Rick Geplaatst 6 uur geleden Geplaatst 6 uur geleden Sinds enkele dagen zijn wij in bezit van een nieuwe Sportage (2026). Ik heb de software proberen te updaten via USB maar deze blijft hangen op "de software update wordt voorbereid". Als ik via Kia App kijk krijg ik de melding dat die geen info van de update kan ophalen. Meerdere mensen die hun 2025+ Sportage via USB hebben proberen op te laden, of in de KIA App deze melding krijgen? Quote
asty Geplaatst 5 uur geleden Geplaatst 5 uur geleden Maar, hoezo updaten.? Auto is van 2026. Als je OTA hebt aanstaan gaat dat geheel automatisch en gratis voor het eerste jaar. Quote
Rick Geplaatst 2 uur geleden Topic Starter Geplaatst 2 uur geleden 3 uur geleden, zei asty: Maar, hoezo updaten.? Auto is van 2026. Als je OTA hebt aanstaan gaat dat geheel automatisch en gratis voor het eerste jaar. Niet voor het eerste jaar, slechts 2 updates, en aangezien er net eergisteren een nieuwe is vond ik het zonde om al 1 gratis update 'weg te gooien'. Vandaar via USB. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.