Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Ja klopt! Spannend he :wink:

Ik heb m'n huidige Sorento in 2005 ook besteld als Diesel terwijl ik toen alleen in een benzine heb proefgereden. de Ix35 komt er in testen ook behoorlijk goed uit, met een prima motor die ook nog eens vrij stil is. Met vrijwel dezelfde PK's (Sorento 140, Sportage 136) en koppel (Sor 340, Spor 320 nm) in een auto die ca 450 kilo lichter is verwacht ik eerlijk gezegd dat het wel goed zit..

Ik ben wel voor het (gratis) glazen dak gegaan, vind ik supermooi staan op een witte koets! Door de langere levertijd van het dak is de verwachting dat de auto er eind van het jaar is of Januari. Met stalen dak komen dus eerder. Hoe de levering van de Diesels is t

• Reacties 113
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dakraam kost wel zithoogte, dus voor de lange Jannen altijd even oppassen. Op zijn zachtst gezegd niet leuk al je er bij aflevering achter komt dat je met je bol tegen het dak zit.

Geplaatst
Dakraam kost wel zithoogte, dus voor de lange Jannen altijd even oppassen. Op zijn zachtst gezegd niet leuk al je er bij aflevering achter komt dat je met je bol tegen het dak zit.

Das mooi.. ow wacht ik ben een lange jan.. Geen dakraam voor mij dus ahaha

Geplaatst

we zijn vandaag naar de nieuwe sportage weesten kijken, we hebben er wel zin in. Het is een mooie bak.

Maar we wachten nog even tot july, zodat we een proefrit kunnen maken en er meer bekend is.

Geplaatst

Ik ben 176 lang, had zat hoofdruimte in het preproductiemodel, dus dat zit in mijn geval wel goed..

Bedankt voor de leuke reacties op 't filmpje!

En alle andere bestellers, ook van harte alvast met jullie nieuwe Sportage!

Geplaatst

Bij ons heeft de sportage de afgelopen dagen gestaan, best wel wat verkocht moet ik zeggen en allemaal met een Panorama dak natuurlijk !!!

Heb het idee dat de auto's die nu met zo'n dak besteld zijn dit jaar nog wel kunnen rijden... denk ik he ! ;)

Geplaatst

Ppffffft € 5200 meer voor diesel ....

Dat is een verschil. Zelfs Audi doet het voor aanzienlijk minder verschil.

Maar bij de IX35 is het nog meer zie ik, 6K maar liefst.

Geplaatst (aangepast)

Ik heb voordat ik enkele weken geleden de nieuwe Sportage heb besteld eerst een uitgebreide proefrit gemaakt met de IX 35 deze auto komt sterk overeen met de nieuwe Sportage ..en ik moet zeggen de IX 35 2.0 benzine rijdt heerlijk ,lekker stil en heeft een goede wegligging..

De Kia Sportage is zelfs op punten van rijeigenschappen nog wat aangepast ( verbeterd ) te opzichte van de IX 35 ..dus ik denk dat de nieuwe Sportage een lekker sturende auto wordt ..

aangepast door zwafra
Geplaatst
Ik heb voordat ik enkele weken geleden de nieuwe Sportage heb besteld eerst een uitgebreide proefrit gemaakt met de IX 35 deze auto komt sterk overeen met de nieuwe Sportage ..en ik moet zeggen de IX 35 2.0 benzine rijdt heerlijk ,lekker stil en heeft een goede wegligging..

De Kia Sportage is zelfs op punten van rijeigenschappen nog wat aangepast ( verbeterd ) te opzichte van de IX 35 ..dus ik denk dat de nieuwe Sportage een lekker sturende auto wordt ..

Ik heb dit hetzelfde gedaan en moet je geheel steunen,en blij om te horen dat jij vemeld dat de Kia nog betere rijeigenschappen zal krijgen?Laat hem maar komen

Groetjes Rob

• 3 weken later...
Geplaatst

Ook ik heb enkele weken geleden een proefrit gemaakt met de Hyundai. In een woord "genieten". Als ik nu hoor dat de Sportage nog beter rijdt kan ik alleen maar blijer worden. Vandaag trouwens een Sportage besteld in de kleur Sand Track. Mooi man, Kan eigenlijk niet wachten. :-)

Geplaatst

@Xling: Gefeliciteerd! Een mooie auto in een hele mooie kleur.

• 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...