - niet in de mogelijkheid mijn mail te checken mbt de gegevens en aanbiedingen. Ik ben bezig met Jheroen (DE beheerder) om een apart forumgedeelte te maken mbt deze "sponsoringen" Als er mensen zijn die mee willen denken of bedrijven kunnen en kennen die bereidt zijn iets te doen voor ons kunnen ze mij contacteren. Quote
Gast Daiz Geplaatst 24 November, 2010 Geplaatst 24 November, 2010 hallooooooooooooooooo, Ik dacht, zal maar eens laten weten dat ik nog leef hahaha Het is hier op het moment een hele erge troep. Ze zijn namelijk bezig met een grote renovatie van de huisjes......we krijgen een nieuwe badkamer, wc en keuken.....kozijnen deuren..en nog een paar dingen....pfff... Ben er een beetje simpel van geworden, alles staat nu in een kamer gepropt, inclusief bed en we moeten tussen de troep zitten/slapen/eten enz.. ajahhhh wordt wel mooi maar is ff wennen...kan er niet zo goed tegen. Wilde ik even vertellen aan jullie en eummm m'n pica is net apk gekeurd. Alles was goed, alleen bij de volgende apk moeten er andere banden op zitten.. Ze zijn een beetje versleten hahaha ja....snap wel hoe dat komt... Verder.....tjah, het kia-project ligt weer even stil tot de lente denk ik. Dan wordt het tijd om alles (EINDELIJK) erop te monteren en natuurlijk...foto's Als ik weer wat nieuws heb zal ik het laten weten. Gr Daiz Quote
Smart Geplaatst 24 November, 2010 Geplaatst 24 November, 2010 Kijk nou eens, ze leeft nog onze racing pica...... Ben jij je auto niet aan het verbouwen, is het je huis wel! Maar vergeet niet, het moet eerst slechter worden, wil het mooi zijn. Hoe gaat het met je? Baan? Quote
Gast Daiz Geplaatst 24 November, 2010 Geplaatst 24 November, 2010 Met mij gaat het verder nu weer goed. Heb een tijdje (zeg maar familieomstandigheden/ruzie) in de ziektewet gezeten..... Heb toen een flinke tijd aan me eigen gewerkt, zeg maar om mezelf wat beter in m'n vel te voelen, heb ook cursussen gedaan. Moest alles op een rijtje zetten voor mezelf zeg maar...even rust in m'n hoofd. Nu hebben ze bij het uwv plots m'n uitkering gestopt.De arts vind dat ik kan werken... Toen dacht ik nou: Dan krijg ik een reintergratieproject...om werk te vinden....Maar nee, ik hoor gewoon niets meer van hun! Dus ben hard aan het zoeken...bellen enz.... Maar het gaat dus weer goed hier ! Nu alleen werk....en lekker verder kunnen klussen Gr Daiz Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.