MarcoV Posted May 24, 2010 Posted May 24, 2010 Goed nieuws voor mijn Rio, hij gaat naar Curacao. Half augustus emigreer ik naar Curacao en omdat Kia daar op nummer 3 van de meest verkochte merken staat, lijkt het me een goed idee om hem mee te nemen. Verschepen kost me net zoveel als hier verkopen onder de prijs die de auto me waard is, plus dat ik weet dat de auto in een perfecte conditie is. Eerst krijgt hij nog een grote beurt en dan kan de grote reis beginnen. Quote
Guest Jantje Posted May 24, 2010 Posted May 24, 2010 Veel plezier daar in curacao. Doe me nichtje maar de groetjes haha. Leuk dat de rio mee mag. Volgens mij krijg je trouwens ook rest-bpm terug over de auto als je hem uitvoert? Quote
snowy12 Posted May 24, 2010 Posted May 24, 2010 volgens mij moet de auto dan na 19 oktober 2006 voor hte eerst op naam zijn gesteld. E.e.a. kun je vinden op de site www.belastingdienst.nl. Quote
Rio-man Posted May 24, 2010 Posted May 24, 2010 Leuk dat de Rio meemag! Maar is het niet verstandig hem in Cura Quote
patten Posted May 24, 2010 Posted May 24, 2010 Heerlijke temperaturen daaro! Daar ook voor het eerst auto's meegemaakt (15 jaar terug alweer...) waar GEEN verwarming in zat, alleen airco. Dan kon je kiezen tussen koud en heel koud Erg mooi de ABC eilanden (voor een vakantie iig). Ik wil er ook zeker nog een keer weer naar toe. @MarcoV: Veel succes daar! En auto's kunnen daar Quote
bigwade Posted May 24, 2010 Posted May 24, 2010 @MarcoV: Veel succes daar! En auto's kunnen daar Quote
MarcoV Posted June 6, 2010 Author Posted June 6, 2010 De reden dat ik hier het onderhoud nog laat doen is dat een vriend van mij dat doet, hij is automonteur. En hier in NL krijg ik nog meer euro's voor mijn euro's. Quote
Rio-man Posted June 8, 2010 Posted June 8, 2010 Ja, logisch dan inderdaad. onderhoud in het "beun-circuit" scheelt een hoop geld Quote
MarcoV Posted July 10, 2010 Author Posted July 10, 2010 Zo, de Rio is voorzien van het nodige onderhoud: nieuwe banden achter, Monroe schokbrekers achter, olie en filters natuurlijk, remmen los geweest en schoongemaakt, aircobeurt etc. 23 juli lever ik de auto af bij de verscheper en de week daarop gaat de oversteek plaatsvinden. Ikzelf vertrek 14 augustus en hoop de Rio daar weer met een big smile aan te treffen. Quote
patten Posted July 10, 2010 Posted July 10, 2010 Het enige dat ik nog kan zeggen is: Bon voyage! Quote
Smart Posted July 10, 2010 Posted July 10, 2010 Succes met de oversteek! Blijf je nog wel het forum bezoeken wanneer je in Curacao woont? Quote
Alex VB Posted July 12, 2010 Posted July 12, 2010 Alvast veel plezier op Caracao... Het is een mooie eiland.. Ik moet er nog eens naartoe om een oude vriend te bezoeken.. Helaas is hij niet meer en heeft hij daar zijn laatste rustplaats.. Maar dat terzijde. Wat ga je eigenlijk doen op Curacao? Rentenieren? Quote
MarcoV Posted July 14, 2010 Author Posted July 14, 2010 Nee helaas moet ik werken, niet rentenieren. Wat voor werk weet ik nog niet, ik zie wel wat er op mijn pad komt. En uiteraard blijf ik lid van dit forum. Quote
patten Posted July 14, 2010 Posted July 14, 2010 Weet wel dat het leven daar tegenvalt. Lonen zijn laag en boodschappen zijn erg duur omdat het eiland bijna alles moet importeren.... Maar daar staat tegenover: ELKE dag mooi weer, extreem helder zeewater (ga maar eens snorkelen en trek onder water een brood los, is ECHT super), en het is nog niet zo gehaast als NL. Nogmaals: Bon voyage! En als je er een maand zit, open maar een nieuw topic met "Joran op".. correctie: "Het leven van Marco op Curacao". Ik heb er destijds nog gesolliciteerd (op Bonaire). Ben er toch op terug gekomen met het benul dat een vakantie toch anders is dan er werken. Nee helaas moet ik werken, niet rentenieren. Wat voor werk weet ik nog niet, ik zie wel wat er op mijn pad komt. En uiteraard blijf ik lid van dit forum. Quote
MarcoV Posted August 26, 2010 Author Posted August 26, 2010 Bon, zowel ik als de Rio zijn veilig aangekomen op Curacao. Het heeft even wat moeite gekost (om uit te zoeken hoe en wat), maar inmiddels is de Rio ook voorzien van een nieuw kenteken. Quote
bigwade Posted August 26, 2010 Posted August 26, 2010 Staat em goed , alles naar wens daar ? Zicht op werk ? grtz! Quote
El-Rio-Grande Posted September 25, 2010 Posted September 25, 2010 Toch grappig, nen Hollandsche Rio op Cura Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.