Venga1 Geplaatst 16 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 16 Maart, 2010 Ga ik morgen even naar kijken of dit ook bij ons Comfort Pack kan.. Dank! Hoef je niet te kijken hoor. Dit zit ook op jouw auto!!!! Quote
Remko .me Geplaatst 17 Maart, 2010 Geplaatst 17 Maart, 2010 Hoef je niet te kijken hoor.Dit zit ook op jouw auto!!!! YAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO:mrgreen: Quote
Venga1 Geplaatst 23 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 23 Maart, 2010 Vandaag weer naar de dealer geweest. De modificatie op de gordels is uitgevoerd, en de afstelling van de handrem is gecontroleerd. Deze was goed, en hoefde niet opnieuw afgesteld te worden. Ook dacht ik een kofferbak mat mee te krijgen, maar dat viel zwaar tegen. Deze rubbermat is alleen in de hoogste stand te gebruiken, en absoluut niet in de onderste stand, dus als je de plank laat zakken, kan je de mat niet gebruiken. Het is dan veel te breed Tja en waar laat je dan die mat De mat heb ik niet meegenomen,echt zonde van het geld. De spatlappen zijn gemonteerd, nou het valt echt helemaal niet op!! ik hoop dat het een hoop rotzooi tegenhoud Quote
Remko .me Geplaatst 23 Maart, 2010 Geplaatst 23 Maart, 2010 Vandaag weer naar de dealer geweest.De modificatie op de gordels is uitgevoerd, en de afstelling van de handrem is gecontroleerd. Deze was goed, en hoefde niet opnieuw afgesteld te worden. Ook dacht ik een kofferbak mat mee te krijgen, maar dat viel zwaar tegen. Deze rubbermat is alleen in de hoogste stand te gebruiken, en absoluut niet in de onderste stand, dus als je de plank laat zakken, kan je de mat niet gebruiken. Het is dan veel te breed Tja en waar laat je dan die mat De mat heb ik niet meegenomen,echt zonde van het geld. De spatlappen zijn gemonteerd, nou het valt echt helemaal niet op!! ik hoop dat het een hoop rotzooi tegenhoud FOTO's van je spatlappen! Kijken of het goed staat bij de byte blue.. ook benieuwd of je auto echt schoner blijkt te blijven. En rammelt die gordel modificatie lekker? Quote
Venga1 Geplaatst 23 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 23 Maart, 2010 FOTO's van je spatlappen! Kijken of het goed staat bij de byte blue.. ook benieuwd of je auto echt schoner blijkt te blijven.En rammelt die gordel modificatie lekker? Jaja foto's komen er! maar volgens mij ziet niemand dat er wat anders opzit, alleen loopt het nu recht naar beneden ipv met de auto mee. Ik vind het er goed uitzien en de erover om het ook achter te monteren. Kan je de spatlappen ook zonder montage kopen? De spatlappen kosten excl btw 25,44 en montage kosten zijn 30,86. Schandalig eigenlijk!! De pookknop heb ik trouwens afgezegd, ik kijk nog wel een keer als alles op voorraad is. Rammelen? Ik heb nog geen storende rammeltjes gehoord, en dit hoor ik echt wel! Maar ik heb het helemaal naar beneden geschoven Quote
Remko .me Geplaatst 23 Maart, 2010 Geplaatst 23 Maart, 2010 Jaja foto's komen er!maar volgens mij ziet niemand dat er wat anders opzit, alleen loopt het nu recht naar beneden ipv met de auto mee. Ik vind het er goed uitzien en de erover om het ook achter te monteren. Kan je de spatlappen ook zonder montage kopen? De spatlappen kosten excl btw 25,44 en montage kosten zijn 30,86. Schandalig eigenlijk!! De pookknop heb ik trouwens afgezegd, ik kijk nog wel een keer als alles op voorraad is. Rammelen? Ik heb nog geen storende rammeltjes gehoord, en dit hoor ik echt wel! Maar ik heb het helemaal naar beneden geschoven Rammelen valt inderdaad mee als je ze naar beneden schuift!! Wij hebben hier ongelooflijke slechte wijkwegen, dus stuiteren maar.. Ik krijg maar geen antwoord op "Zijn mijn accessoires al binnen?" - ik twijfel ook heel erg over de spatlappen, mijn dealer zei toen: NIET DOEN, je bent zo jong! Dat is iets voor oudere mensen.. Ik ga vragen of het kan om mijn stuur ook leder te maken.. maar dat pas ergens volgend jaar.. OMG ik heb nog nooit zoveel accessoires op een auto gehad.. Quote
Venga1 Geplaatst 23 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 23 Maart, 2010 Ik hoorde dat de accessoires pas eind April leverbaar zijn. Dus nog even doorbijten zou ik zeggen. Wat betreft jue stuur, als het een optie was geweest had ik ook een lederen stuur willen hebben, maar nu vind ik het eigenlijk wel goed. Het lijkt me er niet mooier op worden als je zelf leer er overheen plaatst en even een ander stuur erin zetten is een duur grapje. Denk aan de airbag Quote
Venga1 Geplaatst 23 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 23 Maart, 2010 Rammelen valt inderdaad mee als je ze naar beneden schuift!! Wij hebben hier ongelooflijke slechte wijkwegen, dus stuiteren maar.. Ik krijg maar geen antwoord op "Zijn mijn accessoires al binnen?" - ik twijfel ook heel erg over de spatlappen, mijn dealer zei toen: NIET DOEN, je bent zo jong! Dat is iets voor oudere mensen.. Ik ga vragen of het kan om mijn stuur ook leder te maken.. maar dat pas ergens volgend jaar.. OMG ik heb nog nooit zoveel accessoires op een auto gehad.. Ik hoorde dat de accessoires pas eind April leverbaar zijn. Dus nog even doorbijten zou ik zeggen. Wat betreft jue stuur, als het een optie was geweest had ik ook een lederen stuur willen hebben, maar nu vind ik het eigenlijk wel goed. Het lijkt me er niet mooier op worden als je zelf leer er overheen plaatst en even een ander stuur erin zetten is een duur grapje. Denk aan de airbag En spatlappen alleen voor oude mensen.... DANK JE WEL!!!! Quote
Venga OK Geplaatst 23 Maart, 2010 Geplaatst 23 Maart, 2010 Vandaag weer naar de dealer geweest.De modificatie op de gordels is uitgevoerd, en de afstelling van de handrem is gecontroleerd. Deze was goed, en hoefde niet opnieuw afgesteld te worden. Ook dacht ik een kofferbak mat mee te krijgen, maar dat viel zwaar tegen. Deze rubbermat is alleen in de hoogste stand te gebruiken, en absoluut niet in de onderste stand, dus als je de plank laat zakken, kan je de mat niet gebruiken. Het is dan veel te breed Tja en waar laat je dan die mat De mat heb ik niet meegenomen,echt zonde van het geld. De spatlappen zijn gemonteerd, nou het valt echt helemaal niet op!! ik hoop dat het een hoop rotzooi tegenhoud Venga1, Ik heb het volgende gedaan: Ben naar de dichtsbijzijnde Karwei gereden en heb daar een stuk mat van de rol gekocht. Heb vervolgens de plaat uit de auto gehaald, deze op de mat gelegd en het contour uitgesneden. Vervolgens heb ik de rand een beetje bijgeknipt waar de mat wat pluisjes had van het snijden. Vervolgens alles in de auto gelegd en ik was heel tevreden met het resultaat. Past mooi in de onderste stand. OK, het houdt geen plassen water tegen, maar je auto blijft wel schoon en je kunt de mat er makkelijk uitpakken als er vuil op ligt. Volgens mij heb ik iets van 35 euri's betaald voor de mat en een half uurtje klussen. Groet, Peter Quote
Venga OK Geplaatst 23 Maart, 2010 Geplaatst 23 Maart, 2010 ik twijfel ook heel erg over de spatlappen, mijn dealer zei toen: NIET DOEN, je bent zo jong! Dat is iets voor oudere mensen.. . Spatlappen zijn voor mensen die zuinig op hun auto zijn.. Niet alleen voor.. Ze vallen helemaal niet op hoor. Kijk maar naar de foto's die ik al eens gepost heb. Misschien moet je Venga1 even om een fotootje vragen want die heeft de welfde kleur als jij volgens mij. Maaruhh, jij lijkt me niet een figuur die zich laat beinvloeden door een dealert... TOCH???:wink: Peter Quote
Venga1 Geplaatst 23 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 23 Maart, 2010 Venga1,Ik heb het volgende gedaan: Ben naar de dichtsbijzijnde Karwei gereden en heb daar een stuk mat van de rol gekocht. Heb vervolgens de plaat uit de auto gehaald, deze op de mat gelegd en het contour uitgesneden. Vervolgens heb ik de rand een beetje bijgeknipt waar de mat wat pluisjes had van het snijden. Vervolgens alles in de auto gelegd en ik was heel tevreden met het resultaat. Past mooi in de onderste stand. OK, het houdt geen plassen water tegen, maar je auto blijft wel schoon en je kunt de mat er makkelijk uitpakken als er vuil op ligt. Volgens mij heb ik iets van 35 euri's betaald voor de mat en een half uurtje klussen. Groet, Peter Je bedoeld zo'n droogloop mat? Best slim!! en ook nog in blauw te verkrijgen Quote
Venga OK Geplaatst 23 Maart, 2010 Geplaatst 23 Maart, 2010 Je bedoeld zo'n droogloop mat?Best slim!! en ook nog in blauw te verkrijgen Diverse kleuren en structuren heb ik gezien. Misschien bij andere bouwmarkten nog wel meer keuze. Ik heb gekozen voor een rubber onderzijde. Knutsel ze morgen! Quote
Venga1 Geplaatst 24 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 24 Maart, 2010 Ik heb vandaag nog niet geknutseld, maar ik heb wel een paar foto's op verzoek gemaakt. Zelf vind ik de gordel beschermers niet echt opvallen. En als je de beschermer helemaal naar beneden schuift, merk je er helemaal niets van. Ik hoor ook geen rammel. Ook even de spatlap gefotografeerd. Niets mis mee vind ik, maar wel erg duur. Nou ja, steenslag kost meer!! Quote
Remko .me Geplaatst 24 Maart, 2010 Geplaatst 24 Maart, 2010 Ik heb vandaag nog niet geknutseld, maar ik heb wel een paar foto's op verzoek gemaakt.Zelf vind ik de gordel beschermers niet echt opvallen. En als je de beschermer helemaal naar beneden schuift, merk je er helemaal niets van. Ik hoor ook geen rammel. Ook even de spatlap gefotografeerd. Niets mis mee vind ik, maar wel erg duur. Nou ja, steenslag kost meer!! Ik vind het mooier dan ik dacht! Je maakt me aan het twijfelen!!! Ik vind de prijs niet zo heel veel hoor, best netjes. Ik zou denk ik ook voor achter kiezen, omdat dit je ramen wat schoner houdt. Ik heb steenslag als een gek aan de zijkant, zit vol beschadigingen aan me lak en op me bumper.. (naja vol) stuk of 4/5... Hoe kun je die het beste weg halen? Quote
Remko .me Geplaatst 24 Maart, 2010 Geplaatst 24 Maart, 2010 Ik denk dat ik het achter ook ga plaatsen, maar wilde even eerst voor zienWat betreft de steenslag, ik heb een lakstift gekocht, je ziet het haast niet als je het er op hebt gedaan. Waar heb je die vandaan? Heb je die al binnen dan? Moet ik het niet door me garage laten weghalen? Blijft dat er wel op na zoveel poetsbeurten? Quote
Venga1 Geplaatst 24 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 24 Maart, 2010 Waar heb je die vandaan? Heb je die al binnen dan? Moet ik het niet door me garage laten weghalen? Blijft dat er wel op na zoveel poetsbeurten? Lakstift heb ik al zeker een maand in huis, en de lak blijft er echt wel op zitten hoor. Ik had een beschadiging op mijn dorpel aan de bestuurders kant, Daar heb ik de lak op gekwakt. Quote
Remko .me Geplaatst 24 Maart, 2010 Geplaatst 24 Maart, 2010 Lakstift heb ik al zeker een maand in huis, en de lak blijft er echt wel op zitten hoor.Ik had een beschadiging op mijn dorpel aan de bestuurders kant, Daar heb ik de lak op gekwakt. Bij de dealer...? Quote
Remko .me Geplaatst 24 Maart, 2010 Geplaatst 24 Maart, 2010 Wat bedoel je met bij de dealer?Bij de dealer gekocht? ja Bij de dealer erop gekwakt? Nee Er zit ook nog een vernis lakstift bij, dit om de glans terug te krijgen Oke heb jij de code voor mij? Dan kan ik hem ook bestellen. Quote
Remko .me Geplaatst 25 Maart, 2010 Geplaatst 25 Maart, 2010 De code is E5014-210005B (totaal)Vernis lak B021002 Byte Blue B021034 Ik besteld, samen met de waxoyl behandel spul. Ik hoop dat bovenstaande klopt voor mijn auto.. waarschijnlijk wel. Waarom moet je twee aparte hebben? Samen zijn ze rond de 25 euro? of apart 25 euro? Als je het erop doet, hoe doe je dat precies? Is dat goed? Ik laat het altijd door mijn dealer doen... doen die precies hetzelfde ?? Voel je het ook dat het gevuld wordt, dus zie je het echt duidelijk dat het zo'n lelijk bobbeltje wordt? Quote
Smart Geplaatst 25 Maart, 2010 Geplaatst 25 Maart, 2010 Ik besteld, samen met de waxoyl behandel spul.Ik hoop dat bovenstaande klopt voor mijn auto.. waarschijnlijk wel. Waarom moet je twee aparte hebben? Samen zijn ze rond de 25 euro? of apart 25 euro? Als je het erop doet, hoe doe je dat precies? Is dat goed? Ik laat het altijd door mijn dealer doen... doen die precies hetzelfde ?? Voel je het ook dat het gevuld wordt, dus zie je het echt duidelijk dat het zo'n lelijk bobbeltje wordt? Chrones, je bent toch niet onzeker h Quote
Remko .me Geplaatst 25 Maart, 2010 Geplaatst 25 Maart, 2010 (aangepast) Chrones, je bent toch niet onzeker h 25 Maart, 2010 aangepast door Chrones Quote
Smart Geplaatst 25 Maart, 2010 Geplaatst 25 Maart, 2010 Jawel ben ik wel!! Dankje voor de uitleg... ik heb hem nog niet binnen hoor!! Nog 1 vraag, hoe kan ik zien dat ik de waxoyl laag erop heb?? Vraag me dat sterk af.. ik heb geen bewijs niks.. maar wel voor betaald... ... op me picanto was er echt een witte laag op me auto... (bij de zwarte stukken) en me venga dit dat helemaal niet.. (witte laag bedoel ik mee, dat je het soms zag doordat het witte naar voren kwam) Is het slim om sommige plekken waar vogelstront heeft gezeten paar dagen Waxoyl 3 in 1 te gebruiken? Ps. het is toch een stift geen bus... ? Ow wacht, ik snap wat je bedoeld... Chrones! Jij vuurt als een machinegeweer talloze vragen het forum op, die soms zelf zijn te beantwoorden. Neem je wel op tijd je pilletje? Quote
Smart Geplaatst 26 Maart, 2010 Geplaatst 26 Maart, 2010 hij heeft pas 450 berichten hoor, zoveel vraagt hij niet Chrones kan in Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.