Smart Geplaatst 14 November, 2011 Geplaatst 14 November, 2011 Dag Jantje.......nou tot ziens in NeverNeverland dan! Quote
Smart Geplaatst 21 November, 2011 Geplaatst 21 November, 2011 Gevonden op het WWW, een digitaal dashboard van Telecomreus Sprint. Op één pagina een overzicht van allemaal realtime zaken, leuke en grappige weetjes en 'other stuff'. De racebaan bovenin is leuk om te spelen..... 1 Quote
gare aap Geplaatst 9 Januari, 2012 Geplaatst 9 Januari, 2012 http://www.kia.nl/Modellen/kia-optima/ Sow is dit ff een ruiger dan ruige bak.... Doet dat Kia wel leuk Quote
bigwade Geplaatst 9 Januari, 2012 Geplaatst 9 Januari, 2012 Binnenkort (feb) Brute Testdrive voor dit forum door Smart en bigwade Stay Tuned.. Quote
Treespotter (aka Birdy) Geplaatst 9 Januari, 2012 Geplaatst 9 Januari, 2012 Wat gaan jullie doen bigwade. Rij jij Smart naar Korea? Quote
bigwade Geplaatst 9 Januari, 2012 Geplaatst 9 Januari, 2012 Wat gaan jullie doen bigwade. Rij jij Smart naar Korea? We krijgen die Optima een dagje mee om te gummen. Korea gaan we dan niet halen. Dat gummen is ook maar betrekkelijk met mijn nek natuurlijk. Heb nog wel een nek band die nodig was in sept/okt Staat wel leuk op foto's al denk ik dat KiaMNL dat liever niet heeft, HAHA! Bedoeling is een verslagje zoals eerder met de Forte. Quote
Smart Geplaatst 9 Januari, 2012 Geplaatst 9 Januari, 2012 Ik weet nergens van nie, zeker als laatste..... Quote
bigwade Geplaatst 9 Januari, 2012 Geplaatst 9 Januari, 2012 we kunnen dit toch niet onder de pet houden voor onze leden..... Quote
Smart Geplaatst 9 Januari, 2012 Geplaatst 9 Januari, 2012 Zekers niet! Dat wordt weer lachen! Ik verwacht van jou een mooie testroute, tenzij we gebonden zijn aan hun routeplanner! Quote
bigmac Geplaatst 9 Januari, 2012 Geplaatst 9 Januari, 2012 klinkt goed! En die auto.. .die ziet er wel erg fraai uit! Quote
Gast Angelique Geplaatst 9 Januari, 2012 Geplaatst 9 Januari, 2012 Binnenkort (feb) Brute Testdrive voor dit forum door Smart en bigwade Stay Tuned.. Ow leuk! Zoiets moet je eigenlijk even uitlaten op de A31 Quote
gare aap Geplaatst 9 Januari, 2012 Geplaatst 9 Januari, 2012 We krijgen die Optima een dagje mee om te gummen. Korea gaan we dan niet halen. Dat gummen is ook maar betrekkelijk met mijn nek natuurlijk. Heb nog wel een nek band die nodig was in sept/okt Staat wel leuk op foto's al denk ik dat KiaMNL dat liever niet heeft, HAHA! Bedoeling is een verslagje zoals eerder met de Forte. OKE nu ben ik serieus jaloers. Want een van jullie heeft serieus intresse in die wagen?? want een proefrit aanvragen kent iedereen. eniewey, dikke bak Quote
bigwade Geplaatst 9 Januari, 2012 Geplaatst 9 Januari, 2012 Nee hoor, we mogen hem ala forte-hybride even mee nemen voor een mening Quote
bigwade Geplaatst 9 Januari, 2012 Geplaatst 9 Januari, 2012 Jazeker... zie http://www.kiaclub.nl/topic/5741-testdrive-forte/page__view__findpost__p__47344 Quote
gare aap Geplaatst 10 Januari, 2012 Geplaatst 10 Januari, 2012 nou gefeliciteerd, ik zal me dan ook is ff gauw aanmelden voor mijnkia misschien levert t ook nog een keer wa op. Quote
gare aap Geplaatst 11 Januari, 2012 Geplaatst 11 Januari, 2012 Die SPIII die doet het echt goed, wat kom je die wagens veel tegen (steeds meer) ik heb hier ergens de verkoop cijfers gezien, maar kan ze ff niet vinden. is de SPIII ook het verkoop kannon, of is dat toch de picanto? Quote
Gast Angelique Geplaatst 11 Januari, 2012 Geplaatst 11 Januari, 2012 Die SPIII die doet het echt goed, wat kom je die wagens veel tegen (steeds meer) ik heb hier ergens de verkoop cijfers gezien, maar kan ze ff niet vinden. is de SPIII ook het verkoop kannon, of is dat toch de picanto? Verkoopcijfers Kia in 2011 (2010 tussen haakjes): KIA PICANTO 9.270 (4.681) KIA SOUL 418 (776) KIA VENGA 2.953 (3.156) KIA CEED 2.296 (3.328) KIA CARENS 0 (168) KIA SPORTAGE 5.507 (2.367) KIA SORENTO 483 (1.001) KIA OVERIGE 2.296 (62) KIA totaal 23.223 (15.539) Bron Bovag: http://www.bovag.nl/...mber%202011.pdf De Picanto dus.. Alleen hier kom je ze niet tegen. Die ene Picanto die ik hier zie rijden is van de plaatselijke dealer, dan rijdt er nog 1 oranje Sportage rond en 2 nieuwe Sorento's. Quote
bigmac Geplaatst 11 Januari, 2012 Geplaatst 11 Januari, 2012 ik heb het laatste half jaar nog maar 4 of 5 keer een Picanto 2012 gezien. Quote
Preston Geplaatst 11 Januari, 2012 Geplaatst 11 Januari, 2012 Alleen hier kom je ze niet tegen. En dat vindt jij vreemd als ze weten dat Liek Sorento daar rondrijdt ( dwarrelt ) ?? Quote
Gast Angelique Geplaatst 11 Januari, 2012 Geplaatst 11 Januari, 2012 En dat vindt jij vreemd als ze weten dat Liek Sorento daar rondrijdt ( dwarrelt ) ?? Nee, maar ik wilde het wel graag even melden. Quote
gare aap Geplaatst 11 Januari, 2012 Geplaatst 11 Januari, 2012 tja dat zijn toch heel wat KIA's, en die nieuwe picanto die kom ik toch ook vaak tegen maar vaker de SPIII maar komt denk ik doordat ik veel op de snelweg zit, en de picanto toch iets meer een stadswagentje is, dus ik vermoed dat je ze daar meer tegen komt. en de sportage is meer een snelweg kannon. echt echt een heel plezierig aanzicht voor het oog, al zeg ik het zelf. als het ding net zo goed rijdt als hij eruit ziet............ Quote
gare aap Geplaatst 11 Januari, 2012 Geplaatst 11 Januari, 2012 wel verdomme ^%#$^% ^hebben wij net een KIA gekocht, dachten dan kunnen we voortaan naar de kia dealer in boxmeer, gaat die gast failiet. wat is dat nou weer voor actie??? Ruud de jong kon zijn rekeningen niet meer betaald krijgen,,, ik hoop dat iemand anders van de garage met showroom (iemand intresse?)er weer een kia tempel van gaat maken. nu word het wel een eindje rijden naar de dealer. Quote
Smart Geplaatst 16 Januari, 2012 Geplaatst 16 Januari, 2012 Lachen, ik heb vanavond via Groupon twee vouchers gekocht om met vier personen onbeperkt spareribs te gaan eten met alles d'rum und d'ran voor € 34,00 (excl. drank)! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.