bigwade Geplaatst 13 Februari, 2010 Geplaatst 13 Februari, 2010 Je kunt de licht voor binnen gewoon indrukken (dus niet de schakelaar omzetten).. dan gaan ze ook aan..! nog een keer drukken en ze gaan weer uit! Het zal jeugdig enthousiasme zijn maar Chromes, WAAR HEB JE HET OVER..) dit is vaagtaal ! Quote
Remko .me Geplaatst 13 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 13 Februari, 2010 Het zal jeugdig enthousiasme zijn maar Chromes, WAAR HEB JE HET OVER..) dit is vaagtaal ! Je weet wel, in het midden van de auto.. heb je 2 lampjes.. (dus niet achter de zonneklep maar de middenlampen binnenin) die kun je indrukken! De lampen kap zelf.. dus dat doorzichtige.. dan gaan ze aan, zonder hiervoor de schakelaar om te zetten! Quote
Smart Geplaatst 13 Februari, 2010 Geplaatst 13 Februari, 2010 Hier weer wat nieuwe foto's van de Venga gevonden. Quote
Remko .me Geplaatst 13 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 13 Februari, 2010 Die 17 inch banden zijn toch erg mooi! Panorama dak ook erg mooi! Van die kleine dingen waar ik soms toch over twijfelde... van die hebbe dingetjes waar je soms denkt: jammer! Maar ik heb nu ook een super mooie en complete auto toch Quote
Smart Geplaatst 13 Februari, 2010 Geplaatst 13 Februari, 2010 Die 17 inch banden zijn toch erg mooi!Panorama dak ook erg mooi! Van die kleine dingen waar ik soms toch over twijfelde... van die hebbe dingetjes waar je soms denkt: jammer! Maar ik heb nu ook een super mooie en complete auto toch Die velgen wil ik ook monteren, tenzij ze de hoofdprijs vragen, dan kunnen ze het op hun buik schrijven. Quote
Remko .me Geplaatst 13 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 13 Februari, 2010 Die velgen wil ik ook monteren, tenzij ze de hoofdprijs vragen, dan kunnen ze het op hun buik schrijven. Ik heb de 16inch gekozen vanwege de mooie prijs .. Quote
Venga-Boys Geplaatst 13 Februari, 2010 Geplaatst 13 Februari, 2010 Jongens ik heb weer een functie gevonden.. Je kunt de licht voor binnen gewoon indrukken (dus niet de schakelaar omzetten).. dan gaan ze ook aan..! nog een keer drukken en ze gaan weer uit! BTW... bij wie werkt dat Hill Start Assistance goed? Bij mij namelijk echt gewoon niet! Ontdek je deze werking van het lichtknopje nu pas ha Zelf heb ik de Hill Start Assistance nog niet ervaren. Ook nog niet echt geprobeerd om op een schuine helling stil te staan. Zal er komende week eens op letten Quote
Remko .me Geplaatst 13 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 13 Februari, 2010 Ontdek je deze werking van het lichtknopje nu pas haZelf heb ik de Hill Start Assistance nog niet ervaren. Ook nog niet echt geprobeerd om op een schuine helling stil te staan. Zal er komende week eens op letten Lol ja, ik drukte altijd het knopje in.. *Stupid me!* Laat je het weten of het werkt dat HSA? Ik sta op dijken en alles te wachten, maar zak als een gek weg bij wegrijden. (als ik het test) Quote
Venga OK Geplaatst 13 Februari, 2010 Geplaatst 13 Februari, 2010 HSA werkt bij mij pas bij een behoorlijke helling (denk aan de helling van een oprit in een parkeergarage) Dan blijft 'ie keurig staan. Bij minder stijle hellingen werkt het systeem niet en moet je alsnog met de handrem werken Quote
Remko .me Geplaatst 14 Februari, 2010 Topic Starter Geplaatst 14 Februari, 2010 HSA werkt bij mij pas bij een behoorlijke helling (denk aan de helling van een oprit in een parkeergarage) Dan blijft 'ie keurig staan. Bij minder stijle hellingen werkt het systeem niet en moet je alsnog met de handrem werken Jammer, zou je dit kunnen laten afstemmen? Denk je? Bij de dealer? Quote
Remko .me Geplaatst 31 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 31 Maart, 2010 Vandaag ontdekt dat als ik mijn ruiterwisser voor wil aandoen, hij bij interval nog wel soepel naar boven gaat, maar bij de normale stand en snelle stand hij blijft haken op het plastic van het stuur... Zouden ze dit kunnen corrigeren? Nu moet ik vrij hard drukken om hem na de interval in de normale stand te kunnen krijgen, plastic is ook wel beetje ingesleten en (wit) beschadigd Quote
Venga1 Geplaatst 31 Maart, 2010 Geplaatst 31 Maart, 2010 Vandaag ontdekt dat als ik mijn ruiterwisser voor wil aandoen, hij bij interval nog wel soepel naar boven gaat, maar bij de normale stand en snelle stand hij blijft haken op het plastic van het stuur...Zouden ze dit kunnen corrigeren? Nu moet ik vrij hard drukken om hem na de interval in de normale stand te kunnen krijgen, plastic is ook wel beetje ingesleten en (wit) beschadigd Je hebt weer iets bijzonders zeg:???: hoe dicht staat die hendel dan op je stuur? Ik heb hier totaal geen last van! Waar is het ingesleten? Quote
Remko .me Geplaatst 31 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 31 Maart, 2010 Je hebt weer iets bijzonders zeg:???:hoe dicht staat die hendel dan op je stuur? Ik heb hier totaal geen last van! Waar is het ingesleten? Bij de aansluiting van de hendel naar de kap die op je stuur zit.. dus niet het stuur zelf maar dat kapje.. Kijk bijlage... Als hij verder omhoog gaat, dan loopt hij erg zwaar.. snap je? Hij moet het plastic iets omlaag duwen.... Ik denk dat het komt doordat het warmer is geworden, lijkt wel iets uitgezet.. kan toch? Ben benieuwd hoe de dealer dit gaat oplossen. Ik kan het gewoon gebruiken hoor Quote
bigwade Geplaatst 31 Maart, 2010 Geplaatst 31 Maart, 2010 Met een lege tank 100km/h en dan een hendeltje fotograferen met een iPhone. Living on the edge......... Quote
Smart Geplaatst 31 Maart, 2010 Geplaatst 31 Maart, 2010 Onderweg naar een benzinestation.....vermoed ik! Quote
Venga1 Geplaatst 1 April, 2010 Geplaatst 1 April, 2010 Met een lege tank 100km/h en dan een hendeltje fotograferen met een iPhone.Living on the edge......... Zit ik te zoeken vat Chrones bedoeld, valt dit jou weer of. Je bent niet voor niets fotograaf!! Oog voor details!! Quote
Smart Geplaatst 1 April, 2010 Geplaatst 1 April, 2010 Zit ik te zoeken vat Chrones bedoeld, valt dit jou weer of. Je bent niet voor niets fotograaf!!Oog voor details!! Mis je een voortand Venga1.........? Hahahahaha! Quote
Venga1 Geplaatst 1 April, 2010 Geplaatst 1 April, 2010 (aangepast) Mis je een voortand Venga1.........? Hahahahaha! Help, ik ben aan een paar vrije dagen toe. Gelukkig ben ik morgen al vrij. En het erge is de toetsen zitten totaal niet naast elkaar. Dat krijg je als je op je werk ook nog eens het KIA forum bekijkt. Krijg je fouten door 1 April, 2010 aangepast door Venga1 Quote
Remko .me Geplaatst 1 April, 2010 Topic Starter Geplaatst 1 April, 2010 (aangepast) Hij mag dicht, slotje? /// 1 april! 1 April, 2010 aangepast door Chrones Quote
Venga OK Geplaatst 1 April, 2010 Geplaatst 1 April, 2010 In welke tijdzone leef jij Chrones? Je foto van 31 maart heeft als tijd 21:59 en het is nog licht op je foto.... Bij ons in Noord Holland heeft de zomertijd geholpen, maar om 21:59 is het pikke donker.... Hoe zit dit??? Quote
Remko .me Geplaatst 1 April, 2010 Topic Starter Geplaatst 1 April, 2010 In welke tijdzone leef jij Chrones?Je foto van 31 maart heeft als tijd 21:59 en het is nog licht op je foto.... Bij ons in Noord Holland heeft de zomertijd geholpen, maar om 21:59 is het pikke donker.... Hoe zit dit??? Stond nog op de oude tijd foto is paar weken geleden genomen Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.