Remko .me Geplaatst 18 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 18 Januari, 2010 Ik wil trouwens even zeggen: De venga is gewoon echt super, zoals je in mijn verhalen kunt lezen, in 1 woord een geweldige auto, veel leuke reacties...! Mensen komen echt kijken bij je auto, dat heb ik nooit eerder gehad. Bovenstaande lucht onder folie, is zo klein dat het eigenlijk alleen maar zelf opvalt, en het probleem veel minder groot is dan ik soms doe voorkomen. (Meestal met je eigen auto, dan let je meer op zulke dingen) De dealer is erg behulpzaam en gaat overal serieus mee om. Ik hoop binnenkort weer flink wat ervaringen te kunnen neerpennen. Ervaring in de file heb ik al te pakken, erg lekker rijden in de file... je trekt makkelijk weg en je kan lekker muziek luisteren en alles besturen via het stuur. HEERLIJK GEWOON! En het leukste is, je ziet mensen naar je auto kijken in de file. Quote
bigwade Geplaatst 18 Januari, 2010 Geplaatst 18 Januari, 2010 En het leukste is, je ziet mensen naar je auto kijken in de file. Vind je het gek ?? Het gaat niet om de auto, maar jij bent de enige die lachend in die file staat. Dat enorme positieve wordt amper meer herkend in de file. Dus men ziet eerst het gebit, krabt op het hoofd en vraagt zich vertwijfeld af waar het fout is gegaan, dan zien ze je auto........ en veel later pas die folie.. Quote
Smart Geplaatst 18 Januari, 2010 Geplaatst 18 Januari, 2010 Vooral die kras op het hoofd, maakt het er ook niet beter op.....hahaha:wink: Quote
Gast Jantje Geplaatst 18 Januari, 2010 Geplaatst 18 Januari, 2010 Vooral die kras op het hoofd, maakt het er ook niet beter op.....hahaha:wink: dat gaan ze gebruiken als reden waarom hij lachend in de file staat. Ze hoofd te hard gestoten, paar steekjes los he.. Quote
bigwade Geplaatst 18 Januari, 2010 Geplaatst 18 Januari, 2010 gottagot, de drie musketiers weer es door de bocht. Wat moet Chrones wel niet van ons denken........ Quote
Gast Jantje Geplaatst 18 Januari, 2010 Geplaatst 18 Januari, 2010 Chrones vindt ons heel lief. Wij houden zijn prachtige venga mooi hoog en droog in de topic list Quote
Venga1 Geplaatst 18 Januari, 2010 Geplaatst 18 Januari, 2010 Hallo Venga1, hier Pombal12..Ik heb mijn dealer gewoon gevraagd naar de "meegeleverde iPod Interfacekabel" (zie Instructieboekje pagina 4-121) en heb 'm prompt gekregen (kostenloos). Blijkbaar is 'ie schaars en gaan ze ervan uit dat je er t Quote
Venga1 Geplaatst 18 Januari, 2010 Geplaatst 18 Januari, 2010 Chrones vindt ons heel lief.Wij houden zijn prachtige venga mooi hoog en droog in de topic list Hoezo droog? Hier regent het heel hard!! Quote
Venga1 Geplaatst 18 Januari, 2010 Geplaatst 18 Januari, 2010 Vooral die kras op het hoofd, maakt het er ook niet beter op.....hahaha:wink: Laat Smart maar gaan hoor Chrones Jij hebt een Venga, en Smart wil heel graag een Venga!! :tt2: Sorry Smart Quote
Smart Geplaatst 18 Januari, 2010 Geplaatst 18 Januari, 2010 Als dat een kenmerk moet zijn van de doelgroep, zeg ik, laat maar zitten:roll: BTW, je kunt ook aan multiquoting doen. Stel je hebt 3 berichten, dan klik je op het 1e + 2e bericht op multiquote en het 3e bericht op quote. Nu opent zich een venster met alle berichten waartussen jij je reactie kunt geven. Scheelt elke keer weer een bericht starten. Zo kom je wel aan de 1000 postings voor 1 februari a.s........ Quote
Venga1 Geplaatst 18 Januari, 2010 Geplaatst 18 Januari, 2010 Als dat een kenmerk moet zijn van de doelgroep, zeg ik, laat maar zitten:roll:BTW, je kunt ook aan multiquoting doen. Stel je hebt 3 berichten, dan klik je op het 1e + 2e bericht op multiquote en het 3e bericht op quote. Nu opent zich een venster met alle berichten waartussen jij je reactie kunt geven. Scheelt elke keer weer een bericht starten. Zo kom je wel aan de 1000 postings voor 1 februari a.s........ Ok nog een erbij. Ik dacht precies het zelfde toen ik het had gedaan, maar ik had geen zin om het te veranderen. Volgende keer ga ik het doen. Je bent toch niet beledigd? Sorry anders!! Quote
Smart Geplaatst 18 Januari, 2010 Geplaatst 18 Januari, 2010 Ok nog een erbij.Ik dacht precies het zelfde toen ik het had gedaan, maar ik had geen zin om het te veranderen. Volgende keer ga ik het doen. Je bent toch niet beledigd? Sorry anders!! Ja hoor, ontzettend beledigd en daarom gaf ik je ook een tip, DUH...... Quote
bigwade Geplaatst 18 Januari, 2010 Geplaatst 18 Januari, 2010 Ja een 1000tje kun je zo bereiken of op elke nieuwe aanmelding een standaard hallo doen........ Zo krijgen we de server wel vol. HAHA ! Quote
bigwade Geplaatst 18 Januari, 2010 Geplaatst 18 Januari, 2010 Ok nog een erbij.Ik dacht precies het zelfde toen ik het had gedaan, maar ik had geen zin om het te veranderen. Volgende keer ga ik het doen. Je bent toch niet beledigd? Sorry anders!! Ja hoor, ontzettend beledigd en daarom gaf ik je ook een tip, DUH...... Leuk.... gaan 2 Bengaboys Matten.... Nee hoor, dit was een multiquote vb'tje Quote
Gast Jantje Geplaatst 18 Januari, 2010 Geplaatst 18 Januari, 2010 zit ik op tv beetje UFC te kijken, terwijl het hier bijna gelijkwaardig wordt weer. Kinderen, beetje gezellig blijven Quote
Smart Geplaatst 18 Januari, 2010 Geplaatst 18 Januari, 2010 Nou hoop ik toch niet dat ik Peter (Benga1) heb laten schrikken! @Bigwade Ik weet nog wel dat ik de kans had om mijn nickname te veranderen in Venga, toen mijn Smart overleed. Nu lopen er wel heel erg veel (B)Venga's rond op het forum, hahahahaha! BTW, is het jullie eigenlijk wel opgevallen dat er vanavond en zeker ook de afgelopen tijd veel leden en gasten zijn ingelogd op het forum? Vanavond op het hoogtepunt waren er 22 leden en 20 gasten op het forum aanwezig en dat zeker een uur lang. Quote
Gast Jantje Geplaatst 18 Januari, 2010 Geplaatst 18 Januari, 2010 Ja en bijna alles gaat over de venga Begint wel beetje saai te worden. Quote
bigwade Geplaatst 18 Januari, 2010 Geplaatst 18 Januari, 2010 Nou hoop ik toch niet dat ik Peter (Benga1) heb laten schrikken! nee die moet gewoon werken morgen.. @BigwadeIk weet nog wel dat ik de kans had om mijn nickname te veranderen in Venga, toen mijn Smart overleed. Nu lopen er wel heel erg veel (B)Venga's rond op het forum, hahahahaha! Blijf jij in hemelsnaam Smart anders zijn we het overzicht helemaal kwijt. het is idd jammer dat al die Venga mensen ( hoe trots ze ook zijn , en terecht) voor zo'n simpele naam vallen..... BTW, is het jullie eigenlijk wel opgevallen dat er vanavond en zeker ook de afgelopen tijd veel leden en gasten zijn ingelogd op het forum? Vanavond op het hoogtepunt waren er 22 leden en 20 gasten op het forum aanwezig en dat zeker een uur lang. Ik zie geregeld 45 bezoekers..... incl. robots. Het gros kijkt in benga achtige artikelen..... Zou reen zijn bakkie nu al hebben ?? begin em te missen......... Quote
Smart Geplaatst 18 Januari, 2010 Geplaatst 18 Januari, 2010 Nou, ik niet echt. Mijn handen zien er net weer toonbaar uit. Hij kon je het bl..d onder de na..ls vandaan halen. Maar enige opwinding kan geen kwaad, zolang het maar zinvolle opwinding is en geen Dwayne Reen. Quote
Venga1 Geplaatst 19 Januari, 2010 Geplaatst 19 Januari, 2010 (aangepast) Ja hoor, ontzettend beledigd en daarom gaf ik je ook een tip, DUH...... Ok Ja een 1000tje kun je zo bereiken of op elke nieuwe aanmelding een standaard hallo doen........Zo krijgen we de server wel vol. HAHA ! Ja daar zijn we met z'n alle hard mee bezig Leuk.... gaan 2 Bengaboys Matten....Nee hoor, dit was een multiquote vb'tje Ik matten?? Nou vanaf mijn kant naar Smart zeker niet!! Nou hoop ik toch niet dat ik Peter (Benga1) heb laten schrikken! Psst Smart, we mogen geen namen noemen hahahahaha Nee hoor, wees gerust. Ik ben niet geschrokken. Wat een hoop commotie,en dit alleen maar omdat ik tegen Chrones zei dat je een beetje jaloers was nee die moet gewoon werken morgen.. Ja, ik ben net op het werk. Dacht ik even op dit forum te kijken. Valt me direct op dat we behoorlijk :offtopic:gaan. Heren , dit is Chrones zijn topic. De afgelopen pagina heeft niets meer met Chrones zijn auto te maken. Graag weer on topic. Ik heb geen zin in Reen discussies!! 19 Januari, 2010 aangepast door Venga1 Quote
Smart Geplaatst 19 Januari, 2010 Geplaatst 19 Januari, 2010 We hebben met z'n allen in ieder geval bereikt dat jij nu kunt multiquoten, dus de voorgaande discussie heeft toch enige waarde gehad. Quote
Alex VB Geplaatst 19 Januari, 2010 Geplaatst 19 Januari, 2010 Chrones, Wat ga je nu doen met die folie? Laat je het zitten of haal je het weg? Een klein tipje.. Als je wagen eenmaal gewassen is zie je het niet meer zitten die folie. BTW.. Ik ben erg blij dat de Venga jou erg goed bevalt... En nu niet dit gaan zingen he? Quote
snowy12 Geplaatst 19 Januari, 2010 Geplaatst 19 Januari, 2010 Een fraaie auto Chrones. Zoals ook anderen al zeiden staat die blauwe kleur er erg goed op. Hoop dat je er veel plezier aan zult hebben. Zo te lezen in je eerste reac ties zal dat wel lukken. Quote
Remko .me Geplaatst 19 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 19 Januari, 2010 Hahaha, lol gaat lekker jongens! Gelukkig ben ik niet zo snel off topic zeurder Chrones,Wat ga je nu doen met die folie? Laat je het zitten of haal je het weg? Een klein tipje.. Als je wagen eenmaal gewassen is zie je het niet meer zitten die folie. BTW.. Ik ben erg blij dat de Venga jou erg goed bevalt... En nu niet dit gaan zingen he? YouTube - Vengaboys - We're Going To Ibiza (Hitclub Extended Dance Remix)[/url] Ik denk nog steeds om het eraf te laten halen, al doen ze dit dan toch bij het plaatsen van de accessoires, en deze staan nog steeds in backorder.. Hoe bedoel je eenmaal gewassen? Wordt het dan minder zichtbaar ofzo? Plakt het zich dan beter vast? Een fraaie auto Chrones. Zoals ook anderen al zeiden staat die blauwe kleur er erg goed op. Hoop dat je er veel plezier aan zult hebben. Zo te lezen in je eerste reacties zal dat wel lukken. Dankje! Gaat zeker lukken, ben er heel erg blij mee! Quote
Alex VB Geplaatst 19 Januari, 2010 Geplaatst 19 Januari, 2010 Hoe bedoel je eenmaal gewassen? Wordt het dan minder zichtbaar ofzo? Plakt het zich dan beter vast? Het wordt inderdaad minder zichtbaar voor JOU.. Andere mensen zien deze folie niet eens zitten. Totdat jij hun erop wijst. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.