Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Reiveiligheidsscore in nieuwe KIA app activeren

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Vandaag de nieuwe KIA app gedownload, daarin staat de optie rijveiligheidsscore. Nu ben ik wel benieuwd hoe veilig of onveilig ik volgens de app rijdt, maar ik krijg die optie niet actief. Als ik op inschakelen druk gebeurd er niets. Heeft iemand dit al werkend gekregen?

Screenshot_20250731_143049.jpg

aangepast door Johan de Wit
Geplaatst

Ik had de nieuwe app nog niet, gelijk geïnstalleerd. Bi mij krijg ik gelijk de rijveiligheidsscore te zien, zegt mij verder niet zo veel. Geen idee waarom het bij jou niet werkt, staat het niet uit?

Geplaatst
1 uur terug, zei chippie777:

Ik had de nieuwe app nog niet, gelijk geïnstalleerd. Bi mij krijg ik gelijk de rijveiligheidsscore te zien, zegt mij verder niet zo veel. Geen idee waarom het bij jou niet werkt, staat het niet uit?

Ik probeer het in te schakelen maar dat wil dus niet. Moest jij het eerst inschakelen of werkte het meteen?

Geplaatst (aangepast)

Mwaah, laat dit aan mij voorbij gaan 😝

PS: gereden in een land waar dit legaal is  waarbij de condities en omstandigheden dit toelieten.

Schermafbeelding 2025-07-31 om 23.35.16.jpeg

aangepast door HenkM
Geplaatst
13 uur geleden, zei Johan de Wit:

Ik probeer het in te schakelen maar dat wil dus niet. Moest jij het eerst inschakelen of werkte het meteen?

Werkte bij mij direct. 
heeft iemand wat meer info wat de score inhoudt?

Geplaatst

werkte bij mij eerst ook niet. Maar later wel. Misschien heeft de app even nodig om wat data op te bouwen?
Maar ik heb en gebruik ook alleen de oude app.

Die vind ik beter en overzichtelijker. Geen reclames en ik gebruik hem eigenlijk alleen om te zien of ik mijn deuren wel afgesloten had. (Gaat vaak zo automatisch)

En ook wel handig is de functie om mijn auto terug te vinden als ik in een onbekende plaats ben.

Geplaatst

Eensch met de vorige sprekers. Maar ik heb ergens gelezen dat de (oude vertrouwde) KIA Connect zou worden opgevolgd door de nieuwe (onoverzichtelijke) KIA app.

Adri

N.B. Ben niet tegen verbetering, als het maar geen verandering is,

• 2 weken later...
Geplaatst

Even een update,

Ik heb dit probleem gemeld op 2 augustus bij Kia Connect Support, vandaag bericht gekregen dat het in de nieuwe app versie is opgelost. Dat klopt inderdaad, geen verklaring gekregen welke combinatie van factoren veroorzaakt dat het bij sommigen meteen werkte en bij anderen niet.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...