Preston Geplaatst 6 September, 2011 Geplaatst 6 September, 2011 mooi kleurtje labra! Dank je Jantje .. vinden wij ook.. Maar Smarter denkt dattie iets te licht gebakken is in de frituur.. wat denk jij ? Quote
Smart Geplaatst 6 September, 2011 Geplaatst 6 September, 2011 Maar Smarter denkt dattie iets te licht gebakken is in de frituur.. wat denk jij ? Ik neem aan dat je een andere Smart bedoeld, want ik vind het een hele mooie auto. Het is wel een happy Kia-family zeg! Dat is een behoorlijke mooie collectie daar zo in het buitengebied.......! Quote
Preston Geplaatst 6 September, 2011 Geplaatst 6 September, 2011 Tuut tuut, dat is snel! Nou alvast gefeliciteerd! Is het niet zo'n Picanto uit de snackbar die snel uit het vet wordt gehaald........? Huisje was/is echt een lucky voor ons sinds 14 jaar. Rondom het huis de fruitboomgaard van de buurman.. pruimen en kersen zijn geplukt. Ze zijn nu bezig met de peren.. daarna de appels. Als je nog bezigheidstherapie zoekt ?? Quote
Smart Geplaatst 6 September, 2011 Geplaatst 6 September, 2011 Nou, je woont daar zeer zeker frank en vrij. En je kunt met je nieuwe toeter toeteren naar de koeien, want niemand anders hoort je! Ik ben trouwens niet zo van het plukkerige, maar lust die pruimen wel hoor! Quote
Alex VB Geplaatst 7 September, 2011 Topic Starter Geplaatst 7 September, 2011 In iedergeval geen KIA rijders... dus..??? niet bekend!! Quote
Jantje.2 Geplaatst 7 September, 2011 Geplaatst 7 September, 2011 can't touch thisssss.. stop it's hammertimeee Quote
Smart Geplaatst 7 September, 2011 Geplaatst 7 September, 2011 Wat dacht je van deze foto's Zoek de verschillen! Quote
Alex VB Geplaatst 7 September, 2011 Topic Starter Geplaatst 7 September, 2011 DIE is leuk.. Parkeren op kleur... Moet ik invoeren op het werk... Quote
Preston Geplaatst 7 September, 2011 Geplaatst 7 September, 2011 Zoek de verschillen! Grootste verschil wat ik zie is dat.. je hoe dichter je bij de fotograaf staat hoe langer je auto is... op zo'n parkeerveldje niet logisch... En geen wasstraat te zien.. Quote
Smart Geplaatst 8 September, 2011 Geplaatst 8 September, 2011 Grootste verschil wat ik zie is dat...je hoe dichter je bij de fotograaf staat hoe langer je auto is... op zo'n parkeerveldje niet logisch... En geen wasstraat te zien.. Weer aan de hondenbrokken gezeten......? Quote
Preston Geplaatst 8 September, 2011 Geplaatst 8 September, 2011 Weer aan de hondenbrokken gezeten......? Wrom ? Die eend b.v. met die strepen is op foto 1 is toch veel groter dan op foto 2 ? Maar begin nu wel te twijfelen OF ik hondenbrokjes gegeten heb. Leny zei gisteren dat ze kruidnootjes gekocht had.. ik ff later een flinke greep gedaan... maar zou ik een verkeerde greep gedaan hebben dan ? nee toch ?? Quote
Jantje.2 Geplaatst 8 September, 2011 Geplaatst 8 September, 2011 mooi kleurtje labra! Dank je Jantje .. vinden wij ook.. Maar Smarter denkt dattie iets te licht gebakken is in de frituur.. wat denk jij ? Daar ben ik het niet mee eens, mooi volwassen kleurtje voor de pica! Quote
Frietbakker Geplaatst 9 September, 2011 Geplaatst 9 September, 2011 Inderdaad een fraaie kleur dat Cafe Mocha, ik denk dat het na Milky Beige de meest "zeldzame" kleur is. Van de andere kleuren heb ik er tenminste al meerdere gespot IRL, waarbij Wit en Titanium (door sommigen als Titanic aangeduid ) de boventoon voeren. Wat echt een supergave kleur is voor de Pico is rood, dat moet je in het echt zien. Ook hier valt weer op: hadden ze in dat Duitse designcentrum nou niet een beter vormgegeven wieldop kunnen bedenken ? Er zijn genoeg doppen waaraan je bijna niet kunt zien dat het een dop is i.p.v. lichtmetaal dus het moet kunnen. Deze exemplaren doen echt afbreuk aan de verder zo fraaie auto. Quote
Preston Geplaatst 11 September, 2011 Geplaatst 11 September, 2011 Kan het niet in spiegelschrift schrijven.. maar... www.kiaclub.nl is voor computerschermen en sommige pads. m.kiaclub.nl of m.kc.nl is voor mobiele devises. m. versie heeft dit forum nog niet... dus moeten we daarvoor gaan sparen. Waarvan akte. Quote
MauS Geplaatst 25 September, 2011 Geplaatst 25 September, 2011 Wat echt een supergave kleur is voor de Pico is rood, dat moet je in het echt zien. Maar daar durf ik me als vent dan weer niet in te vertonen. Helemaal mee eens! en dan in 3 deurs opendakje erin,.. lederrr fantastisch! maar als kerel.. 't kan wel maar is wel een beetje vrouwelijk. 5 deurs 3 deurs vind deze ook zeker niet verkeerd deze kleur: Pyjama blauw Ook hier valt weer op: hadden ze in dat Duitse designcentrum nou niet een beter vormgegeven wieldop kunnen bedenken ? Er zijn genoeg doppen waaraan je bijna niet kunt zien dat het een dop is i.p.v. lichtmetaal dus het moet kunnen. Deze exemplaren doen echt afbreuk aan de verder zo fraaie auto. (Disclaimer: is mijn mening ). Wieldoppen ? onder een sportieve Pico ? daar horen velgen onder Hans Quote
Jantje.2 Geplaatst 2 Oktober, 2011 Geplaatst 2 Oktober, 2011 Hoe lang blijft het café nog gesloten???? Quote
bigwade Geplaatst 2 Oktober, 2011 Geplaatst 2 Oktober, 2011 Ik denk net als ISG; maar dan anders, onder de 15gr.......? Avatar is gelukt zoals ik nu zie...... Quote
Jantje.2 Geplaatst 2 Oktober, 2011 Geplaatst 2 Oktober, 2011 hahaha nou de ISG van mijn kia doet het inmiddels ook al een paar maanden niet meer.. Hij is nu ingeruild bij een toyota/kia dealer en daar zoeken ze het maar uit als die ingeleverd is Quote
Smart Geplaatst 7 November, 2011 Geplaatst 7 November, 2011 Een leuk filmpje gevonden op YouTube. Misschien niet helemaal geschikt voor de kijkers onder de 16 jaar en al te preutse mensen! Quote
Smart Geplaatst 7 November, 2011 Geplaatst 7 November, 2011 En nog een leuk filmpje (alle leeftijden)!Speakers open en swingen maar, je mag zo gek doen als je kunt.......Woahhhhhhh! Quote
Gast Angelique Geplaatst 7 November, 2011 Geplaatst 7 November, 2011 Een leuk filmpje gevonden op YouTube. Misschien niet helemaal geschikt voor de kijkers onder de 16 jaar en al te preutse mensen! Quote
Jantje.2 Geplaatst 14 November, 2011 Geplaatst 14 November, 2011 Zooo bij deze wou ik ff melden dat de aygo eindelijk binnen is Ik wens jullie allemaal het beste en tot nooit Quote
bigwade Geplaatst 14 November, 2011 Geplaatst 14 November, 2011 Want ? Je gaat ons toch nog heel prettig vermaken met je Aygo ervaringen ? BTW op het Toyota forum kom je je goede vriend GerW weer tegen......... HAHA! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.