Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

VENGA 1.4 CVVT X-ECUTIVE ervaringen vanaf 02-01-2010

Wel of geen Navigation Pack fabrieksaf gemonteerd ?  

60 leden hebben gestemd

1. 1. Wel of geen Navigation Pack fabrieksaf gemonteerd ?

• Wel: alle functionaliteit is goed op elkaar afgestemd
    • Niet: functionaliteit is vaak te beperkt
    • Misschien: hangt mede af van de prijs

Aanbevolen Berichten

• Reacties 225
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geposte Afbeeldingen

Geplaatst
Ha ha, mooie vertaling..... Hij heeft wel stoelverwarming maar geen massage stand.

Als je op het play knopje klikt bij deze vertaling klinkt het toch echt als Venga

Daarvoor moet je bij Lexus zijn. Die heeft massage stoelen achterin ;)

Degene die "benga" zegt heeft verkeerd "getypt"

Ja BengelBoy je vroeg er zelf om.

Maar even OT. Heb jij stoelverwarming in de auto? Heb jij de X-ecutive uitvoering met leren-/halfleren bekleding?

Geplaatst
Ja BengelBoy je vroeg er zelf om.

Maar even OT. Heb jij stoelverwarming in de auto? Heb jij de X-ecutive uitvoering met leren-/halfleren bekleding?

Yepp. Halfleren bekleding. Alleen heb ik de verwarming nog niet aangehad. Mijn wederhelft zal dit morgen ochtend waarschijnlijk wel doen ...

Geplaatst
Yepp. Alleen heb ik het nog niet aangehad. Mijn wederhelft morgen ochtend waarschijnlijk wel...

Nog even terug naar de Venga-uitvoering die jij hebt aangeschaft. Welke uitvoering heb je nu precies

Geplaatst (aangepast)
Nog even terug naar de Venga-uitvoering die jij hebt aangeschaft. Welke uitvoering heb je nu precies
aangepast door Venga-Boys
geen stoelverwarming
Geplaatst

Mods Kunnen jullie achteraf al deze gein verwijderen... Of kan ik moderater worden van mijn eigen Topic..

Beste Venga Boys,

moderator over je eigen feestje, het moet niet gekker worden......

We deelden enkel wat mee in de beestbreugde..

Aanstichter van deze taalverwarring is overigens Pombal12 (http://www.kiaclub.nl/venga/3353-venga-1-4-cvvt-x-ecutive-ervaringen-vanaf-02-01-2010-a.html#post22194)

Gezien deze post http://www.kiaclub.nl/venga/3349-venga-afmeting-vergelijkingsonderzoek.html#post21360

heeft Pombal12 de sfeer op dit forum inmiddels feilloos aangevoeld, heeft zich geheel aangepast en de bal klaar gelegd om ingekopt te worden.

Maar eh...... je bent dus eigenlijk heel blij met je auto.

Daar ging het dus even om..

Stoelverwarming, ik heb dat altijd nogal achterlijk gevonden.

Met dit weer denk ik daar heel anders over, gek genoeg..

Geplaatst
Deze heb ik nu in mijn bezit.

Volgens het boekje dat mijn vrouw net heeft gelezen zit er stoelverwarming op.

Ik moet het zelf nog even checken want ik ben het nog niet tegengekomen.

Het zou best kunnen dat het niet van toepassing is op deze uitvoering .

Heb net even gekeken... Helaas geen stoelverwarming (bij deze temperaturen wel lekker). Welke versie dit wel heeft kan ik niet vinden in de documentatie. Misschien de Diesels ipv een standkachel

Beste Venga Boys,

moderator over je eigen feestje, het moet niet gekker worden......

We deelden enkel wat mee in de beestbreugde..

Aanstichter van deze taalverwarring is overigens Pombal12 (http://www.kiaclub.nl/venga/3353-venga-1-4-cvvt-x-ecutive-ervaringen-vanaf-02-01-2010-a.html#post22194)

Gezien deze post http://www.kiaclub.nl/venga/3349-venga-afmeting-vergelijkingsonderzoek.html#post21360

heeft Pombal12 de sfeer op dit forum inmiddels feilloos aangevoeld, heeft zich geheel aangepast en de bal klaar gelegd om ingekopt te worden.

Maar eh...... je bent dus eigenlijk heel blij met je auto.

Daar ging het dus even om..

Stoelverwarming, ik heb dat altijd nogal achterlijk gevonden.

Met dit weer denk ik daar heel anders over, gek genoeg..

Ja hoor heel blij,

Ik zie de lol er ook wel van in maar in andere topics gaat het soms wat te ver ......

Geplaatst (aangepast)

Hey Venga-Boys, de stoelverwarming zit volgens mij alleen in de versies met lederen bekleding en niet met halflederen bekleding. Ik verbaasde mij daarover omdat ik het nog niet op foto's van de X-ecutive was tegengekomen. Ja, ik ben toch redelijk op de hoogte van de Venga.....;)

aangepast door Smart
Geplaatst

Stelletje grapjassen.

Probeer ik bloedserieus een lesje Spaans te geven... Jullie hebben een ruime fantasie; Komt u maar! Ja zuster...

Nou vooruit, nu weer on-topic graag want anders haal ik reen erbij!.. :wink:

Geplaatst
Stelletje grapjassen.

Probeer ik bloedserieus een lesje Spaans te geven... Jullie hebben een ruime fantasie; Komt u maar! Ja zuster...

Nou vooruit, nu weer on-topic graag want anders haal ik reen erbij!.. :wink:

Mij kun je beter er maar niet bij halen want ze zijn toch tegen mij!;)

Echt kinderachtig hoor

Geplaatst
Hey Venga-Boys, de stoelverwarming zit volgens mij alleen in de versies met lederen bekleding en niet met halflederen bekleding. Ik verbaasde mij daarover omdat ik het nog niet op foto's van de X-ecutive was tegengekomen. Ja, ik ben toch redelijk op de hoogte van de Venga.....;)

Hoi Smart,

Ik denk toch dat ie alleen op de diesels zit....

Als je naar onderstaande foto kijkt zie je 6 versnellingen, de knopjes voor de stoelverwarming en toch de halflederen bekleding.

Kia-Venga_2010_photo_6d.jpg

Geplaatst (aangepast)

Het is erg leuk om met je nieuwe Venga in de sneeuw te rijden. Vrachtwagens die scharen voor en na de Velsertunnel, auto

post-2256-1297852929,14_thumb.jpg

aangepast door Venga-Boys
Voice recognition system Full map Nav
Geplaatst

Je ontdekt dan elke dag nieuwe functies. Het doet me een klein beetje denken aan KIT van Nightrider...... Alleen die auto kon ook springen :P Dat kan de Venga (nog) niet..

KIA: voor een volgende versie: Lights on, Speed 120, Front wiper half speed......

Zit ik net toevallig even op Kia-buzz te kijken en wat schetst mijn verbazing. Kia heeft een prijsvraag uitgeschreven op universiteiten in Korea voor het ontwerpen voor onbemande voertuigen gebaseerd op KIA modellen. In september 2010 is de finale. Ook KITT wordt genoemd..

Een onbewuste vooruitziende blik ;) ?

Geplaatst
Zit ik net toevallig even op Kia-buzz te kijken en wat schetst mijn verbazing. Kia heeft een prijsvraag uitgeschreven op universiteiten in Korea voor het ontwerpen voor onbemande voertuigen gebaseerd op KIA modellen. In september 2010 is de finale. Ook KITT wordt genoemd..

Een onbewuste vooruitziende blik ;) ?

Jij had inderdaad een vooruitziende blik zeg!

BTW, een leuke avatar heb je gemaakt.

Geplaatst
Hey Venga-Boys,

Volgens mij maakt er niemand erge haast met het op de markt brengen van bruikbare elektrische auto's, dus lijkt de Venga me een heel goede keuze. Voor je het weet is het zaterdag, nog heel even volhouden. Ben benieuwd naar je eigen foto's.

Groet van

GreyGrifffin

Heb je dit filmpje al gezien van deze KIA.... Is zo te zien eerder gepost door jullie nieuwsrobot

KIA Mohave Fuel Cell Electric Vehicle

Hoe lang zou het duren voordat dit soort auto

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...