lucsandy Geplaatst 11 December, 2010 Geplaatst 11 December, 2010 hallo chrones De kofferbak modificatie is echt super nu stort ze niet meer omlaag als we de koffer volladen met boodschappen groeten Luc Quote
Remko .me Geplaatst 11 December, 2010 Topic Starter Geplaatst 11 December, 2010 (aangepast) hallo chronesDe kofferbak modificatie is echt super nu stort ze niet meer omlaag als we de koffer volladen met boodschappen groeten Luc Yeey! Ik ben benieuwd... Nu zakt hij steeds als ik dat lijk vervoer 11 December, 2010 aangepast door Chrones Quote
bigwade Geplaatst 11 December, 2010 Geplaatst 11 December, 2010 heb ik een aanbod gekregen;Een achteruitrij camera inclusief inbouw voor maar 140 euro. De camera alleen al kost 240 euro. En inbouw duurt 3 uur. Het gaat om de originele universele Pioneer camera. (ND-BC4) . Chrones, je bent getikt ! Ook al kost die camera 400 euro, dat ga je in zo'n gebakkie toch niet doen ? Voor die 140 eu kun je heerlijk uit met je vriendin, dat is een veel betere investering. Quote
Remko .me Geplaatst 12 December, 2010 Topic Starter Geplaatst 12 December, 2010 Chrones, je bent getikt !Ook al kost die camera 400 euro, dat ga je in zo'n gebakkie toch niet doen ? Voor die 140 eu kun je heerlijk uit met je vriendin, dat is een veel betere investering. Tikken doen we op Hyves! Uit eten kan als nog haha! Ik zeg niet dat ik al ja gezegd heb! Ik krijg nog 140 euro terug van mijn dealer! Make THE count Ik wil het inzetten bij een grote beurt Quote
bigwade Geplaatst 12 December, 2010 Geplaatst 12 December, 2010 als dat je geen reet kost, doen..... Je krijgt er bij inruil geen zak voor terug, net als je navi. Dat je dat wel beseft Quote
KiaVenga12 Geplaatst 12 December, 2010 Geplaatst 12 December, 2010 als dat je geen reet kost, doen.....Je krijgt er bij inruil geen zak voor terug, net als je navi. Dat je dat wel beseft ...jaloers...? Quote
Venga OK Geplaatst 12 December, 2010 Geplaatst 12 December, 2010 als dat je geen reet kost, doen.....Je krijgt er bij inruil geen zak voor terug, net als je navi. Dat je dat wel beseft ....en wat is er mis met een beetje genieten tot aan het inruilen... Inruilen valt toch altijd tegen, dus genieten moet je er voor doen! @chones: ik heb de kia achteruitrijcamera en dit speeltje bevalt me erg goed. Groet, Peter Quote
ger.w. Geplaatst 12 December, 2010 Geplaatst 12 December, 2010 ...jaloers...? BW jaloers ??? Is al jarenlang zeeeeeeeeeeeeer blij met z'n TT en zal deze ook ten alle tijde trouw blijven. Voor BW geen jatgevoelige inbouwsetjes:-P Quote
Smart Geplaatst 12 December, 2010 Geplaatst 12 December, 2010 Ik heb ook de standaard achteruitrijcamera i.c.m. navi en bevalt mij ook goed. De camera komt zelfs goed uit de test met achteruitrijcamera's in Autobild. Ik kan er bijna zelfstandig een caravan mee aankoppelen..... Quote
Remko .me Geplaatst 12 December, 2010 Topic Starter Geplaatst 12 December, 2010 Ik heb ook de standaard achteruitrijcamera i.c.m. navi en bevalt mij ook goed. De camera komt zelfs goed uit de test met achteruitrijcamera's in Autobild. Ik kan er bijna zelfstandig een caravan mee aankoppelen..... Haha! Ik vraag me af of deze net zoals in de demo auto van de Venga waarin ik reed ook die groene/oranje/rode strepen heeft.. gaf toen een goed beeld van wat je nog kon en hoever. Ik denk het eerlijk gezegd niet want volgens mij is dat afhankelijk van je navigatiesysteem. Bedankt in ieder geval voor de goede ervaringen! [edit] Deze heeft dat dus ook.. met afstandmeter etc erop. Google is my friend Quote
Venga1 Geplaatst 13 December, 2010 Geplaatst 13 December, 2010 Chrones, je bent getikt !Ook al kost die camera 400 euro, dat ga je in zo'n gebakkie toch niet doen ? Voor die 140 eu kun je heerlijk uit met je vriendin, dat is een veel betere investering. nou nou, gezellig hoor, BW ik heb er andere velgen onder gezet. Ben ik nu ook getikt? ik zie hier ook niets van terug bij inruil. Quote
jos16 Geplaatst 13 December, 2010 Geplaatst 13 December, 2010 Lekker die camera laten plaatsen als je dat wilt, wat een ander ervan vindt of zegt, jammer dan. Ik vind het geen geld voor die camera laten plaatsen. Quote
bigwade Geplaatst 13 December, 2010 Geplaatst 13 December, 2010 Ik zeg hier toch ook gewoon doen ? http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=49408&postcount=106 Het is al betaald, klaar dus. Quote
Remko .me Geplaatst 14 December, 2010 Topic Starter Geplaatst 14 December, 2010 A.s. donderdag komt de achteruitrijcamera op mijn auto. Uiteraard plaats ik dit weekend even foto's Quote
bigwade Geplaatst 14 December, 2010 Geplaatst 14 December, 2010 We kijken uit naar spannende video's met deze camera. Je kunt em toch wel koppelen aan je iPhone ? Quote
Remko .me Geplaatst 14 December, 2010 Topic Starter Geplaatst 14 December, 2010 We kijken uit naar spannende video's met deze camera.Je kunt em toch wel koppelen aan je iPhone ? Lol... klopt dat kan dus wel met de Pioneer.. zie alleen de toegevoegde waarde niet van het opnemen. ben je al over je "witte auto" vrees met de Forte heen? Quote
bigwade Geplaatst 14 December, 2010 Geplaatst 14 December, 2010 Lol... klopt dat kan dus wel met de Pioneer.. zie alleen de toegevoegde waarde niet van het opnemen. ben je al over je "witte auto" vrees met de Forte heen? 3 dagen warm bad en uitvoerig mailcontact met Smart w.b. nazorg. Kanjer hoor die gozer, sleept je overal doorheen. Quote
Remko .me Geplaatst 17 December, 2010 Topic Starter Geplaatst 17 December, 2010 (aangepast) Achteruitrij camera is geplaatst. Zeer nette afwerking, wel wat vet hebben ze gebruikt dus binnenkort als de winter weer rustig is even goed schoon maken zodat het er netjes uit ziet. Ik heb een foto in het donker gemaakt. Hij valt wel op, omdat hij zwart is maar stoort niet.. heeft een gezichtsveld van 135 graden en een ingebouwde chip die automatisch de helderheid aanpast wanneer het buiten licht of donker is. Goede afwerking, perfect beeld in het donker. Jammer dat de monteur het witte stikkertje heeft laten zitten bovenop. Morgen zal ik een foto maken als het licht is.. dat geeft een beeld hoe de camera is. 17 December, 2010 aangepast door Chrones Quote
KiaVenga12 Geplaatst 17 December, 2010 Geplaatst 17 December, 2010 Mooi opgelost. Fijn dat je er zo tevreden over bent. En je kunt natuurlijk altijd nog, als je dat wilt natuurlijk, een spuitbus in de Vengakleur over die zwarte kamera laten gaan. Maar echt nodig lijkt me dat niet. Veel plezier! Quote
Remko .me Geplaatst 18 December, 2010 Topic Starter Geplaatst 18 December, 2010 (aangepast) Mooi opgelost. Fijn dat je er zo tevreden over bent.En je kunt natuurlijk altijd nog, als je dat wilt natuurlijk, een spuitbus in de Vengakleur over die zwarte kamera laten gaan. Maar echt nodig lijkt me dat niet. Veel plezier! Nee hoeft van mij ook niet... is niet veel groter dan de onderrand van zwarte nummerbord. Bij de inbouw navi steekt de camera er net zo uit maar dat is die mee gespoten in de auto kleur. Mijn parkeersensoren waren ooit net zo'n kleur als mijn auto.. maar die zijn inmiddels ook zwart Oh zie mijn opstart scherm BTW: 18 December, 2010 aangepast door Chrones Quote
jos16 Geplaatst 18 December, 2010 Geplaatst 18 December, 2010 Het ziet er keurig uit. Dat stickertje kun je evt. altijd zelf ff weghalen. Maar moet eerst wat warmer worden buiten, niet echt lekker om nu buiten aan je auto staan te rommelen. Quote
KiaVenga12 Geplaatst 18 December, 2010 Geplaatst 18 December, 2010 @Chrones Je krijgt het beeld op je monitor van je navigatie? Niet in de achteruitkijkspiegel zoals bij de extra Kia accesoires? Quote
Remko .me Geplaatst 18 December, 2010 Topic Starter Geplaatst 18 December, 2010 @ChronesJe krijgt het beeld op je monitor van je navigatie? Niet in de achteruitkijkspiegel zoals bij de extra Kia accesoires? Ja klopt beeld komt op mijn navigatie. Ik heb de pioneer camera dat bij mijn navigatie hoort. Ik zal vandaag even een foto maken, dan heb je een beeld hoe het eruit ziet. Quote
Remko .me Geplaatst 18 December, 2010 Topic Starter Geplaatst 18 December, 2010 (aangepast) Hieronder foto's van het beeld als hij geactiveerd wordt. En guess what, het is inderdaad HD beeld! Perfect beeld weergave en ziet er fijn uit. Wat ik super vind is dat de kijkhoek enorm hoog is, waardoor je bijna om de auto kunt heenkijken. 18 December, 2010 aangepast door Chrones Quote
Venga OK Geplaatst 18 December, 2010 Geplaatst 18 December, 2010 Mooi Beeld Remko! Bij de Venga camera zie je ook nog een aantal lijntjes in 3 kleuren. Heb jij dit ook of kun je dat uitzetten? De lijntjes zijn wel handig nl bij parkeren. Groet, Peter Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.