Smart Geplaatst 14 Maart, 2010 Geplaatst 14 Maart, 2010 Als een mens in iets gelijk heeft dan is dat ook zo!En meestal heb ik altijd gelijk en laat het net nu dat zijn wat de mensen niet kunnen hebben!!!!En hebben wij met elkaar een aanvaring gehad?Omdat je nu zo de 'zeiker' uithangt tegen mij. Je moet jezelf geen houding aannemen die niet past op dit forum. Gelijk denken te hebben is nog geen gelijk krijgen. Zie het als voorrang hebben/krijgen. Dus wat mij betreft even dimmen graag! We houden het netjes op dit forum. Het was ook niet zeiken van Bigwade maar een feit. Dat is m.i. een groot verschil. Quote
pro cee'd white Geplaatst 21 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 21 Maart, 2010 bedankt voor alle reacties en meningen ... de garage wou de problemen oplossen , maar heb deze wagen toch maar verkocht . maar nu beter nieuws : heb me nu de pro cee'd 2 liter diesel aangeschaft en hopelijk heb ik hier meer geluk mee ! mvg Bart Quote
Gast Jantje Geplaatst 21 Maart, 2010 Geplaatst 21 Maart, 2010 Leuke overstap! Ik hoop inderdaad dat je met de nieuwe pro ceed geen problemen hebt met de roest plekjes Quote
bigwade Geplaatst 21 Maart, 2010 Geplaatst 21 Maart, 2010 bedankt voor alle reacties en meningen ... de garage wou de problemen oplossen , maar heb deze wagen toch maar verkocht . maar nu beter nieuws : heb me nu de pro cee'd 2 liter diesel aangeschaft en hopelijk heb ik hier meer geluk mee ! mvg Bart Laat me raden...... Het is GEEN witte..... Quote
pro cee'd white Geplaatst 22 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 22 Maart, 2010 (aangepast) Laat me raden......Het is GEEN witte..... haha , toch wel ... blijf de kleur bij deze wagen heel mooi vinden en hebben goede afspraken gemaakt met de dealer 22 Maart, 2010 aangepast door pro cee'd white Quote
Gerard59 Geplaatst 12 Oktober, 2018 Geplaatst 12 Oktober, 2018 Hallo mensen zelf ook een pro ceed van 2011 ben al menig jaar met de roest van de ceed bezig bij de binnenkant deur en onder gaan achter vandaag uitslag gekregen van Kia achterklep werd niks aan gedaan is voor eigen kosten deur werd wel gerepareerd kleine eigen bijdrage van 256€. Belachelijk die garantie voor 40€repareer je het zelf als je een beetje handig bent ze mengen je de verf op kleur in een spuitbusje gewoon geduld hebben. Daarbij laat Julie niet voor de gek houden over kleur en zelf schuld ben zelf jaren auto spuiter en hersteller geweest is gewoon een hele slechte auto met nog slechtere service en garantie laat ze maar bommen maken zijn ze beter in en dan aan de grond laten exploderen van de. Markt halen die rotzooi ze zijn goed in praatjes en uitvluchten moelemakers niet meer kopen die rotzooi Quote
Gerard59 Geplaatst 12 Oktober, 2018 Geplaatst 12 Oktober, 2018 Van de weg afhalen in Europa Kia garantie stelde niks voor loze beloftes Quote
Gerard59 Geplaatst 12 Oktober, 2018 Geplaatst 12 Oktober, 2018 Van de weg afhalen die rotzooi Kia komt hun garantie niet na allemaal loze beloften die garantie Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.