Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

VENGA 1.4 CVVT X-ECUTIVE ervaringen vanaf 02-01-2010

Wel of geen Navigation Pack fabrieksaf gemonteerd ?  

60 leden hebben gestemd

1. 1. Wel of geen Navigation Pack fabrieksaf gemonteerd ?

• Wel: alle functionaliteit is goed op elkaar afgestemd
    • Niet: functionaliteit is vaak te beperkt
    • Misschien: hangt mede af van de prijs

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Wat is dat met die spiegel, achteruit rij camera? Alleen op de duurste versie ofzo?

Volgens mij alleen in het buitenland.

Bij ons zie je het in het display van het nav systeem

• Reacties 225
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geposte Afbeeldingen

Geplaatst
Wat is dat met die spiegel, achteruit rij camera? Alleen op de duurste versie ofzo?

Is alleen verkrijgbaar in landen die om Nederland heen liggen en die daar naast liggen. Ik heb begrepen dat KIA NL ervoor gekozen heeft dit via de NAV display te doen..

Geplaatst
Alex, heb jij binnenkort tijd om daar invulling aan te geven? Ik had al wat Venga accessoires benoemd met de NL-prijzen.

In de X-tra 1.4 heb je ook geen lichtje in je dashboard kastje.. dat is toch best wel heel erg vervelend, super donker.

Geplaatst
In de X-tra 1.4 heb je ook geen lichtje in je dashboard kastje.. dat is toch best wel heel erg vervelend, super donker.

Wat heeft dat met mijn vraag aan Alex te maken?

Geplaatst

Zullen we die berichten er even uitknallen dan? Kun jij even een nieuw berichtje tikken. Scheelt weer topicruimte.....

Geplaatst
Alex, heb jij binnenkort tijd om daar invulling aan te geven? Ik had al wat Venga accessoires benoemd met de NL-prijzen.

Ik probeer dat deze week te doen tussen het stickerverhaal door zeg maar.. Ik zal de 2 populairste modellen van dit forum dan doen. De RIO en de Picanto. ;)

Geplaatst
Ik probeer dat deze week te doen tussen het stickerverhaal door zeg maar.. Ik zal de 2 populairste modellen van dit forum dan doen. De RIO en de Picanto. ;)

Het klikt even niet geloof ik h

Geplaatst

Tijdens een lange nachtelijk rit realiseerde ik me ineens dat de 'TRIP' knop van de tripcomputer niet verlicht is. De neiging is groot om de CD-uitwerpknop in te drukken.

Bovendien vind ik het jammer dat de verlichting in de stuurknoppen mee-dimt met de rest. Die hadden van mij best

Geplaatst (aangepast)

De Venga is tot testwinnaar uitgeroepen in een vergelijkingstest bij Auto Bild en bij Auto Motor und Sport. Je kunt hieronder de test in PDF downloaden.

Zie onderstaande links

http://www.kia.at/content/presse/testberichte/testbericht.aspx

http://www.kia.de/News/Testberichte/KiaVengaTestsieger.aspx

Meer info: http://www.kia-austria.com/storage/ebooks/venga/prospekt/flash.html#/1/

aangepast door Smart
aanvulling
Geplaatst

Zojuist ontdekt: Als het ISG intreedt (AUTO STOP) blijft de stuurbekrachtiging werken!

Geplaatst (aangepast)
Zojuist ontdekt: Als het ISG intreedt (AUTO STOP) blijft de stuurbekrachtiging werken!

Dat is mooi. Kun je dus toch nog makkelijk een bochtje draaien als de motor is afgeslagen.

Een vraagje over ESP .

Ik heb een paar keer ervaren dat een lampje wat langer bleef branden dan de paar seconden die in de handleiding staat.

Niet het rode ESP lampje maar het gele lampje met een auto symbool en slipgevaar

attachment.php?attachmentid=949&stc=1&d=1266852310

Dit gebeurde met name als het glad was op de weg bij temperaturen rond het vriespunt.

Pas na een

post-2256-1297853010,16_thumb.jpeg

aangepast door Venga-Boys
Manual beschrijving toegevoegd
  • 1 maand later...
Gast Pombal12
Geplaatst

De losse mat op de vloer voor de bestuurderstoel (uit het afleverpakket) van mijn VENGA slijt enorm snel. Na amper 2900 kilometers zit er al een flink slijtgat op de plek waar normaliter de schoenhak van de linker voet rust.

Ik ga dat reclameren, want da's toch niet normaal, zo snel? Iemand dezelfde ervaring inmiddels?

Geplaatst
De losse mat op de vloer voor de bestuurderstoel (uit het afleverpakket) van mijn VENGA slijt enorm snel. Na amper 2900 kilometers zit er al een flink slijtgat op de plek waar normaliter de schoenhak van de linker voet rust.

Ik ga dat reclameren, want da's toch niet normaal, zo snel? Iemand dezelfde ervaring inmiddels?

Precies hetzelfde hier, die mat is super dun.. de rondjes zijn al los waaraan hij vast zit!

IK durf alleen mijn dealer hier niet over aan te spreken, dan zegt die ja je gebruikt het dan wordt het minder idd....

Probleem is alleen, dan krijg je nieuwe Venga matjes en heb je het zo weer..

die standaard matten zijn niet zo super....

Geplaatst
Dat is mooi. Kun je dus toch nog makkelijk een bochtje draaien als de motor is afgeslagen.

Een vraagje over ESP .

Ik heb een paar keer ervaren dat een lampje wat langer bleef branden dan de paar seconden die in de handleiding staat.

Niet het rode ESP lampje maar het gele lampje met een auto symbool en slipgevaar

attachment.php?attachmentid=949&stc=1&d=1266852310

Dit gebeurde met name als het glad was op de weg bij temperaturen rond het vriespunt.

Pas na een

Geplaatst
Precies hetzelfde hier, die mat is super dun.. de rondjes zijn al los waaraan hij vast zit!

IK durf alleen mijn dealer hier niet over aan te spreken, dan zegt die ja je gebruikt het dan wordt het minder idd....

Probleem is alleen, dan krijg je nieuwe Venga matjes en heb je het zo weer..

die standaard matten zijn niet zo super....

Hallo zeg, de auto is nog geen 3 maanden oud, zijn die matten echt zo waardeloos?

Tja, probeer dan maar eens andere matten te krijgen die precies op maat zijn

Geplaatst

die matjes heb ik ook. Er zitten nu al 2 slijtage sporen in. Ik ben opzoek naar een goeie aftermarket matje en anders ga ik misschien maar die rubberen matten erin laten leggen..

Geplaatst
die matjes heb ik ook. Er zitten nu al 2 slijtage sporen in. Ik ben opzoek naar een goeie aftermarket matje en anders ga ik misschien maar die rubberen matten erin laten leggen..

Ik wil wel echte Venga matten... met VENGA erin... dat is het mooiste... ik heb ooit is c'eed matten gezien, gewoon op de kia site.. die waren 100000keer mooier en sterker dan de standaard matten.

Weet iemand of je bij KIa ook een duurdere variant kan kopen?

Geplaatst (aangepast)
Ik wil wel echte Venga matten... met VENGA erin... dat is het mooiste... ik heb ooit is c'eed matten gezien, gewoon op de kia site.. die waren 100000keer mooier en sterker dan de standaard matten.

Weet iemand of je bij KIa ook een duurdere variant kan kopen?

Hoi Chrones

Wat Antonief laat zien is wel heel erg mooi!!

Mischien is dit wat

http://www.matten-online.nl/

Dank je wel voor de tip.

Met een extra verstevigings stuk erin, en mooie afwerking zo te zien.

Bij een Byte Blue lijkt me de blauwe matten erg goed staan.

Natuurlijk wel in Venga vorm.

Ik ben benieuwd of de gaten op de juiste plek zitten.

En ik denk dat de KIA matten veel duurder zijn

pluto_905.jpg

W2346.jpg

aangepast door Venga1
Geplaatst

Zelfde ervaring. 4000 km. Aan de besturderskant is hij al bijna door. Kunnen we niet met zijn allen een mattenclaim bij KIA indienen....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...