Smart Geplaatst 23 November, 2011 Geplaatst 23 November, 2011 Mij gaat het in hoofdzaak om de ECO-boost. Meer trekkracht onderin en pk's is meegenomen, maar niet echt noodzakelijk. Quote
Alex VB Geplaatst 23 November, 2011 Geplaatst 23 November, 2011 Een powerbox raad ik ten strengste af.. Maar wie ben ik.. Er zijn zat mensen die in de verkooptruck trappen van goedkoop, niet te traceren, makkelijk te verwijderen etc. Het zal allemaal wel, maar een tuning niet uitgevoerd door iemand met verstand zou ik nooit doen. Quote
Smart Geplaatst 23 November, 2011 Geplaatst 23 November, 2011 Nee, is geen Powerbox, maar een Eco tuningset van Datatechnic.nl (zie foto). Dat is dezelfde die ons lid JWP heeft geïnstalleerd. Quote
Venga OK Geplaatst 23 November, 2011 Geplaatst 23 November, 2011 Nee, is geen Powerbox, maar een Eco tuningset van Datatechnic.nl (zie foto). Dat is dezelfde die ons lid JWP heeft geïnstalleerd. Ben benieuwd naar de resultaten Smart..... Waar zit dat kastje straks? Groet, Peter Quote
Remko .me Geplaatst 23 November, 2011 Geplaatst 23 November, 2011 @Venga OK - Je lijsten (ramen) er al op? Quote
Smart Geplaatst 23 November, 2011 Geplaatst 23 November, 2011 Ben benieuwd naar de resultaten Smart..... Waar zit dat kastje straks? Gewoon onder de motorkap en binnen 3 minuten geïnstalleerd op de aanwezig stekkers. Quote
Targa Geplaatst 25 Januari, 2012 Geplaatst 25 Januari, 2012 Allemaal mooie verhalen. In de praktijk werkt de tuningbox bij een Venga 1.4 met caravan LMC geladen 1200KG prima. 2011 rondrit door Frankrijk gemaakt, waarbij flinke hellingen genomen zijn. Houd de moter op toeren er is geen enkel probleem. Targa Quote
Smart Geplaatst 25 Januari, 2012 Geplaatst 25 Januari, 2012 In de praktijk werkt de tuningbox bij een Venga 1.4 met caravan LMC geladen 1200KG prima....... Kun je er iets meer over vertellen Targa? - Welk merk/model? - Waar gekocht? - Ecotuning en welke brandstofbesparing? - Hoeveel pk-/koppelwinst? Quote
JWP Geplaatst 26 Januari, 2012 Topic Starter Geplaatst 26 Januari, 2012 Bij mij het zelfde, met Hobby 400 SF ook met belading zo'n 1200kg en ook Frankrijk, hellingen van 14km lang met gemiddeld 8% geen enkel probleem om met het overige verkeer mee te komen, regelmatig op de linkerkant om her vrachtverkeer in te halen. Heb zelfs hellingenvan 11% en meer genomen. De Maar op toeren houden en op tijd terugschakelen is erg belangrijk. Het verbruik met caravan wasmachine zelfs 1 liter op de 100km minder als zonder module. Wel ben ik een keer met het module terug geweest om dat de resultaten met en zonder caravan slecht waren. Module is toen van nieuwe software voorzien en daarna top. Jan Willem Sent from my Transformer TF101 using Tapatalk Quote
Smart Geplaatst 26 Januari, 2012 Geplaatst 26 Januari, 2012 .......Het verbruik met caravan wasmachine zelfs 1 liter op de 100km minder als zonder module. Waar ging het mis Jan Willem....? Quote
Preston Geplaatst 26 Januari, 2012 Geplaatst 26 Januari, 2012 voorkeurspelling ... denk ik Smarties Quote
JWP Geplaatst 26 Januari, 2012 Topic Starter Geplaatst 26 Januari, 2012 Sorry niet terug gelezen auto aanvullen staat aan, zal beter opletten. Jan Willem Sent from my Transformer TF101 using Tapatalk Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 30 Januari, 2012 Geplaatst 30 Januari, 2012 Ik snap niet waarom de Kia deze chiptuning niet ontwikkeld en de kastje laat inbouwen via de dealer. Zo te zien is er veel vraag naar. Gat in de markt denk je. Er zijn merken (o.a Seat) die dit wel doen via de dealer en de garantie niet vervalt of er problemen met de garantie krijgt. Quote
Smart Geplaatst 30 Januari, 2012 Geplaatst 30 Januari, 2012 Allemaal mooie verhalen. In de praktijk werkt de tuningbox bij een Venga 1.4 met caravan LMC geladen 1200KG prima. 2011 rondrit door Frankrijk gemaakt, waarbij flinke hellingen genomen zijn. Houd de moter op toeren er is geen enkel probleem. Targa Ik had stilletjes gehoopt dat Targa nog zou reageren op mijn gestelde vragen....... Kun je er iets meer over vertellen Targa? - Welk merk/model? - Waar gekocht? - Ecotuning en welke brandstofbesparing? - Hoeveel pk-/koppelwinst? Quote
Presiozo Geplaatst 4 November, 2012 Geplaatst 4 November, 2012 http://www.kiaclub.nl/topic/11088-ik-heb-interesse-in-chip-tuning/ hier gaan we kijken naar animo voor chip tuning. bij voldoende animo wordt er ee dag georganiseerd waar je tegen een goede prijs je auto kan laten chippen. Quote
fagus Geplaatst 4 November, 2012 Geplaatst 4 November, 2012 Wat me opvalt..... Ik heb een goede relatie met m'n dealer. Dat is tweezijdig en in jaren opgebouwd. En als ik dan lees dat je zo'n module er vóór een bezoek aan de dealer er snel uithaalt (en zeker dan ook bij garantieclaims?) krijg ik een onsportief gevoel. Dan zeg ik: laat zitten die module, fair play! slechts een mening. fagus Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.