Remko .me Geplaatst 9 Januari, 2010 Geplaatst 9 Januari, 2010 Maar even on topic Laat ik toch mijn sleutel vallen. Precies op de dorpel dan de deur. De eerste beschadiging is een feit Nou zit ik in het accessoires boekje te kijken. Heeft iemand van jullie de instaplijsten set RVS besteld en er op zitten? Staat dat mooi? We zitten ook nog steeds te denken aan de sier randen rond de mistlampen. Je kan je aardig leeg kopen aan accessoires Ik heb de sierlijsten besteld, lijkt echt SUPER mooi! Vooral bij blauw (ik heb ook de blauwe kleur besteld!) De instaplijsten lijken super mooi, deze heb ik niet besteld omdat ik het te duur vond worden. Bij de demo auto in de garage zit het erop, en lijkt het super! Quote
Remko .me Geplaatst 9 Januari, 2010 Geplaatst 9 Januari, 2010 Je mag altijd even naar de foto's kijken Wees maar niet jaloers, straks ben ik op jou jaloers. Als je nog lang moet wachten heb je een mooie glimmende auto. Bij mij komt er al sneeuw op te liggen. Ik heb er voor de rest nog niet in gereden, eerst even het weer afwachten. Sneeuw steekt wel mooi af he op dat byte blue? Je mag trots zijn! Jammer dat het dit weer is, je had zeker graag willen rijden met de auto, alles uitproberen enzo! Quote
Venga1 Geplaatst 9 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 9 Januari, 2010 (aangepast) Jullie denken erover om de eco dynamics plaat weg te laten halen. Wat ik altijd lelijk vind zijn de dealer stikkers en de reclame op de kenteken plaat. Zie hoe het zonder deze "rommel" staat Het Venga & Eco dynamics plaatje laat ik gewoon zitten. Ik begrijp nooit waarom dit eraf moet. 9 Januari, 2010 aangepast door Venga1 Quote
bigwade Geplaatst 9 Januari, 2010 Geplaatst 9 Januari, 2010 Ik begrijp nooit waarom jullie de logo's van de auto eraf willen halen. Persoonlijk vind ik het helemaal niet lelijk staan. Dat was bij mijn Sportage nogal erg aanwezig.. vandaar dit: Voorstudie http://www.kiaclub.nl/sportage/1592-tunen-sportage-body-chrome-2.html#post12781 Resultaat http://www.kiaclub.nl/sportage/1592-tunen-sportage-body-chrome-2.html#post13687 Logo achterkant zit er gewoon op hoor Quote
scorpioshuma Geplaatst 9 Januari, 2010 Geplaatst 9 Januari, 2010 OKIk heb even aan de voorkant het kia logo weggehaald. Met een flinke schroevendraaier kon ik zo het Venga logo en Eco dynamics logo eraf halen. Mooi? Voorkant is gelijk een heel stuk sportiever, erg mooi hoor. Zoals elders vaak al aangegeven is bij elk model auto een andere kleur mooier, maar ook niet bij elke kleur is RVS mooier. Vind persoonlijk de grill van Frank er wel heel mooi bij passen, maar in de Venga Byte Blue is RVS grill weer erg mooi. Quote
Remko .me Geplaatst 9 Januari, 2010 Geplaatst 9 Januari, 2010 OKIk heb even aan de voorkant het kia logo weggehaald. Met een flinke schroevendraaier kon ik zo het Venga logo en Eco dynamics logo eraf halen. Mooi? Fotosoep of echt? Quote
pjotter Geplaatst 10 Januari, 2010 Geplaatst 10 Januari, 2010 Fotosoep of echt? Ik heb even gekeken bij Fotosoep maar kwam daar geen stuk gereedschap tegen wat schroevendraaier heet Quote
Alex VB Geplaatst 10 Januari, 2010 Geplaatst 10 Januari, 2010 Is duidelijk gesjopt.... Ondanks dat.. ziet de Venga er met en zonder logo's goed uit... En het is ieders eigen keus of hij/zij met of zonder logo's zijn/haar auto wilt.. Ik weet dat het bij de duurdere merken zoals die uit Beieren het aangegeven kan worden bij de bestelling of je met of zonder wilt.. Quote
Gast Pombal12 Geplaatst 10 Januari, 2010 Geplaatst 10 Januari, 2010 Echt niet Venga1, je mag niet jokken hoor! Is dat KIA-logo op de grill dan Quote
Remko .me Geplaatst 10 Januari, 2010 Geplaatst 10 Januari, 2010 Hoi Pombal12Nee je hebt gelijk. Alles zit er nog gewoon op, en ik heb natuurlijk ook geen schroevendraaier gebruikt. Ik verbaas je er gewoon over dat iedereen het er van af wilt hebben. Maar ja Alex heeft natuurlijk wel gelijk, het is een ieder zijn keuze. Het gif groen staat bij jou wel iets anders als dat bij onze auto. Maar als je nou iets echt wilt weghalen, dan moet je eens naar het midden van de bijgevoegde foto's kijken. Vooral jouw auto Dat vind ik nu echt lelijk!! Dit liet ik direct vervangen. Maar ja dit is mijn mening, maar kijk maar eens naar het verschil met mijn foto. Ik heb ook geen reclame aan de voorkant staan. Je maakt nu reclame voor je dealer, dat mag hij van mij zelf doen Gelukkig Venga1 Ik maak wel reclame op me nummerborden hoor, maar mijn dealer nummerborden zijn minimaal reclame, valt dus mee.. De stikker op de achterruit heb ik daarin tegen niet. Vind je het echt zo oerlelijk? die nummerborden? Ik nu rot voelen! Quote
Gast Pombal12 Geplaatst 10 Januari, 2010 Geplaatst 10 Januari, 2010 Hoi Pombal12Maar als je nou iets echt wilt weghalen, dan moet je eens naar het midden van de bijgevoegde foto's kijken. Vooral jouw auto Dat vind ik nu echt lelijk!! Dit liet ik direct vervangen. Je hebt gelijk, Venga1. Ik vind die vette reclame aan de onderkant van de kentekenplaathouder ook niet fraai (ook op de voorkant van de auto...). Eerlijk gezegd had ik liever DAARVOOR een mooie KIAclub-sticker... Maar ach, zo'n houder kost niet veel. Ik ga ze beiden vervangen door neutrale. Misschien is die zeefdruk-inkt er wel vanaf te krijgen met thinner? Quote
Smart Geplaatst 10 Januari, 2010 Geplaatst 10 Januari, 2010 .......Maar als je nou iets echt wilt weghalen, dan moet je eens naar het midden van de bijgevoegde foto's kijken. Vooral jouw auto Dat vind ik nu echt lelijk!! Dit liet ik direct vervangen. Maar ja dit is mijn mening, maar kijk maar eens naar het verschil met mijn foto.Ik heb ook geen reclame aan de voorkant staan. Je maakt nu reclame voor je dealer, dat mag hij van mij zelf doen Hey Peter, Waar heb jij die kentekenplaathouders gekocht, zonder onderstrook voor reclame? Was dat bij de Halfords? Quote
Alex VB Geplaatst 10 Januari, 2010 Geplaatst 10 Januari, 2010 Dat Ecodynamics logo mag er van mij afblijven.. Ook als we straks (over 3 jaar) voor onze nieuwe KIA gaan.. Quote
bigwade Geplaatst 10 Januari, 2010 Geplaatst 10 Januari, 2010 Je hebt gelijk, Venga1. Ik vind die vette reclame aan de onderkant van de kentekenplaathouder ook niet fraai (ook op de voorkant van de auto...). Eerlijk gezegd had ik liever DAARVOOR een mooie KIAclub-sticker... Maar ach, zo'n houder kost niet veel. Ik ga ze beiden vervangen door neutrale. Misschien is die zeefdruk-inkt er wel vanaf te krijgen met thinner? Hey Pombal, die plaathouders gaat je dealer KOSTENLOOS vervangen voor neutrale lijkt me, je hebt er NIET om gevraagd. zie ook http://www.kiaclub.nl/forum/3348-autobedrijf-stikker.html#post21254 . Quote
Smart Geplaatst 11 Januari, 2010 Geplaatst 11 Januari, 2010 Ik heb begrepen dat het systeem niet werkt onder een bepaalde temperatuur, volgens mij 5 graden of minder. Dat heeft dan niets te maken met je accu. Wel moet je accu voldoende opgeladen zijn en van kleine afstanden gaat dat met dit koude weer niet lukken. Quote
Venga-Boys Geplaatst 11 Januari, 2010 Geplaatst 11 Januari, 2010 Ik weet dat er heel veel over gesproken is, maar ik heb een vraag over ISG.Ik heb al 70 hele kilometers met de Venga gereden. Nu blijft het ISG uit lampje branden. Ik kan het systeem niet aanzetten, het lampje blijft branden. Het gaat me er niet om dat ik ISG wil gebruiken, maar het gaat me er om dat het systeem niet aan te zetten is. Komt dit door de nog niet volledig geladen accu, buiten temperatuur en andere omstandigheden? Of behoor ik het systeem gewoon aan te kunnen zetten:?: Er staat in de manual dat Quote
Venga-Boys Geplaatst 11 Januari, 2010 Geplaatst 11 Januari, 2010 Dat het niet werkt begrijp ik, maar blijft dan het lampje ook gewoon branden, of is het systeem dan niet aan te zetten:?:Vanochtend sloeg de motor af, voordat ik wat kon doen ging de motor gewoon weer aan. Wat is de motor trouwens stil zeg, ik moet echt goed luisteren of de motor aan is. Bij de Toyota hoorde ik de motor veel meer Heb ik ook al een paar keer ervaren. Als je hem in zijn vrij zet springt de motor weer aan , Intelligente Start... nu de Stop nog Stil h Quote
Smart Geplaatst 11 Januari, 2010 Geplaatst 11 Januari, 2010 Dan verwijs ik ook even naar een eerder gemaakte opmerking van mij http://www.kiaclub.nl/ceed/3482-audio-pro-ceed-2.html#post23417 Quote
Gast Pombal12 Geplaatst 12 Januari, 2010 Geplaatst 12 Januari, 2010 (aangepast) Ik weet dat er heel veel over gesproken is, maar ik heb een vraag over ISG. Ik heb al 70 hele kilometers met de Venga gereden. Nu blijft het ISG uit lampje branden. Ik kan het systeem niet aanzetten, het lampje blijft branden. Oh ja, da's waar ook!... Nu weet ik 't weer. Bij de aflevering van mijn VENGA werd erbij verteld dat het ISG pas werkzaam wordt zodra de eerste 100 kilometers op de teller staan! In het (digitale) handboek staat (op pagina 5-15) precies beschreven hoe 't werkt. Er moet aan een keur van voorwaarden worden voldaan wil het ISG in werking treden. Ik heb 't vlak voor de ergste koude al een flink aantal keren kunnen uitproberen. Dat werkt feilloos (en geruisloos). Ook ik heb de ervaring inmiddels dat de motor vanzelf weer gestart wordt als je 'm z 12 Januari, 2010 aangepast door Pombal12 Toevoeging 'laten afslaan'.. Quote
Venga1 Geplaatst 12 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 12 Januari, 2010 Ook ik heb de ervaring inmiddels dat de motor vanzelf weer gestart wordt als je 'm z Quote
Venga-Boys Geplaatst 12 Januari, 2010 Geplaatst 12 Januari, 2010 Pombal12:scooter:**:scooter:**:scooter:* Quote
Gast Pombal12 Geplaatst 12 Januari, 2010 Geplaatst 12 Januari, 2010 **:scooter:**:scooter:* Haha, je bedoelt mijn 'avatar'... Da's 't fraaie voorwiel van mijn VESPA 250GTS i.e. motorscooter, die tegenwoordig mijn aandacht zal moeten delen met de VENGA! Maar, dat vind 'ie even niet erg, want het is koud en glad... Hij heeft overigens Quote
Venga-Boys Geplaatst 13 Januari, 2010 Geplaatst 13 Januari, 2010 (aangepast) Haha, je bedoelt mijn 'avatar'... Da's 't fraaie voorwiel van mijn VESPA 250GTS i.e. motorscooter, die tegenwoordig mijn aandacht zal moeten delen met de VENGA! Maar, dat vind 'ie even niet erg, want het is koud en glad... Hij heeft overigens 13 Januari, 2010 aangepast door Venga-Boys Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.