masimo Geplaatst 20 Juni, 2010 Geplaatst 20 Juni, 2010 (aangepast) Vandaag de module opnieuw aangesloten met de extra massa-aansluiting. Hij werkt nu zoals het hoort. Geen storing meer op de stelmotoren van de hoogteregeling van de lampen. Enigste nadeel is dat de dimfunktie niet meer werkt en de lampen op 100% branden. Maar daar kom ik wel over heen. Het schijnt dat de electronica in de 3.3V6 toch iets anders is als bij de andere Sorento's. Een eigenaar op het duitse forum had hetzelfde probleem en bij hem ook opgelost door het extra kabeltje. 20 Juni, 2010 aangepast door masimo Quote
bertsplci Geplaatst 17 Juli, 2010 Geplaatst 17 Juli, 2010 Leuke site voor het verder opleuken van de sorento (alle modellen) ook dagrijverlichting http://www.customsrt.net/store/ Veel plezier!! Quote
ward130 Geplaatst 22 September, 2012 Geplaatst 22 September, 2012 Ik ken wel iets dat met de normale lampen werkt. Een module die je op tijd van 10 minuten inbouwt. Deze heeft drie funkties: Dagrijlicht, Coming Home en Leaving Home funktie. Best prijzig maar wel de moeite waard. Zie hier Ik ga die eerdaags bestellen. Er zijn ook opties met LED, maar vaak niet mooi weggewerkt zodat het mooi strak en origineel lijkt. In het duitse Sorento forum (www.sorento-forum.de; aanmelden, zoeken op tagfahrlicht) hebben verschillende mensen LEDS gebouwd. In de lampen ziet mooi uit maar is alleen beschikbaar voor het eerste Sorento model (2002-2006). Verder vind je daar ook inbouw-hulp. Hella bied ook verschillend soorten aan oa gekombineerd met de mistlampen. Maar duur. Eerste foto vind ik de mooiste. Maar inbouw in de lampen is moeilijk en duurt een tijdje. hoi masimo, ik heb een vraagje. weet jij waar je de dagrijverlichting op plaatje 2 (grijze sorento) kan bestellen? of waar je dat plaatje gevonden hebt? groet ward Quote
Specialmade Geplaatst 22 September, 2012 Geplaatst 22 September, 2012 Ik vind de led's op foto één het mooiste. Dat dit veel werk is vwb inbouwen geloof ik wel. de led's op foto's 2 zijn, vind ik, echte after market dingen. (persoonlijke smaak hé) De op foto 3 vind ik dan een goed alternatief. Grtz. Specialmade Quote
snellejelle1985 Geplaatst 22 September, 2012 Geplaatst 22 September, 2012 ik sluit me bij specialmade aan Quote
masimo Geplaatst 22 September, 2012 Geplaatst 22 September, 2012 hoi masimo, ik heb een vraagje. weet jij waar je de dagrijverlichting op plaatje 2 (grijze sorento) kan bestellen? of waar je dat plaatje gevonden hebt? groet ward Dat zijn volgens mij setjes van Hella. Die kun je in de automaterialenzaak gewoon kopen. Ik heb nu onderstaande (custom made en in de bestaande lampen). Zie ook dit topic. De lampjes van het stadslicht heb ik inmiddels verwijderd. Werken net als bij Audi. Geen licht aan: LED's op volle sterkte (heel fel) en per zijde afdimmen als knipperlicht aan gaat. Met dimlicht, of bij groot licht aan, dimmen de LED's. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.