Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

666 haloween, duivel etc.

Alex weet er ook alles van.

Het was het 666e bericht na die van Jantje

Sekte IN sekte ahw.

Laat het gaan........

Geplaatst

Ik weet wel wat het getal van het beest (666) inhoudt, maar kon het niet helemaal plaatsen. Ik snap nu wat er bedoeld wordt.

Geplaatst

Yep... En de poetsdames zijn ook actief geweest

media_xl_84748.jpg

Slingers worden opgehangen, straks komt er extra drank etc...

Het FEEST mag beginnen!!

NOG 2!!!

Geplaatst (aangepast)

Het duurt wel lang!!! Het is moeilijk al die mensen in toom te houden voor de deur... Ik heb al extra bodygaurds moeten inhuren om de meute in bedwang te houden.

Bodyguard.gif

En de paaldanseres is zich al een euwigheid aan het warm draaien.

paaldansen.jpg

Edit: Nog 5.. ;)

aangepast door Alex VB
Geplaatst

Laat de paaldanseres(sen?) maar komen.......zonder trainingspak (pluspack ??)

Bitterballen ? heerlijk.

Hebben we nog Herfstbok in de tap ?

3000, we zouden het er niet over hebben, 5000 doet er toe :wink:

Geplaatst

Ik schrok net wakker... Gefeliciteerd BW... Trainingspakkie is volgens mij uitgegegaan..:) Het pluspakket ;) was duidelijk te zien:

[/url]

En nu op naar de 4000 en beyond!!

Zo nu weer de boel opruimen!!

Geplaatst

Ja je ziet het BW, ook deze keer hebben we niet naar je geluisterd. Wij hebben het er vast van genomen, de herfstbok was heerlijk!:mrgreen:

Geplaatst
Ik schrok net wakker... Gefeliciteerd BW... Trainingspakkie is volgens mij uitgegegaan..:) Het pluspakket ;) was duidelijk te zien:

[/url][/url]

En nu op naar de 4000 en beyond!!

Zo nu weer de boel opruimen!!

Ze was idd leuk :-) met het less-pack

Geplaatst

Alex, jij had laatst in een topic iets geroepen over luchtfilters en dat je daar eventueel meer informatie over had, zou het leuk vinden om dat eens te bekijken!

Geplaatst

Ik ben NU - op moment van schrijven - niet in de mogelijkheid mijn mail te checken mbt de gegevens en aanbiedingen.

Ik ben bezig met Jheroen (DE beheerder) om een apart forumgedeelte te maken mbt deze "sponsoringen"

Als er mensen zijn die mee willen denken of bedrijven kunnen en kennen die bereidt zijn iets te doen voor ons kunnen ze mij contacteren.

• 3 weken later...
Geplaatst

hallooooooooooooooooo,

Ik dacht, zal maar eens laten weten dat ik nog leef hahaha

Het is hier op het moment een hele erge troep. Ze zijn namelijk bezig met een grote renovatie van de huisjes......we krijgen een nieuwe badkamer, wc en keuken.....kozijnen deuren..en nog een paar dingen....pfff...

Ben er een beetje simpel van geworden, alles staat nu in een kamer gepropt, inclusief bed en we moeten tussen de troep zitten/slapen/eten enz.. ajahhhh wordt wel mooi maar is ff wennen...kan er niet zo goed tegen.

Wilde ik even vertellen aan jullie :D en eummm m'n pica is net apk gekeurd. Alles was goed, alleen bij de volgende apk moeten er andere banden op zitten..

Ze zijn een beetje versleten hahaha ja....snap wel hoe dat komt...

Verder.....tjah, het kia-project ligt weer even stil tot de lente denk ik.

Dan wordt het tijd om alles (EINDELIJK) erop te monteren en natuurlijk...foto's :D

Als ik weer wat nieuws heb zal ik het laten weten.

Gr Daiz

Geplaatst

Kijk nou eens, ze leeft nog onze racing pica......;)

Ben jij je auto niet aan het verbouwen, is het je huis wel! Maar vergeet niet, het moet eerst slechter worden, wil het mooi zijn.

Hoe gaat het met je? Baan?

Geplaatst

Met mij gaat het verder nu weer goed.

Heb een tijdje (zeg maar familieomstandigheden/ruzie) in de ziektewet gezeten.....

Heb toen een flinke tijd aan me eigen gewerkt, zeg maar om mezelf wat beter in m'n vel te voelen, heb ook cursussen gedaan. Moest alles op een rijtje zetten voor mezelf zeg maar...even rust in m'n hoofd.

Nu hebben ze bij het uwv plots m'n uitkering gestopt.De arts vind dat ik kan werken... Toen dacht ik nou: Dan krijg ik een reintergratieproject...om werk te vinden....Maar nee, ik hoor gewoon niets meer van hun! Dus ben hard aan het zoeken...bellen enz....

Maar het gaat dus weer goed hier ! Nu alleen werk....en lekker verder kunnen klussen :)

Gr Daiz

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...