Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

btw is dit "nieuwe" haring, of die van vorig jaar

(of eerder)

Nieuwe haring natuurlijk....dacht ik!

Geplaatst

vreemde geur, putlucht.....

doet me denken aan...

Ach wat, die koelkast staat gewoon uit.....

Zeker crisis..

Geplaatst

Wie heeft de stekker eruit getrokken??? potverdorie...!!

crisis? Crisis? De VS is een crisis...dit wordt de grootste recessie in de geschiedenis en dan kloppen wij allemaal aan bij China en India..mark my words..

Zo stekker.jpg Weer ingestoken en alles wat stonk naar putlucht vervangen.. Er is weer genoeg van alles te eten en te drinken..

Geplaatst

Dacht dat Alex ook nieuw vet in de frituur had gedaan..

En dan maar afdampen naar Slovenie.....

Tobben juli/aug

• 2 weken later...
Geplaatst

Als iemand toevallig een keer ergens een volvo 2, 7 of 9 serie (sedan of station maakt niet uit) te koop ziet voor een echt zachte prijs.. PB mij dan even.. dank u!

Geplaatst

Als iemand toevallig een keer ergens een volvo 2, 7 of 9 serie (sedan of station maakt niet uit) te koop ziet voor een echt zachte prijs.. PB mij dan even.. dank u!

je gaat toch er niet mee scheuren Jantje :lol:

Geplaatst

je gaat toch er niet mee scheuren Jantje :lol:

Ik beloof plechtig dat ik ze niet in 1 dag helemaal plat zal rijden.. Ze moeten eerst leeg gehaald en versterkt worden :blink:

Geplaatst

Wowww..... vanavond was mijn hond op TV te zien.. ( SBS6 , Hart van NL )

Dat ze mij niet willen ... snap ik wel .. maar m'n vrouw of/en de SP3 zijn toch ook wel te pruimen ?

( Ik wacht op vaste aanstelling als manager van Labramatiér ;):D )

Geplaatst

Het programma had ik ook gezien.

Wat een kul om de vergunning in te trekken.

Een mooie voorziening wordt zo (ook financieel) de nek omgedraaid.

Geplaatst

Zooooooooooo gister een prachtige dag bangers gehad op speedway emmen.. Wel 1 klapper die veeeeeeels te hard en ondoordacht ging maar gelukkig alles goed afgelopen voor alle betrokken mensen.. Huidige status: helemaal klem zuipen omdat alle vrouwen leugenachtige *************** wezens zijn..

Hierbij een filmpje.. bij 1.20 begint het echt.. dan wordt de zwart groene volvo van ons team opgeladen door een geel/rode ford granada en vervolgens komt de limo binnenrijden.. dat was echt een foute actie van de limo

Geplaatst

The improved Jantje 2.0.....!:blink:

don't worry.. die races rij ik niet. Het gebeurd niet vaak dat een klap zo hard gaat als deze.. maar die ene keer is voor mij genoeg om te zeggen ik begin er niet aan.

Geplaatst

Oké, je bent de monteur of iets dergelijks?

Ik dacht dat je een klap van die auto had gekregen, omdat je je zo klem aan het zuipen was m.b.t. het vrouwvolk......:lol:

BTW! Vrouwen hoef je niet te begrijpen, zij zijn gewoon anders dan mannen! Ik weet het......het is moeilijk daarin een

balans te vinden.:D

Geplaatst

Nee mijn beste vriend rijdt in de zwart/groene volvo. Daar ben ik normaal gesproken inderdaad de monteur van (als me knie mee werkt). Heel toevallig heeft de beste jongen in de rood/gele auto zaterdag deze mega klapper gehad en de vorige race was hij ook al op achterlijk harde wijze de lul. Die jongen gaat heel snel door zijn kattenlevens/beschermengeltjes heen!

En wat betreft het vrouw-volk.. ik heb maar besloten om met een auto te trouwen...

Geplaatst

En wat betreft het vrouw-volk...ik heb maar besloten om met een auto te trouwen...

Helemaal goed, zeker met 7 jaar garantie en ook nog kunnen inruilen! Kom daar maar eens om in een huwelijk.

Accessoires zijn ook veel goedkoper, geen hoofdpijn en zodoende kun je er bij goed onderhoud elke keer weer zonder zorgen in......stappen. ;)

Geplaatst

En wat betreft het vrouw-volk...ik heb maar besloten om met een auto te trouwen...

Helemaal goed, zeker met 7 jaar garantie en ook nog kunnen inruilen! Kom daar maar eens om in een huwelijk.

Accessoires zijn ook veel goedkoper, geen hoofdpijn en zodoende kun je er bij goed onderhoud elke keer weer zonder zorgen in......stappen. ;)

En een auto zeurt niet als je is zin hebt om met een andere te rijden :unsure:

Geplaatst

Tseesusss.. wat doen jullie moeilijk...

Jah. ! als er een handleiding bijzit komen jullie er wel uit...

Een auto, daar zit een boekie bij.. bij een vrouw hoef je toch alleen maar het juiste knoppie te vinden ????

Geplaatst

Tseesusss.. wat doen jullie moeilijk...

Jah. ! als er een handleiding bijzit komen jullie er wel uit...

Een auto, daar zit een boekie bij.. bij een vrouw hoef je toch alleen maar het juiste knoppie te vinden ????

De conclusie na 10 jaar redelijk actief bezig te zijn geweest me vrouwelijke wezens is dat het juiste knopje niet bestaat :)

Geplaatst

Shit, was ik net begonnen in de ultieme handleiding over vrouwen!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...