Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Dus jij hebt de oranje versie gezien :eek:

Nu zijn er al 3 verschillende versies haha

Ik dacht dat alleen 1 grijze en 1 sand track rond ging..

Die officiele offerte(prijzen en uitrusting) wat jij nu hebt, wijkt deze ergens af van de hier op de site geplaatste plaatjes??

(Bijvoorbeeld bij auto parking sys stond nog nnb..)

Nee deze wijkt niet af. Over auto parking heb ik helaas geen info omdat ik daar sowieso niet in ben geinteresseerd. Maar m.b.t. de overige uitvoeringen kan ik bevestigen dat de offerte overeenkomt met de hier geplaatste informatie.

• Reacties 113
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Dus jij hebt de oranje versie gezien :eek:

Nu zijn er al 3 verschillende versies haha

Ik dacht dat alleen 1 grijze en 1 sand track rond ging..

Die officiele offerte(prijzen en uitrusting) wat jij nu hebt, wijkt deze ergens af van de hier op de site geplaatste plaatjes??

(Bijvoorbeeld bij auto parking sys stond nog nnb..)

Beste Rick,

wordt het geen tijd dat je eens een leuke dealer gaat bezoeken ?

Misschien hebben leden tips voor je wat een "leuke" dealer bij jou in de buurt is.

Dan krijg je al je onzekerheden "uit de lucht".

Je hoeft overigens niet meteen te tekenen hoor...... :wink:

Geplaatst

Vandaag nog bij mijn dealer geweest en officiele info (prijzen en specs) gekregen voor de 1e uitvoeringen. Weliswaar gekopieerd, maar toch...

Ik heb afgelopen week in een Hyundai IX35 gereden als vergelijkbare auto. Het was toch wel even wennen. Kleine oneffenheden in het wegdek werden best duidelijk doorgegeven. Op de snelweg mis ik duidelijk een 6de versnelling en ik had de hele tijd het gevoel dat ik aan het bijsturen was om een rechte koers te houden. Nogmaals, voor een deel wennen natuurlijk aangezien mijn BMW 1-serie zo ongeveer de strakst sturende auto in zijn klasse is en een totaal andere auto dan de IX35.

Maar, deze proefrit heeft me wel doen besluiten om eerst een proefrit in de Kia te maken voor de aanschaf.

Geplaatst

Op de snelweg mis ik duidelijk een 6de versnelling en ik had de hele tijd het gevoel dat ik aan het bijsturen was om een rechte koers te houden.

Maar, deze proefrit heeft me wel doen besluiten om eerst een proefrit in de Kia te maken voor de aanschaf.

Gelijk heb je.

De oude Sportage heeft een stuurpomp en de nieuwe een electronische stuurbekrachtiging.

Daar ben ik zelf geen fan van en dat rijdt rechtuit nogal wat wolliger heb ik gemerkt (ceed venga )

De nieuwe Sporage zal wat strakker zijn dan de ix35 maar verwacht geen wonderen.. !

Geplaatst

Te hopen dat het aan de voorserie ligt. Dit interieur is wel erg plastic. En glans/kleurverschil tussen het donker plastic van de bumpers en de carrosserie, dat kan echt niet.

Geplaatst

Bij deze staat de nieuwe SPORTAGE 14 en 15 mei in Etten-leur bij Autobedrijf Romme. De Koffie staat altijd klaar!

Let op! 14 Mei vanaf 12:00u

Gr Jeroen. :roll:

Geplaatst (aangepast)
Te hopen dat het aan de voorserie ligt. Dit interieur is wel erg plastic. En glans/kleurverschil tussen het donker plastic van de bumpers en de carrosserie, dat kan echt niet.

Doe laatste opmerking deel ik. Heb zelf een zwrte Sorento zoals je ziet en de bumpers zijn van een ander (dof) materiaal en niet gespoten. Het lijkt wel of ze steeds doffer worden en dat is inderdaad minder fraai. Er zal wel een middel zijn om dat wat "op te poetsen" maar toch.

Ik ben sowieso niet zo van de "poetserige", een ritje door de wasstraat is voor mij voldoende

Iemand ervaring met "bumperspray"??

Of een betere tip ??

Ik ben een druiloor. Vond in de garage nog een fles van dat spul van Valma. Denk dat het 20 jaar oud is of zo (antieke waarde ???)

Ga een nieuwe fles van die zwarte troep kopen

aangepast door ger.w.
Geplaatst
Doe laatste opmerking deel ik. Heb zelf een zwrte Sorento zoals je ziet en de bumpers zijn van een ander (dof) materiaal en niet gespoten. Het lijkt wel of ze steeds doffer worden en dat is inderdaad minder fraai. Er zal wel een middel zijn om dat wat "op te poetsen" maar toch.

Ik ben sowieso niet zo van de "poetserige", een ritje door de wasstraat is voor mij voldoende

Iemand ervaring met "bumperspray"??

Of een betere tip ??

Zeker!

Tip 1! Als ervaringsdeskundige m.b.t. bumpers (ahum!) kan ik je aangeven dat je geen dure bumperspray moet kopen. Bij de Hema koop je gewoon de kunststofreiniger/wax (zwart flesje automaterialen). Deze breng je na het wassen/zemen van de auto (of n

Geplaatst
Zeker!

Tip 1! Als ervaringsdeskundige m.b.t. bumpers (ahum!) kan ik je aangeven dat je geen dure bumperspray moet kopen. Bij de Hema koop je gewoon de kunststofreiniger/wax (zwart flesje automaterialen). Deze breng je na het wassen/zemen van de auto (of n

Geplaatst

Om even kort te reageren!

1. Je bent altijd welkom (koffie staat klaar), alhoewel ik die grote bak van jou niet in de wax ga zetten. Ik doe een stukje voor op de voorbumper......en jij doet het rest. Deal?

2. Ik vermoed ook dat er soms weleens agressieve middelen worden gebruikt.

Wanneer je weer in de mooie omgeving van, wat was het ook alweer (?), Lochem/Vorden en omgeving vertoeft, kom je ook even aan in Doetinchem.

Geplaatst
Om even kort te reageren!

1. Je bent altijd welkom (koffie staat klaar), alhoewel ik die grote bak van jou niet in de wax ga zetten. Ik doe een stukje voor op de voorbumper......en jij doet het rest. Deal?

2. Ik vermoed ook dat er soms weleens agressieve middelen worden gebruikt.

Wanneer je weer in de mooie omgeving van, wat was het ook alweer (?), Lochem/Vorden en omgeving vertoeft, kom je ook even aan in Doetinchem.

Ik zal erover nadenken...ik HAAT poetsen:mrgreen:

En die afspraak in Doetinchem maken we een keer

Geplaatst

Turtle Ice is heerlijk spul inderdaad.

Vwb die plastics. Als het er nieuw niet helemaal gelijk uitziet dan is het fingers crossed hoe dat in de loop van de tijd zich gaat ontwikkelen.

Iedereen kent wel de Opel Corsa B waarbij de ongeverfde bumper delen hun oorspronkelijke uiterlijk houden en de omlijstingen bij de wielkasten vreselijk licht zijn gaan afsteken na enkele jaren.

Bij deze valt het nog mee, de meeste zijn er erger aan toe.

2221278808_90b749ec41.jpg

Geplaatst
Turtle Ice is heerlijk spul inderdaad.

Vwb die plastics. Als het er nieuw niet helemaal gelijk uitziet dan is het fingers crossed hoe dat in de loop van de tijd zich gaat ontwikkelen.

Iedereen kent wel de Opel Corsa B waarbij de ongeverfde bumper delen hun oorspronkelijke uiterlijk houden en de omlijstingen bij de wielkasten vreselijk licht zijn gaan afsteken na enkele jaren.

Bij deze valt het nog mee, de meeste zijn er erger aan toe.

2221278808_90b749ec41.jpg

7 jaar garantie... Dat mag toch zeker ook wel opgaan voor verkleurende bumpers lijkt mij

Geplaatst
Bij deze staat de nieuwe SPORTAGE 14 en 15 mei in Etten-leur bij Autobedrijf Romme. De Koffie staat altijd klaar!

Let op! 14 Mei vanaf 12:00u

Gr Jeroen. :roll:

Waarom zo laat op 14 mei eigenlijk ? Moeten jullie de Sportage in Assen halen of zo ? ;)

Wij hoeven gelukkig "maar" naar Vlissingen om de Sportage op te halen, staat 19 en 20 mei bij ons !

Geplaatst
Waarom zo laat op 14 mei eigenlijk ? Moeten jullie de Sportage in Assen halen of zo ? ;)

Wij hoeven gelukkig "maar" naar Vlissingen om de Sportage op te halen, staat 19 en 20 mei bij ons !

Peterrrr, houd je ons op de hoogte mocht er nieuws zijn mbt tot ptoductie levering? :-D

Geplaatst

Vandaag de Nieuwe Sportage bewonderd in Purmerend en hem ook gelijk besteld

2.0 X-clusive in de kleur Sand-traks moet er wel nog 5 maanden op wachten...

Geplaatst

Proficiat. Die 5 maanden zijn zo om.

Wordt de Sportage in Korea gebouwd en zit er dus een lange bootreis in de levertijd?

Wb glazen dak hoor ik bij andere merken ook een langere levertijd. Zijn er maar weinige leveranciers van die dingen oid?

Geplaatst
Proficiat. Die 5 maanden zijn zo om.

Wordt de Sportage in Korea gebouwd en zit er dus een lange bootreis in de levertijd?

Wb glazen dak hoor ik bij andere merken ook een langere levertijd. Zijn er maar weinige leveranciers van die dingen oid?

Wordt gebouwd in Tsjechie als ik het goed heb. Alleen de glazen daken en de banden komen uit Korea :wink:

Geplaatst
Wordt gebouwd in Tsjechie

Daar zijn ze ook goed in het bouwen van Skoda's, dus al ze in de Kia fabriek net zo gemotiveerd zijn dan zit het met de kwaliteit wel snor :wink:

Geplaatst
Wordt gebouwd in Tsjechie als ik het goed heb. Alleen de glazen daken en de banden komen uit Korea :wink:

Worden alleen de GLAZEN DAKEN gemaakt in Korea, of alle AUTO's MET GLAZEN DAKEN in Korea?

Uit je tekst maak ik op dat het om de eerste optie gaat.

Geplaatst

OK, we waren misschien niet helemaal de eerste in Nederland die een nieuwe Sportage bestelden, maar in ieder geval wel tijdens de Road Show op 16 April bij van Kouwen Amsterdam:

Geplaatst (aangepast)

Leuk filmpje en gefeliciteerd met de nieuwe auto. Hoe lang is de levertijd?

en je hebt nu dus een auto gekocht waar je nog nooit in gereden hebt?

aangepast door Jantje
Geplaatst
Worden alleen de GLAZEN DAKEN gemaakt in Korea, of alle AUTO's MET GLAZEN DAKEN in Korea?

Uit je tekst maak ik op dat het om de eerste optie gaat.

Optie 1. Althans, zo heb ik het begrepen! :wink: Leuk filmpje btw, wij hebben een zwarte exclusive besteld op 20.4

Geplaatst
Leuk filmpje en gefeliciteerd met de nieuwe auto. Hoe lang is de levertijd?

en je hebt nu dus een auto gekocht waar je nog nooit in gereden hebt?

Ja klopt! Spannend he :wink:

Ik heb m'n huidige Sorento in 2005 ook besteld als Diesel terwijl ik toen alleen in een benzine heb proefgereden. de Ix35 komt er in testen ook behoorlijk goed uit, met een prima motor die ook nog eens vrij stil is. Met vrijwel dezelfde PK's (Sorento 140, Sportage 136) en koppel (Sor 340, Spor 320 nm) in een auto die ca 450 kilo lichter is verwacht ik eerlijk gezegd dat het wel goed zit..

Ik ben wel voor het (gratis) glazen dak gegaan, vind ik supermooi staan op een witte koets! Door de langere levertijd van het dak is de verwachting dat de auto er eind van het jaar is of Januari. Met stalen dak komen dus eerder. Hoe de levering van de Diesels is t

Geplaatst
OK, we waren misschien niet helemaal de eerste in Nederland die een nieuwe Sportage bestelden, maar in ieder geval wel tijdens de Road Show op 16 April bij van Kouwen Amsterdam:

Geweldig leuk filmpje, VAN HARTE !

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...