Jump to content

Kia Venga X-tra Comfort Pack 1.4 Ervaring


Remko .me

Recommended Posts

Beste Kia lovers, :P

****scroll naar beneden, onder de foto's vind je mijn ervaringen, ik blijf dit bericht steeds weer updaten****

Vandaag was het eindelijk zover, ik mocht vandaag 16 januari mijn nieuwe Kia Venga ophalen.

Hij bevalt prima, veel functies en precies zoals ik had verwacht. (Nee ik moet eerlijk zijn: ER ZIT VEEL MEER OP DAN IK OOIT HAD KUNNEN BEDENKEN!)

Ik ga er straks een stuk in rijden, waarna ik mijn ervaringen in dit topic ga posten.

Hieronder vind je wat foto's van mijn auto. Tussendoor zal ik steeds vaker foto's maken, posten, enz.

Ps. de kras op me voorhoofd is een kado van mijn oude ingeleverde Kia Picanto, ik was de auto aan het uitruimen, waarna ik kei hard me hoofd stote.

Wat er nog wel moet gebeuren is het volgende:

- De chrome sierlijsten moeten er nog op,

- Bumperbeschermfolie moet er nog op,

- Lederenpook moet er nog op,

- Bij de deur zit een kleine beschadiging, dit moeten ze even aanstippen, gebeurt bij aflevering van de accessoires.

- Er zitten bij de achterdeuren, rechtsondering nog bescherm folies, hieronder zit lucht en lijkt niet mooi. (Iemand dit ook?)

Op bovenstaande levering en kleine dingen na ben ik echt heel heel erg blij met de auto!

Van de binnenkant maak ik morgen nog wel even foto's!

17 januari 2010:

Net een rit van Rotterdam naar Utrecht erop zitten.

De Venga rijdt echt boven verwachting, ISG werkt nu uitstekend en rijdt eigenlijk best wel lekker. Je ziet bij het starten alleen wel even je lichten iets dimmen, maar dat nemen we maar voor lief.

Gemiddeld rijdt mijn venga op dit moment 7,0liter per 100km. Komt neer op iets meer dan 1/14. Dat is netjes, zeer netjes gezien deze wintermaanden.

De wegligging van de Venga is erg fijn. Ik voel de auto over de weg glijden (goed!!) en met weinig moeite kom je overal tussendoor en stuur je gemakkelijk door de moeilijkste straten.

Op de snelweg lijkt het sturen zwaarder te gaan en remmen ook zwaarder, de auto past zich dus uitstekend aan op de snelheid.

Een ander grappig iets is dat je een functie kunt aanzetten hoe hard je rijdt hoe harder je autoradio gaat. Dit heb ik alleen weer uitgezet omdat het niet echt van toepassing is en soms irritant als je lekker kei hard muziek wilt luisteren.

Kom ik op het volgende: audio! UITSTEKEND, wat een mooi geluid zit er in de Venga. Een zondag middag (20 minuten) rotzooien met de instellingen en je muziek klinkt als nooit tevoren.. je merkt dat je geluid van alle kanten komt en je bass uitstekend wordt gecombineerd.. en hij kan nog goed hard ook ;)

Mijn muziek heb ik op een USB Stick gezet (Nano, kleine mini stick dat niet opvalt), hier luister ik nu heel fijn naar. Makkelijk door de mappen bladeren en afspelen maar.. erg fijn!

Ps. de VENGA is ontzettend stil, soms schrik ik en denk ik dat hij uit is gevallen maar dan kijk je naar je dashboard en staat hij gewoon aan!

Cruise Control werkt ook erg goed, je kunt het goed doseren en je merkt duidelijk het verschil met brandstof gebruik, hij is iets zuiniger.

Een ander leuk dingetje is dat de VENGA aangeeft in welke versnelling je hoort te zitten, hij geeft precies aan wanneer je moet opschakelen en terug moet schakelen.. erg grappig om ook weer te besparen op brandstof gebruik.. al hou ik van aardig doortrappen hoor ;)

Het inparkeren vind ik zeer fijn, hij ziet ook duidelijk stoepranden waardoor je weinig kans heb je velgen te beschadigen. En als je zelfs met je band de stoepranden raakt, hebben de Kia Velgen een goed ding: je banden staan ongeveer 1CM verder naar buiten dan je velg, dus de kans dat je je velg kapot rijdt is erg klein.

Inparkeren werkt ook fijn met paaltjes, objecten achter de auto enz... hij reageert uitstekend.. :)

Gisteren ben ik in de sneeuw gaan rijden, om het e.a. te testen. In de bochten wordt je snelheid aangepast als je hem net iets te hard neemt, je merkt dat de auto begint te remmen en dat je gewoon kunt doorsturen en je niet wegglijd. Dit gebeurt ook tijdens het wegrijden.

ABS werkt ook uitstekend, beter dan in mijn Picanto.

Het Dashboard is ook volledig in te stellen, je kunt precies aangeven wat je wel en niet wens te zien. Enige nadeel is dat hij nog even Engels is, volgens de dealer komt hier dit jaar een update voor naar Nederlands.

Je kunt het Dashboard licht ook instellen, lichter of donkerder.

Op een helling druk je de rem stevig in, je hoort een pompend geluid en je laat je rem weer los. De auto blijft ongeveer 2/3 sec stil hangen en geeft je genoeg tijd om weer weg te rijden. Achteruit zakken is hierbij helemaal niet meer mogelijk..! Super super super!

Als je auto afslaat, gaat hij vanzelf weer aan...! Helemaal super voor mijn vriendin... die nog even moet wennen als ze in mijn auto rijdt.. ;)

Voor nu is dit even mijn ervaring, ik zal steeds vaker mijn ervaringen met jullie delen.. ik zit namelijk heel vaak op de weg. :)

De eerste 240km zit op de auto.. op naar de 1000km!

18 januari 2010:

De dealer is erg behulpzaam en gaat overal serieus mee om.

Ik hoop binnenkort weer flink wat ervaringen te kunnen neerpennen.

Ervaring in de file heb ik al te pakken, erg lekker rijden in de file... je trekt makkelijk weg en je kan lekker muziek luisteren en alles besturen via het stuur. HEERLIJK GEWOON!

En het leukste is, je ziet mensen naar je auto kijken in de file.

Edited by Chrones
Link to comment
Share on other sites


  • Replies 195
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Wat is dat nou.....Beste lezer.....! Geacht forumlid zul je bedoelen.:mrgreen:

Hallo Remko,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Een hele mooie en complete auto heb je daar gekocht. Maar met zo'n topic 'Venga en wat nog meer?' (of zoiets), kon dat natuurlijk niet uitblijven.

Geniet van je auto en heel veel plezierige en veilige km's toegewenst!

Link to comment
Share on other sites


Guest FirstVenga

Gefeliciteerd met je Venga en veel plezier en veilige kilometers gewenst.

De folie onder bij de achterportieren heb ik ook maar zonder lucht eronder, (waar dienen deze folies voor?) Kan iemand dit mij vertellen.

Groeten

Harrie

Link to comment
Share on other sites


Gefeliciteerd met je Venga en veel plezier en veilige kilometers gewenst.

De folie onder bij de achterportieren heb ik ook maar zonder lucht eronder, (waar dienen deze folies voor?) Kan iemand dit mij vertellen.

Groeten

Harrie

Volgens mij is dit gewoon ter bescherming bij transport en voor aflevering. Als er lucht onder zit, dan is het gewoon een beschermend folie, net zoals op displays van diverse apparatuur. Misschien is dit vergeten eraf te halen bij aflevering.

Link to comment
Share on other sites


Gefeliciteerd met je Venga en veel plezier en veilige kilometers gewenst.

De folie onder bij de achterportieren heb ik ook maar zonder lucht eronder, (waar dienen deze folies voor?) Kan iemand dit mij vertellen.

Groeten

Harrie

Harrie

Remko zegt: - Bumperbeschermfolie moet er nog op,

geen: folie onder bij de achterportieren

Dit is een beschermfolie bij je achterklep.

Dit voorkomt beschadigingen van de bumper bij het in en uittillen van tassen e.d

Zelf heb ik geen folie bij de achterportieren zitten.

Ik denk dat Smart gelijk heeft, dit is mogelijk door de dealer vergeten weg te halen

Edited by Venga1
Link to comment
Share on other sites


Even een ervaring rijker,

Inparkeren gaat super met die parkeersensoren, even wennen maar heel erg makkelijk wordt het je gemaakt.

De eerste 40km staat op de teller, ISG werkt natuurlijk nog niet maar dat komt vanzelf. De auto rijdt super, heel erg stil en makkelijk te bedienen. Sturen bijsnelheidsverschillen ook erg goed, als je hard rijdt past hij zich aan.

Zelf vroeg ik me soms af of de auto wel aan stond, deze is zo stil.

Veel mensen willen de auto bekijken en zijn verbaast hoeveel binnenruimte hij heeft. Ik heb nu me telefoon aangesloten op BT en de muziek op me iPhone wordt nu netjes met de auto gedeeld.

Ik heb hier wel een paar vragen over:

- Hoe kan ik de muziek op me iPhone (iPod) bedienen via de radio?

- Als ik wil bellen via het stuur, belt hij altijd naar de laatste persoon dat ik gedraaid heb... hoe kan ik spraakherkenning doen, of door mijn telefoonboek bladeren?

- Hoe zorg ik dat AIRCO niet automatisch aangaat, je kunt toch een bepaalde toetsencombinatie doen, dat hij bij ontwassemen niet direct aangaat.

De auto voelt compact als je erin rijdt, en als je erin zit lijkt hij super groot.

Nog een vraag:

- Als het goed is is er een functie op de venga waardoor je niet naar achteren kan zakken? Hoe werkt dit?

Het aanslaan van de ruiten is geen probleem bij de venga, binnen enkele seconden is de auto weer goed om in te rijden.

Meer ervaringen post ik snel, hopelijk krijg ik antwoorden op mijn vragen.

Link to comment
Share on other sites


Even een ervaring rijker,

Inparkeren gaat super met die parkeersensoren, even wennen maar heel erg makkelijk wordt het je gemaakt.

De eerste 40km staat op de teller, ISG werkt natuurlijk nog niet maar dat komt vanzelf. De auto rijdt super, heel erg stil en makkelijk te bedienen. Sturen bijsnelheidsverschillen ook erg goed, als je hard rijdt past hij zich aan.

Zelf vroeg ik me soms af of de auto wel aan stond, deze is zo stil.

Veel mensen willen de auto bekijken en zijn verbaast hoeveel binnenruimte hij heeft. Ik heb nu me telefoon aangesloten op BT en de muziek op me iPhone wordt nu netjes met de auto gedeeld.

Ik heb hier wel een paar vragen over:

- Hoe kan ik de muziek op me iPhone (iPod) bedienen via de radio?

- Als ik wil bellen via het stuur, belt hij altijd naar de laatste persoon dat ik gedraaid heb... hoe kan ik spraakherkenning doen, of door mijn telefoonboek bladeren?

- Hoe zorg ik dat AIRCO niet automatisch aangaat, je kunt toch een bepaalde toetsencombinatie doen, dat hij bij ontwassemen niet direct aangaat.

De auto voelt compact als je erin rijdt, en als je erin zit lijkt hij super groot.

Nog een vraag:

- Als het goed is is er een functie op de venga waardoor je niet naar achteren kan zakken? Hoe werkt dit?

Het aanslaan van de ruiten is geen probleem bij de venga, binnen enkele seconden is de auto weer goed om in te rijden.

Meer ervaringen post ik snel, hopelijk krijg ik antwoorden op mijn vragen.

Hallo Remko,

Heel veel rijplezier in je nieuwe bolide , hij ziet er gelikt uit en een mooie kleur ook.

Wat betreft je BT verhaal , ik heb er zelf ook last van dat hij alleen het laatste nummer belt die je als laatst heb gedraaid , heb het probleem bij de dealer neergelegd en hij gaf toe dat , dat niet de bedoeling zou moeten zijn.

Mijn dealer heeft contact gezocht met Kia Nederland en geven allemaal toe dat daar een oplossing voor moet komen , ze zijn nu aan het uitzoeken hoe ze het kunnen oplossen , zodra er een oplossing is , word ik daarover geinformeerd.

Misschien dat er in februari nieuws is volgens mijn dealer ,maar ja , zeker weten doe je het nooit!

Als er nieuws is laat ik het je zeker weten.

Groetjes , Ton

Link to comment
Share on other sites


Ik heb nu me telefoon aangesloten op BT en de muziek op me iPhone wordt nu netjes met de auto gedeeld.

Ik heb hier wel een paar vragen over:

  1. Hoe kan ik de muziek op me iPhone (iPod) bedienen via de radio?
  2. Als ik wil bellen via het stuur, belt hij altijd naar de laatste persoon dat ik gedraaid heb... hoe kan ik spraakherkenning doen, of door mijn telefoonboek bladeren?
  3. - Hoe zorg ik dat AIRCO niet automatisch aangaat, je kunt toch een bepaalde toetsencombinatie doen, dat hij bij ontwassemen niet direct aangaat.
  4. Als het goed is is er een functie op de venga waardoor je niet naar achteren kan zakken? Hoe werkt dit?

  1. Dit doe je via de listknop, hoofdstuk 4 pagina 122 t/m 123
  2. Kijk een in hoofdstuk 4 pagina 127- volgens mij kan je alleen het laatste gebelde telefoonnummer terugbellen.wel vreemd!!
  3. Als het goed heb :contact sleutel een klein stukje draaien,maar niet je motor starten en dan 5x snel op de airo toets drukken.Dit herhaal je weer als je de airco wel automatisch aan wilt laten gaan
  4. Klopt, maar ik weet ook niet hoe het werkt, de auto rijd gewoon achteruit op een heuveltje Wie weet dit?

Link to comment
Share on other sites


Remko,

Van harte gefeliciteerd met je Venga.. Ziet er in het blauw niet slecht uit..

Op dit moment kan ik je maar op 1 vraag een antwoord geven en dat is die op de folie bij de achterdeuren onderaan de carrosserie.. Lekker laten zitten. Zijn aangebracht ivm steenslag. Ik heb ze ook in het begin geprobeerd eraf te halen en dat ziet niet mooi uit seg maar.. Met de folie kwam bij mij ook enkele stukjes lak mee. Daarna navraag gedaan bij de dealer en deze heeft mij deze verklaring gegeven en mijn "ongelukje" gratis verholpen..

Link to comment
Share on other sites


Remko,

Van harte gefeliciteerd met je Venga.. Ziet er in het blauw niet slecht uit..

Op dit moment kan ik je maar op 1 vraag een antwoord geven en dat is die op de folie bij de achterdeuren onderaan de carrosserie.. Lekker laten zitten. Zijn aangebracht ivm steenslag. Ik heb ze ook in het begin geprobeerd eraf te halen en dat ziet niet mooi uit seg maar.. Met de folie kwam bij mij ook enkele stukjes lak mee. Daarna navraag gedaan bij de dealer en deze heeft mij deze verklaring gegeven en mijn "ongelukje" gratis verholpen..

O zou hij die bedoelen.

Ja daar heelt Alex helemaal gelijk in.

Bij een lichte kleur valt het meer op als bij een donkere kleur.

Zouden spatlappen een extra optie /zekerheid hier tegen zijn?

Link to comment
Share on other sites


Guest Pombal12

[*]Klopt, maar ik weet ook niet hoe het werkt, de auto rijd gewoon achteruit op een heuveltje Wie weet dit?

Het is net als de hellingproef: Koppeling in, voet op de rem, in de eerste versnelling, koppeling op laten komen en weg. Wat heb je gemist :?:

Juist! De HANDREM! :-P ! De handrem heb je niet meer nodig om weg te rijden als je op een helling staat!.. 'Hands free' wegrijden dus! Ik heb 't uitgeprobeerd op een dijkweggetje. Werkt fantastisch. Trouwens, het wordt ook getoond in het filmpje van RTL Autowereld: http://www.rtl.nl/(/automotor/rtlautowereld/)/components/automotor/rtlautowereld/tvarchief/2009-2010/16/kiavenga.xml

N

Edited by Pombal12
editorial
Link to comment
Share on other sites


Het is net als de hellingproef: Koppeling in, voet op de rem, in de eerste versnelling, koppeling op laten komen en weg. Wat heb je gemist :?:

Juist! De HANDREM! :-P ! De handrem heb je niet meer nodig om weg te rijden als je op een helling staat!.. 'Hands free' wegrijden dus! Ik heb 't uitgeprobeerd op een dijkweggetje. Werkt fantastisch. Trouwens, het wordt ook getoond in het filmpje van RTL Autowereld: http://www.rtl.nl/(/automotor/rtlautowereld/)/components/automotor/rtlautowereld/tvarchief/2009-2010/16/kiavenga.xml

Goh ik zie nu pas dat het een review van een Venga is.

Ik zag alleen de bestuurster :mrgreen:

Ga het van de week even uitproberen.

Link to comment
Share on other sites


Mooie wagen, van harte en veel veilige kilomters toegwenst.

Deze blauwe kleur staat de Venga goed.

Bij jullie is de ellende sneeuw zo te zien al weg, dus je hebt een mooie dag gehad om hem op te halen.

Sneeuw is niet weg! :( Ik heb een probleem; ik wilde hem inrijden :P maar hijs nu echt zwart... het begon heel hard te sneeuwen, veel modder daardoor op de weg en nu ziet hij zwart! HELP! :(

Ik bedoel met de folie dat zit bij de achterdeur, zit op de deur en op de portier.. aan de onderkant achteraan.. :S

Dat wegrijden werkt echt niet hoor, ik bedoel bij een heuveltje je rem indrukken en dat je niet naar achteren zakt.

Bedankt allemaal voor het antwoorden!

Edited by Chrones
Link to comment
Share on other sites


Sneeuw is niet weg! :( Ik heb een probleem; ik wilde hem inrijden :P maar hijs nu echt zwart... het begon heel hard te sneeuwen, veel modder daardoor op de weg en nu ziet hij zwart! HELP! :(

Het gaat van de week weer vaker dooien, gooi hem dan eens door de wasstraat heen haha

Link to comment
Share on other sites


Hill-start Assist Control (HAC)

(indien van toepassing)

Hill start Assist Control is een

comfortverhogende functie. De functie is

bedoeld om te voorkomen dat de auto

achteruitrolt wanneer u stopt op een

helling en weer wilt wegrijden. De HAC

zorgt ervoor dat de remmen nog 2

seconden bediend blijven nadat de

bestuurder het rempedaal losgelaten

heeft.

In deze tijd heeft de bestuurder

voldoende tijd om het gaspedaal in te

trappen om weg te rijden.

De remdruk wordt verminderd zodra het

systeem detecteert dat de bestuurder

weg wil rijden.

Link to comment
Share on other sites


Zie de Venga net in volle glorie als foto's aan mij voorbij komen. Veel plezier ermee jouw openheid is noemenswaardig Remko. Zal jouw inbreng dan ook met open vizier blijven volgen.

Groetjes,

Relena

Link to comment
Share on other sites


De eerste dag van de Venga, goed 100 km gereden..

hij ziet er niet meer uit.. :( helemaal zwart, takken en bladeren liggen in de auto..

--------

Ik heb een iPhone, maar als ik me iPhone koppel, kan ik niet door me muziek bladeren en gaat hij direct weer naar me BT audio... en hier kan ik niet via het stuur of via de knoppen op het dashboard door mijn muziek bladeren maar moet ik dit op mijn mobiel doen... erg raar omdat het volgens mij gewoon moet kunnen.. gezien de iPod functie in de auto..

Als ik me iPhone koppelt zegt hij: Media Error.. :s.. waarna ik niks kan doen behalve de muziek afspelen via mijn iPhone, en moet ik dit ook via de iphone bedienen.

Edited by Chrones
Link to comment
Share on other sites


Net een rit van Rotterdam naar Utrecht erop zitten.

De Venga rijdt echt boven verwachting, ISG werkt nu uitstekend en rijdt eigenlijk best wel lekker. Je ziet bij het starten alleen wel even je lichten iets dimmen, maar dat nemen we maar voor lief.

Gemiddeld rijdt mijn venga op dit moment 7,0liter per 100km. Komt neer op iets meer dan 1/14. Dat is netjes, zeer netjes gezien deze wintermaanden.

De wegligging van de Venga is erg fijn. Ik voel de auto over de weg glijden (goed!!) en met weinig moeite kom je overal tussendoor en stuur je gemakkelijk door de moeilijkste straten.

Op de snelweg lijkt het sturen zwaarder te gaan en remmen ook zwaarder, de auto past zich dus uitstekend aan op de snelheid.

Een ander grappig iets is dat je een functie kunt aanzetten hoe hard je rijdt hoe harder je autoradio gaat. Dit heb ik alleen weer uitgezet omdat het niet echt van toepassing is en soms irritant als je lekker kei hard muziek wilt luisteren.

Kom ik op het volgende: audio! UITSTEKEND, wat een mooi geluid zit er in de Venga. Een zondag middag (20 minuten) rotzooien met de instellingen en je muziek klinkt als nooit tevoren.. je merkt dat je geluid van alle kanten komt en je bass uitstekend wordt gecombineerd.. en hij kan nog goed hard ook ;)

Mijn muziek heb ik op een USB Stick gezet (Nano, kleine mini stick dat niet opvalt), hier luister ik nu heel fijn naar. Makkelijk door de mappen bladeren en afspelen maar.. erg fijn!

Ps. de VENGA is ontzettend stil, soms schrik ik en denk ik dat hij uit is gevallen maar dan kijk je naar je dashboard en staat hij gewoon aan!

Cruise Control werkt ook erg goed, je kunt het goed doseren en je merkt duidelijk het verschil met brandstof gebruik, hij is iets zuiniger.

Een ander leuk dingetje is dat de VENGA aangeeft in welke versnelling je hoort te zitten, hij geeft precies aan wanneer je moet opschakelen en terug moet schakelen.. erg grappig om ook weer te besparen op brandstof gebruik.. al hou ik van aardig doortrappen hoor ;)

Het inparkeren vind ik zeer fijn, hij ziet ook duidelijk stoepranden waardoor je weinig kans heb je velgen te beschadigen. En als je zelfs met je band de stoepranden raakt, hebben de Kia Velgen een goed ding: je banden staan ongeveer 1CM verder naar buiten dan je velg, dus de kans dat je je velg kapot rijdt is erg klein.

Inparkeren werkt ook fijn met paaltjes, objecten achter de auto enz... hij reageert uitstekend.. :)

Gisteren ben ik in de sneeuw gaan rijden, om het e.a. te testen. In de bochten wordt je snelheid aangepast als je hem net iets te hard neemt, je merkt dat de auto begint te remmen en dat je gewoon kunt doorsturen en je niet wegglijd. Dit gebeurt ook tijdens het wegrijden.

ABS werkt ook uitstekend, beter dan in mijn Picanto.

Het Dashboard is ook volledig in te stellen, je kunt precies aangeven wat je wel en niet wens te zien. Enige nadeel is dat hij nog even Engels is, volgens de dealer komt hier dit jaar een update voor naar Nederlands.

Je kunt het Dashboard licht ook instellen, lichter of donkerder.

Op een helling druk je de rem stevig in, je hoort een pompend geluid en je laat je rem weer los. De auto blijft ongeveer 2/3 sec stil hangen en geeft je genoeg tijd om weer weg te rijden. Achteruit zakken is hierbij helemaal niet meer mogelijk..! Super super super!

Als je auto afslaat, gaat hij vanzelf weer aan...! Helemaal super voor mijn vriendin... die nog even moet wennen als ze in mijn auto rijdt.. ;)

Voor nu is dit even mijn ervaring, ik zal steeds vaker mijn ervaringen met jullie delen.. ik zit namelijk heel vaak op de weg. :)

De eerste 240km zit op de auto.. op naar de 1000km!

Edited by Chrones
Link to comment
Share on other sites


Zo, iPhone (iPod) snoer van de dealer is binnen..

ik heb hem direct opgehaald.. dit schijnt dus gewoon 56 euro ex btw te kosten he!!??

Het is een volledig ander snoer van de iPod stekkers (die witte) die wij allemaal kennen. Gek genoeg werkt het daar dus niet mee, en ben je verplicht deze speciale te kopen.

Hyundai_Ipod_Cable.jpg

Het werkt super, ik kan nu kiezen voor welke artiest, welke album en wat ik precies wil ermee. Je kunt ook eigen afspeel lijsten cre

Link to comment
Share on other sites


Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...