Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Kia Venga X-tra Comfort Pack 1.4 Ervaring

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Je kunt de licht voor binnen gewoon indrukken (dus niet de schakelaar omzetten).. dan gaan ze ook aan..! :) nog een keer drukken en ze gaan weer uit! :)

Het zal jeugdig enthousiasme zijn maar Chromes, WAAR HEB JE HET OVER..:-)) dit is vaagtaal !

• Reacties 195
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Het zal jeugdig enthousiasme zijn maar Chromes, WAAR HEB JE HET OVER..:-)) dit is vaagtaal !

Je weet wel, in het midden van de auto.. heb je 2 lampjes.. (dus niet achter de zonneklep maar de middenlampen binnenin)

die kun je indrukken! De lampen kap zelf.. dus dat doorzichtige.. dan gaan ze aan, zonder hiervoor de schakelaar om te zetten! :)

Geplaatst

Die 17 inch banden zijn toch erg mooi!

Panorama dak ook erg mooi! Van die kleine dingen waar ik soms toch over twijfelde... van die hebbe dingetjes waar je soms denkt: jammer!

Maar ik heb nu ook een super mooie en complete auto toch :P

Geplaatst
Die 17 inch banden zijn toch erg mooi!

Panorama dak ook erg mooi! Van die kleine dingen waar ik soms toch over twijfelde... van die hebbe dingetjes waar je soms denkt: jammer!

Maar ik heb nu ook een super mooie en complete auto toch :P

Die velgen wil ik ook monteren, tenzij ze de hoofdprijs vragen, dan kunnen ze het op hun buik schrijven.

Geplaatst
Die velgen wil ik ook monteren, tenzij ze de hoofdprijs vragen, dan kunnen ze het op hun buik schrijven.

Ik heb de 16inch gekozen vanwege de mooie prijs .. ;)

Geplaatst
Jongens ik heb weer een functie gevonden.. :P

Je kunt de licht voor binnen gewoon indrukken (dus niet de schakelaar omzetten).. dan gaan ze ook aan..! :) nog een keer drukken en ze gaan weer uit! :)

BTW... bij wie werkt dat Hill Start Assistance goed? Bij mij namelijk echt gewoon niet!

Ontdek je deze werking van het lichtknopje nu pas ha

Zelf heb ik de Hill Start Assistance nog niet ervaren. Ook nog niet echt geprobeerd om op een schuine helling stil te staan. Zal er komende week eens op letten

Geplaatst
Ontdek je deze werking van het lichtknopje nu pas ha

Zelf heb ik de Hill Start Assistance nog niet ervaren. Ook nog niet echt geprobeerd om op een schuine helling stil te staan. Zal er komende week eens op letten

Lol ja, ik drukte altijd het knopje in.. *Stupid me!*

Laat je het weten of het werkt dat HSA? Ik sta op dijken en alles te wachten, maar zak als een gek weg bij wegrijden. (als ik het test)

Geplaatst

HSA werkt bij mij pas bij een behoorlijke helling (denk aan de helling van een oprit in een parkeergarage) Dan blijft 'ie keurig staan. Bij minder stijle hellingen werkt het systeem niet en moet je alsnog met de handrem werken

Geplaatst
HSA werkt bij mij pas bij een behoorlijke helling (denk aan de helling van een oprit in een parkeergarage) Dan blijft 'ie keurig staan. Bij minder stijle hellingen werkt het systeem niet en moet je alsnog met de handrem werken

Jammer, zou je dit kunnen laten afstemmen? Denk je? Bij de dealer?

• 1 maand later...
Geplaatst

Vandaag ontdekt dat als ik mijn ruiterwisser voor wil aandoen, hij bij interval nog wel soepel naar boven gaat, maar bij de normale stand en snelle stand hij blijft haken op het plastic van het stuur...

Zouden ze dit kunnen corrigeren? Nu moet ik vrij hard drukken om hem na de interval in de normale stand te kunnen krijgen, plastic is ook wel beetje ingesleten en (wit) beschadigd

Geplaatst
Vandaag ontdekt dat als ik mijn ruiterwisser voor wil aandoen, hij bij interval nog wel soepel naar boven gaat, maar bij de normale stand en snelle stand hij blijft haken op het plastic van het stuur...

Zouden ze dit kunnen corrigeren? Nu moet ik vrij hard drukken om hem na de interval in de normale stand te kunnen krijgen, plastic is ook wel beetje ingesleten en (wit) beschadigd

Je hebt weer iets bijzonders zeg:???:

hoe dicht staat die hendel dan op je stuur?

Ik heb hier totaal geen last van!

Waar is het ingesleten?

Geplaatst
Je hebt weer iets bijzonders zeg:???:

hoe dicht staat die hendel dan op je stuur?

Ik heb hier totaal geen last van!

Waar is het ingesleten?

Bij de aansluiting van de hendel naar de kap die op je stuur zit.. dus niet het stuur zelf maar dat kapje..

Kijk bijlage...

Als hij verder omhoog gaat, dan loopt hij erg zwaar.. snap je? Hij moet het plastic iets omlaag duwen....

Ik denk dat het komt doordat het warmer is geworden, lijkt wel iets uitgezet..

kan toch?

Ben benieuwd hoe de dealer dit gaat oplossen.

Ik kan het gewoon gebruiken hoor

Geplaatst

Met een lege tank 100km/h en dan een hendeltje fotograferen met een iPhone.

Living on the edge.........

Geplaatst
Met een lege tank 100km/h en dan een hendeltje fotograferen met een iPhone.

Living on the edge.........

Zit ik te zoeken vat Chrones bedoeld, valt dit jou weer of.

Je bent niet voor niets fotograaf!!

Oog voor details!!

Geplaatst
Zit ik te zoeken vat Chrones bedoeld, valt dit jou weer of. Je bent niet voor niets fotograaf!!

Oog voor details!!

Mis je een voortand Venga1.........? Hahahahaha!

Geplaatst (aangepast)
Mis je een voortand Venga1.........? Hahahahaha!

Help, ik ben aan een paar vrije dagen toe.

Gelukkig ben ik morgen al vrij.

En het erge is de toetsen zitten totaal niet naast elkaar.

Dat krijg je als je op je werk ook nog eens het KIA forum bekijkt.

Krijg je fouten door

aangepast door Venga1
Geplaatst

In welke tijdzone leef jij Chrones?

Je foto van 31 maart heeft als tijd 21:59 en het is nog licht op je foto....

Bij ons in Noord Holland heeft de zomertijd geholpen, maar om 21:59 is het pikke donker.... Hoe zit dit???

Geplaatst
In welke tijdzone leef jij Chrones?

Je foto van 31 maart heeft als tijd 21:59 en het is nog licht op je foto....

Bij ons in Noord Holland heeft de zomertijd geholpen, maar om 21:59 is het pikke donker.... Hoe zit dit???

Stond nog op de oude tijd :D

foto is paar weken geleden genomen :P

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...