Smart Geplaatst 24 November, 2010 Geplaatst 24 November, 2010 Eindelijk even tijd genomen om mijn ervaringen met de Venga te noteren. Ook last van een zakkende in hoogte verstelbare bestuurdersstoel? Quote
Remko .me Geplaatst 24 November, 2010 Geplaatst 24 November, 2010 Leuke foto's zie ik van jou tegenwoordig Peter! 1 op 10 is wel heel veel... ik rij gemiddeld nu 1 op 17 dat moet inderdaad beter kunnen hoor. Quote
Barlow Geplaatst 25 November, 2010 Geplaatst 25 November, 2010 @ Smart, Gezien mijn lengte staat de bestuurdersstoel altijd in de onderste stand, heb het zakken ervan niet kunnen constateren.. @Venga1 en Chrones, De dealer heb ik erop aangesproken..(dezelfde van de navigtie). Antwoord: "Tsjaa folders beloven veel dat kunnen wij ook niet helpen. En 1:10 normale waarde voor een dergelijke auto. Maar ja als u wilt dat we dat controleren moet u de auto maar een paar dagen achterlaten." Gezien mijn ervaringen tot nu met de dealer heb ik daar op dit moment niet zoveel behoefte aan. Quote
bigwade Geplaatst 22 Oktober, 2012 Geplaatst 22 Oktober, 2012 Denk jij nou echt dat die binnen spiegel niet weet dat je van em af wilt ? Die's nie gek nie ! eh.. volgens mij was dit een bekend propleempje. Je kunt duktape overwegen of alsnog een (laatste) gang naar de dealer.. Quote
Smart Geplaatst 22 Oktober, 2012 Geplaatst 22 Oktober, 2012 Er is speciale ruitenlijm voor nodig. Deze zal de dealer ongetwijfeld hebben. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.