Rick Geplaatst 2 December, 2010 Geplaatst 2 December, 2010 (aangepast) Die van 2004/2005 heeft al voor- of 4wielaandrijving hoor Oeps dat wist ik niet haha 4 December, 2010 aangepast door Rick Quote
Rick Geplaatst 8 Januari, 2011 Geplaatst 8 Januari, 2011 (aangepast) Heb een vraag over het airbag lampje: Als ik het contact op ON zet dan gaan 2 lampjes branden, dit zijn "controlelampje airbag voorpassagier" ON en OFF. Na ongeveer 4 sec gaan deze uit (zoals het hoort volgens het boekje) maar enkele seconde later gaat het lampje ON weer branden en blijft ongeveer 1 minuut branden.. is dit normaal/hebben meerdere dit? 8 Januari, 2011 aangepast door Rick Quote
Rick Geplaatst 14 Januari, 2011 Geplaatst 14 Januari, 2011 (aangepast) Kan iemand met een Sportage3 eens kijke of daar het lampje van de airbag(ON lampje) opnieuw gaat branden en 1 minuut blijft branden?? 14 Januari, 2011 aangepast door Rick Quote
Gast asterix Geplaatst 14 Januari, 2011 Geplaatst 14 Januari, 2011 Nee, eenmaal uit is en blijft uit bij mij ... totdat ik de motor uitzet en weer opnieuw start. Marcel Quote
flipperdeflap Geplaatst 14 Januari, 2011 Geplaatst 14 Januari, 2011 Volgens mij gaat het bij mij ook zo, Rick, die gaat het laatste uit hier. Quote
bigwade Geplaatst 14 Januari, 2011 Geplaatst 14 Januari, 2011 Kan iemand met een Sportage3 eens kijke of daar het lampje van de airbag(ON lampje) opnieuw gaat branden en 1 minuut blijft branden?? Ik heb het zelfde en maak me er niet druk over. Alles doet het prima. Quote
bigwade Geplaatst 14 Januari, 2011 Geplaatst 14 Januari, 2011 Ook leuk... 274 pk Sportage3 http://tinyurl.com/48pd338 Zal hier wel een Z-label krijgen Quote
Rick Geplaatst 15 Januari, 2011 Geplaatst 15 Januari, 2011 Volgens mij gaat het bij mij ook zo, Rick, die gaat het laatste uit hier. Heb het laten nakijken en het is normaal dat het ON lampje opnieuw aangaat en wat langer blijft branden, dit omdat je de airbag ook kunt uitzetten en dan blijft het OFF lampje branden. Het is dus een herinnering dat je de airbag aan of uit hebt staan. Quote
Gast asterix Geplaatst 15 Januari, 2011 Geplaatst 15 Januari, 2011 Klopt, ik heb het toch nog eens goed gecontroleerd. Eerst gaan er twee gele lampjes aan, heel snel uit en dan gaat de ON aan en die gaat weer na een 30 seconden of zo uit. Marcel Quote
bigwade Geplaatst 17 Januari, 2011 Geplaatst 17 Januari, 2011 Als je de sleutel om draait en even rustig 2 tellen wacht v Quote
bigwade Geplaatst 23 Januari, 2011 Geplaatst 23 Januari, 2011 4WD dieseltje kan aardig klimmen YouTube - Manfred Stohl testet den Kia Sportage Quote
ger.w. Geplaatst 23 Januari, 2011 Geplaatst 23 Januari, 2011 Er wordt in de film gesproeken over een in Oostenrijk ontwikkeld 4WD systeem en er zit een afwijkend embleem op. Zou het een ander systeem zijn dan op de NL sportages ? Ik heb de indruk dat hier geen snelheidslimiet op zit van 40 km en permanent ingeschakeld kan worden Quote
bigwade Geplaatst 23 Januari, 2011 Geplaatst 23 Januari, 2011 Gewoon standaard autootje hoor..... Quote
Rick Geplaatst 23 Januari, 2011 Geplaatst 23 Januari, 2011 Er wordt in de film gesproeken over een in Oostenrijk ontwikkeld 4WD systeem en er zit een afwijkend embleem op. Zou het een ander systeem zijn dan op de NL sportages ?Ik heb de indruk dat hier geen snelheidslimiet op zit van 40 km en permanent ingeschakeld kan worden Het zelfde als alle nieuwe Sportages hebben, ook in NL. In het filmpje zie je toch ook het stukje over de AWD van Dynamax.. Limiet zit erop voor de auto zelf en de bestuurder, constant met 50/50 rijden zou slecht zijn voor de auto en moeilijker bestuurbaar.(volgens boekje) Zou dit zelf wel eens wille proberen met de mijne op zomerbanden dan ook nog. Geloof dat we volgende week weer kans op sneeuw hebben. lol Quote
Derkie Geplaatst 27 Januari, 2011 Geplaatst 27 Januari, 2011 Iets om even op te letten; heb zelf geen last van verroeste schroeven: uit het Duitse forum: Rostige Schrauben an der Heckklappe Hallo Sportyfahrer, ich habe gestern bei hochgeklappter Heckklappe gesehen dass dort 2 rostige Schrauben (zwischen den Kennzeichenleuchten) sitzen http://www.kia-board.de/forum/fahrzeuge/sportage/sportage-iii/faq-s-h Quote
Rick Geplaatst 3 Februari, 2011 Geplaatst 3 Februari, 2011 (aangepast) Als ik de automaat in de R of D zet en ik laat de rem langzaam los dan kraakt dit soms heel erg, laats na het poetsen de volgende morgen een behoorlijke knal toen ik voor et eerst de rem losliet.. Hebben meer mensen met een automaat dit/is dit normaal? Dus ik trap de rem in om de automaat van de P naar de D te zetten en dan laat ik langzaam de rem los en dat kraakt dan behoorlijk. Heb dit ook met gewoon wegrijden uit stilstand. 3 Februari, 2011 aangepast door Rick Quote
bigwade Geplaatst 3 Februari, 2011 Geplaatst 3 Februari, 2011 Niks aan de hand, dat zijn vochtige, plakkerige remblokken. Heb het ook met dit weer, verdwijnt bij langere ritten of als de lucht wat droger is. Ga nou eens rijden met dat ding ipv op en neer naar de buurtsuper, haha! Quote
Rick Geplaatst 3 Februari, 2011 Geplaatst 3 Februari, 2011 Niks aan de hand, dat zijn vochtige, plakkerige remblokken.Heb het ook met dit weer, verdwijnt bij langere ritten of als de lucht wat droger is. Ga nou eens rijden met dat ding ipv op en neer naar de buurtsuper, haha! Ok, vandaar dat die na het poetsen er nog meer last van had, piept ook een beetje bij het remmen zelf.. Jaja komend weekend gaat die maar eens ingereden worden gaat dan ook eindelijk de 1000km voorbij haha. bc zegt nu 18/100 zal hem voor de lange rit eens resetten en kijke wat het dan echt is. Ben benieuwd Quote
Rick Geplaatst 18 Februari, 2011 Geplaatst 18 Februari, 2011 Als ik de lampen aandoe en het is donker dan gaan de lampjes in de knoppen binnen ook aan.. maar bij mij gaat links en rechts het lampje van "deuren slotje sluiten" en "alle ramen vergrendelen" niet branden en, de knop "Deurslot openen: branden wel. Zou iemand even kunnen nakijken of dat bij hem ook zo is of dat daar wel alle knoppen licht geven? Quote
der Rudi Geplaatst 18 Februari, 2011 Geplaatst 18 Februari, 2011 Als ik de lampen aandoe en het is donker dan gaan de lampjes in de knoppen binnen ook aan.. maar bij mij gaat links en rechts het lampje van "deuren slotje sluiten" en "alle ramen vergrendelen" niet branden en, de knop "Deurslot openen: branden wel. Zou iemand even kunnen nakijken of dat bij hem ook zo is of dat daar wel alle knoppen licht geven? Ja, daar is al eens iets over geschreven; en zonder het nu weer direct te gaan controleren weet ik dat sommige knopjes niet verlicht zijn. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.