Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goed nieuws voor mijn Rio, hij gaat naar Curacao.

Half augustus emigreer ik naar Curacao en omdat Kia daar op nummer 3 van de meest verkochte merken staat, lijkt het me een goed idee om hem mee te nemen. Verschepen :boat: kost me net zoveel als hier verkopen onder de prijs die de auto me waard is, plus dat ik weet dat de auto in een perfecte conditie is. Eerst krijgt hij nog een grote beurt en dan kan de grote reis beginnen.

Geplaatst

Veel plezier daar in curacao. Doe me nichtje maar de groetjes haha.

Leuk dat de rio mee mag. Volgens mij krijg je trouwens ook rest-bpm terug over de auto als je hem uitvoert?

Geplaatst

Heerlijke temperaturen daaro!

Daar ook voor het eerst auto's meegemaakt (15 jaar terug alweer...) waar GEEN verwarming in zat, alleen airco. Dan kon je kiezen tussen koud en heel koud :wink:

Erg mooi de ABC eilanden (voor een vakantie iig). Ik wil er ook zeker nog een keer weer naar toe.

@MarcoV: Veel succes daar! En auto's kunnen daar

• 2 weken later...
Geplaatst

De reden dat ik hier het onderhoud nog laat doen is dat een vriend van mij dat doet, hij is automonteur. En hier in NL krijg ik nog meer euro's voor mijn euro's. :-)

Geplaatst

Ja, logisch dan inderdaad. onderhoud in het "beun-circuit" scheelt een hoop geld :D

• 1 maand later...
Geplaatst

Zo, de Rio is voorzien van het nodige onderhoud: nieuwe banden achter, Monroe schokbrekers achter, olie en filters natuurlijk, remmen los geweest en schoongemaakt, aircobeurt etc. 23 juli lever ik de auto af bij de verscheper en de week daarop gaat de oversteek plaatsvinden. Ikzelf vertrek 14 augustus en hoop de Rio daar weer met een big smile aan te treffen. :-)

Geplaatst

Succes met de oversteek!

Blijf je nog wel het forum bezoeken wanneer je in Curacao woont?

Geplaatst

Alvast veel plezier op Caracao... Het is een mooie eiland.. Ik moet er nog eens naartoe om een oude vriend te bezoeken.. Helaas is hij niet meer en heeft hij daar zijn laatste rustplaats.. Maar dat terzijde.

Wat ga je eigenlijk doen op Curacao? Rentenieren?

Geplaatst

Nee helaas moet ik werken, niet rentenieren. Wat voor werk weet ik nog niet, ik zie wel wat er op mijn pad komt. En uiteraard blijf ik lid van dit forum. :-)

Geplaatst

Weet wel dat het leven daar tegenvalt. Lonen zijn laag en boodschappen zijn erg duur omdat het eiland bijna alles moet importeren....

Maar daar staat tegenover: ELKE dag mooi weer, extreem helder zeewater (ga maar eens snorkelen en trek onder water een brood los, is ECHT super), en het is nog niet zo gehaast als NL.

Nogmaals: Bon voyage!

En als je er een maand zit, open maar een nieuw topic met "Joran op".. correctie: "Het leven van Marco op Curacao".

Ik heb er destijds nog gesolliciteerd (op Bonaire). Ben er toch op terug gekomen met het benul dat een vakantie toch anders is dan er werken.

Nee helaas moet ik werken, niet rentenieren. Wat voor werk weet ik nog niet, ik zie wel wat er op mijn pad komt. En uiteraard blijf ik lid van dit forum. :-)
  • 1 maand later...
Geplaatst

Bon, zowel ik als de Rio zijn veilig aangekomen op Curacao.

Het heeft even wat moeite gekost (om uit te zoeken hoe en wat), maar inmiddels is de Rio ook voorzien van een nieuw kenteken.

post-1506-1297853220,51_thumb.jpg

• 4 weken later...
  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...