Jump to content

Recommended Posts

Posted

dat is inderdaad een mooie auto.

Komt deze ook naar nederland?

Posted
Brakke site.....

Doet het niet op een Mac

Een Mac met een makke.....:shock:

Posted

Hij is mooi maar een schijnwerper uit de spiegel en verlichting in de deurklink !

Je wordt zo wel gezien bij het instappen... Dat zal je geheime minnaar(es) niet fijn vinden als je in het donker parkeert. :lol:

12 kanaals audiosysteem imponeert wel.. Maar deze komt zeker niet standaard naar Nederland.

We willen toch juist af van die grote onzuinige bakken... Als ze op waterstof lopen met energie uit de woestijn dan mag het van mij wel....

(zie mijn profiel voor linkje naar mijn Energie Wordpress Blog :clover:)

Guest Pombal12
Posted (edited)
Brakke site.....

Doet het niet op een Mac

Ha bigwade,

Op mijn trouwe iMac deed 'ie 't perfect. Werkelijk prachtige mini-site.

(ik 'draai' onder 10.6 met Safari)

(en uhh, Smart, ooit zul je ook het licht zien en een Mac kopen. Je hebt inmiddels al een VENGA, dus je leert al w

Edited by Pombal12
Smart even terecht zetten met z'n vervelende opmerking over Mac...
Posted

Mijn Imac laat ook een geile bak zien zelfs mijn vrouw vroeg aan mij of die ook in Europa te koop is. Maar ja je kent vrouwen ze willen alles tegelijk en van alles het beste.

Bij deze geef ik haar gelijk.

Alex dit is een mooie powerbak die ook nog eens te voelen is aan je kont.

Groetjes,

relena

Posted

Ah, site doet het weer, kreeg geen middenveld te zien..

Jammer van die niet aansluitende chrome randjes aan de zijkant van de auto in het filmpje.

Verder heb ik niks met dit soort auto's helaas.......

Posted
(en uhh, Smart, ooit zul je ook het licht zien en een Mac kopen. Je hebt inmiddels al een VENGA, dus je leert al w
Posted

Ik vind dit absoluut een auto die het waard is om ook op de Europese markt te verschijnen.. Het heeft Audi A5 en Opel Insignia verslindende capaciteiten..

Posted (edited)

Nou, deze ik heeft nog steeds zijn oog op de GMC Granite laten vallen. Geen Cadenza voor mij, maar hij zou hoge ogen gooien in de klasse O.p.l Insignia.:mrgreen:

Edited by Smart
Posted
Nou, deze ik heeft nog steeds zijn oog op de GMC Granite laten vallen. Geen Cadenza voor mij, maar hij zou hoge ogen gooien in de klasse O.p.l Insignia.:mrgreen:

als er meer motoren keuze zou komen wel ja.. Ook/vooral in die klasse is er veel vraag naar diesels..