Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Kia Venga X-tra Comfort Pack 1.4 Ervaring

Aanbevolen Berichten

• Reacties 195
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hij blijft altijd naar je BT zoeken omdat je in den beginne je radio met je telefoon "gepaird" hebt.. Zodra de radio je telefoon "Ziet" heb je verbinding omdat je telefoon in het geheugen staat.. Tevens onthoud de radio zijn laatste opdracht zeg maar..

Geplaatst
Ehhhhhh ik heb een probleem met BT audio i.c.m. de iPod stekker.. (iPhone) dat was mijn vraag uiteindelijk

Dus jij voelt je aangesproken, zeg maar.......:wink:

Geplaatst

Ja dat snap ik...

hij is connected he... dus Bluetooth telefoon is aangesloten.

Die telefoon (iPhone) is ook de iPod voor de muziek...

Dus het kan gewoon niet als ik dat zo hoor? Dat is toch idioot.....

Dat bluetooth werkt echt niet naar behoren hoor.

Dus jij voelt je aangesproken, zeg maar.......:wink:

Niet aangesproken, maar ik stelde een vraag, ben daar al paar dagen mee aan het rotzooien en niemand kan mij helpen, wordt daar moe van lol

Geplaatst

Ik snap nu pas je vraag - Sneller dan een gemiddelde leerling volgens mij..

Zoals de Duitsers het zeggen: Hier bin Ich

Geplaatst
Ja dat snap ik...

hij is connected he... dus Bluetooth telefoon is aangesloten.

Die telefoon (iPhone) is ook de iPod voor de muziek...

Dus het kan gewoon niet als ik dat zo hoor? Dat is toch idioot.....

Dat bluetooth werkt echt niet naar behoren hoor.

Sorry Chrones, ik ben totaal geen Mac gek, maar als ik het dus goed begrijp wil je dus 2 handelingen tegelijkertijd doen met 1 apparaat.

Kan je dan 2 aparte BT aansluitingen maken, of is dit een gezamelijke aansluiting=

Als je beide dingen over 1 BT aansluiting wil laten lopen, begrijp ik dat je Venga niet weet welke verbinding hij moet kiezen.

Of begrijp ik je verkeerd :oops:

Geplaatst

Oke jongens ik heb dat BT audio in combinatie met de iPhone nu oke.. opnieuw verbonden en BT audio heeft nu geen voorrang meer op de ipod dus blijft die iphone niet steeds wisselen. Dus dat is rond.

Over het telefoneren verhaal lukt nog steeds niet. Zelfs niet door op je mobiel te bellen naar een nummer en te switchen naar KIA-BLUETOOTH.. dit werkt gewoon niet want dan disconnect hij.

Geplaatst

Hallo Chrones,

ik had hetzelfde probleem. Ik gebruik nu niet meer de iphone kabel van KIA maar gebruik mn oude oplaadkabel en speel de muziek via BT. Als de telefoon gaat kan ik dan ook normaal opnemen en stopt de muziek. Ook kan ik dan tussen de CDs wissselen op de iphone.

Het probleem dat je niet vanaf de iphone kunt bellen via BT heb ik ook. Het functioneert niet. Ik kies nu het nr op de iphone, hang direkt op voordat er contact is en bel dan met de beltoets op het stuur het laatst gekozen nr. Een beetje omslachtig, maar tot er een echte oplossing komt, doe ik het zo.....

Geplaatst

Zonder gekheid... is leuk gedaan..

Ik heb sinds een paar dagen GIMP ontdekt en vindt het persoonlijk erl leuk "speelgoed" om je foto's te bewerken.. Is alleen erg veel uitzoek werk..

Geplaatst
Zonder gekheid... is leuk gedaan..

Ik heb sinds een paar dagen GIMP ontdekt en vindt het persoonlijk erl leuk "speelgoed" om je foto's te bewerken.. Is alleen erg veel uitzoek werk..

Op de mac heb je een tool waarmee dit heel makkelijk kan. Gimp is ook een super pakket waarmee je veel kan doen.

Geplaatst

Ik heb geen Mac.. Of dit een helaas is weet ik niet... Zo heb ik andere tools op mijn PC draaien die op een Mac het absoluut niet doen.. Nog leuke dingetjes uit mijn diensttijd..

Geplaatst
Ik heb geen Mac.. Of dit een helaas is weet ik niet... Zo heb ik andere tools op mijn PC draaien die op een Mac het absoluut niet doen.. Nog leuke dingetjes uit mijn diensttijd..

Helemaal mee eens.. ik heb een mac en op me mac ook bootcamp waarmee ik windows kan draaien.. je mist soms toch het e.a. onder mac hoor.. :)

op me werk heb ik ook gewoon windows.

Even terugkomend op de BT problemen.. mijn dealer is nog met Kia bezig voor een oplossing.. hopelijk hoor ik snel hoe en wat.. dan laat ik het uiteraard jullie ook weten

Geplaatst
Helemaal mee eens.. ik heb een mac en op me (=mijn) mac ook bootcamp waarmee ik windows kan draaien.. je mist soms toch het e.a. onder mac hoor.. :)

Met bootcamp ?

Het moet niet gekker worden......

op me (=mijn) werk heb ik ook gewoon windows.

Ja sneu eigenlijk, vind je ook niet ?? dat dat gewoon is.....

Geplaatst

Nou, ik proef met mijn zintuigen een behoorlijke voorkeur voor de Mac Bigwade....! Een beetje husselen en je heb Big Mac.:shock:

Geplaatst (aangepast)
Met bootcamp ?

Het moet niet gekker worden......

Ja sneu eigenlijk, vind je ook niet ?? dat dat gewoon is.....

Hahaha, ik merk dat ik teveel 'plat' typt... /me mompelt dat heb ik van mijn ouders meegekregen

Ik ga er wat meer op letten. :) Gelukkig zien mijn leerlingen dit niet!

Ik zal binnenkort weer wat ervaring posten... :)

aangepast door Chrones
Geplaatst
Een ding is zeker, het is prachtig weggewerkt!!

Volgens mij komt het water namelijk uit het 3de remlicht vandaan.

Aan de rechterkant zie je een schuin gaatje zitten.

Vervelend, ik hoop dat de problemen snel opgelost worden.

Achter sproeier zit inderdaad in het derde remlicht. Problemen zijn opgelost. Heb ook meteen de ipod interface kabel gekregen. Dus prima service. Moeten alleen nog een keer terug voor de achterbumper folie maar die is nog in bestelling.

Geplaatst

Venga1,

Hoe lang heb je je Venga nu al in bezit? Toch zeker een maand minstens? Wat hebben ze jou vertelt over de levertermijn van de accessoires?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...