Smart Geplaatst 16 Januari, 2012 Geplaatst 16 Januari, 2012 Ja, en die witte blijft niet wit.......hahaha! Quote
bigwade Geplaatst 16 Januari, 2012 Geplaatst 16 Januari, 2012 als ik op jouw linkje klik krijg ik een wellnes gedoe in Den Ilp. No raboribs.... Quote
Smart Geplaatst 16 Januari, 2012 Geplaatst 16 Januari, 2012 Da's apart, want bij mij laat die de juiste site met spareribs zien. Mogelijk staat de verkeerde stad bovenaan de site vermeld, moet Arnhem zijn. Is natuurlijk geen landelijke aanbieding, maar gericht op een aantal grote steden. Quote
bigwade Geplaatst 16 Januari, 2012 Geplaatst 16 Januari, 2012 arnhem, yep, dan werkt hij. Man ik zou vooraf een week niet eten, haha! Eigen wijn meenemen en klaar, HaHa Quote
Smart Geplaatst 16 Januari, 2012 Geplaatst 16 Januari, 2012 Je kunt nog mee, want we hebben nog een plek over.....wanneer kom je langs/aan? Quote
Preston Geplaatst 17 Januari, 2012 Geplaatst 17 Januari, 2012 Ik zie het helemaal voor me.. BW mag dan aan het hoofd van de tafel zitten natuurlijk !! Smart en consorten gaan lekker kluiven en gooien het geweldige overschot bij BW op z'n bord..... Eet smakelijk allemaal Quote
Treespotter (aka Birdy) Geplaatst 17 Januari, 2012 Geplaatst 17 Januari, 2012 Wanneer gaan we? Toch niet a.s. vrijdag hè jongens. Dan zit ik al te kluiven aan een BBQ van het Treehuggersforum. 'K hoef daar niet ver voor weg hoor. Hij wordt georganiseerd bij eetcafé "De Kleine Geer" in onze wijk. Quote
Treespotter (aka Birdy) Geplaatst 17 Januari, 2012 Geplaatst 17 Januari, 2012 NEE man, daar is de boel niet te vreten. Quote
Smart Geplaatst 17 Januari, 2012 Geplaatst 17 Januari, 2012 Onbeperkt en ongeremd lachen, gieren, brullen en vretten.......hahaha! Quote
Smart Geplaatst 14 April, 2012 Geplaatst 14 April, 2012 Ben blij dat de winter (bijna) voorbij is...... Anti-diefstal oplossing! Oeps, dakje vergeten...! Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 14 April, 2012 Geplaatst 14 April, 2012 Ha,ha,ha je zal je auto zo terug vinden. Kan je een tijdje krabben Quote
Presiozo Geplaatst 5 Mei, 2012 Geplaatst 5 Mei, 2012 dan ga je wel huilen als je je auto zo aantreft. Quote
Alex VB Geplaatst 11 Mei, 2012 Topic Starter Geplaatst 11 Mei, 2012 Hier in BE komt ieder uur op iedere zender de nieuwe cee'd reclame voorbij.. Quote
Gast Jeroen66475 Geplaatst 15 Juli, 2012 Geplaatst 15 Juli, 2012 Even tekst en uitleg bij mijn statusupdate. Na een heerlijke maand in Griekenland (Kreta) waar het in tegenstelling tot alle negatieve berichtgeving en stemmingmakerij nog altijd zeer goed toeven is en je je auto nog gewoon met de sleutels in het contact achter kunt laten werd ik de eerste werkweek geconfronteerd met een (voor mij) typisch Nederlands fenomeen: het voor de lol vernielen van andermans spullen. Omdat ik de bedrijfsauto moest gebruiken die dag bleef mijn eigen auto op de parkeerplaats achter bij de zaak. En dan kom je de volgende ochtend op je werk en tref je je auto aan met twee ingeslagen zijruiten. Ze zijn niet in de auto geweest, dus geen (poging tot) inbraak maar puur vandalisme. Gewoon zinloos... Gelukkig was de auto van binnen nog droog en kon ik geen andere schade ontdekken. Ik heb de auto direct naar de dichtstbijzijnde glasboer gebracht die is toegestaan door de verzekering. Ik was nog niet binnen of de hemelsluizen gingen vol open...een geluk bij een ongeluk zal ik maar zeggen. De ruiten waren niet op voorraad maar maandag kan ik hem weer ophalen. €70 eigen risico gaat het me kosten. Ik heb wel aangifte gedaan maar heb geen enkele illusie dat er ooit een dader wordt opgepakt. Quote
Smart Geplaatst 15 Juli, 2012 Geplaatst 15 Juli, 2012 Wat een 'geluk' dat er verder geen schade aan lak en interieur is ontstaan! Het is bijna een wonder! Dan mag je inderdaad spreken over een geluk bij een ongeluk. Wel triest dat dit gewoon moedwillig is gebeurd. Zo zinloos zielig eigenlijk. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 28 Juli, 2012 Geplaatst 28 Juli, 2012 Ja, ja hij is er weer. De nieuwe hit met een shirt van de (kia) toeterclub? Quote
betominice Geplaatst 28 Juli, 2012 Geplaatst 28 Juli, 2012 raakt de hond van aan de drank van dit nummer net laten horen Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.