Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Navigatiesysteem Pioneer

Aanbevolen Berichten

• Reacties 158
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Het is niet voor niets dat de meeste lease maatschappijen geen navigatiesystemen toestaan zonder dat deze uit de auto verwijderd kunnen worden. :twisted:

Dat is niet helemaal waar.

Ik kwam eind aug een man tegen bij een autoschadebedrijf en die hoefde niet te updaten want die kreeg elke zoveel weken een nieuwe navi.

Kosten ca 3500 per gebeurtenis, incl schade.

Heb dat al es gepost maar kon het zo snel niet vinden.

Ging om zo'n beroemde VAG navi

Was toch echt een leasebak.....

Geplaatst (aangepast)

Misschien ervaar JIJ het als negativiteit, maar ze bedoelen het goed met je. Het is inderdaad een feit dat tegenwoordig alles uit auto's gejat wordt van A(irbags) tot Z(etels)

En net als met je gezondheid is het verstandiger - en goedkoper - preventief bezig te zijn dan achteraf met de gebakken peren te zitten.

aangepast door Alex VB
Geplaatst

Ik zat je eigenlijk te dollen...

Wij hebben regelmatig klanten die in de wat duurdere wagens (o.a. 350Z, Sorento) navigatie ingebouwd willen hebben, vaak komen wij dan op de JVC of Kenwood uit. Puur omdat dat kwalitatief betere systemen zijn, daarom adviseerde ik om langs een autoshop te gaan. Daar kunnen ze je het beste advies geven.

Voor de verzekering is het zaak om het aanschafbedrag door te geven, dus incl. inbouw exclusief korting, mocht je navi dan toch gejat worden dan heb je de meeste kans om het complete bedrag terug te krijgen !

Geplaatst
Hou nou op anders gaat hij straks toch weer twijfelen.........

Stoppen ???? Ik heb zojuist vernomen......Er schijnt ....maar het zijn geruchten hoor....er schijnt binnenkort een nieuw type Pioneer te komen .......:).......

Geplaatst
Stoppen ???? Ik heb zojuist vernomen......Er schijnt ....maar het zijn geruchten hoor....er schijnt binnenkort een nieuw type Pioneer te komen .......:).......

Die het wel doet, met los ultralight front en de helft goedkoper ?

Bedoel je die ?

Geplaatst
Die het wel doet, met los ultralight front en de helft goedkoper ?

Bedoel je die ?

Juist die. Waar heb ik dat nu ook alweer gehoord of gelezen ???

Geplaatst (aangepast)

Jongens ik zit met een probleem, mijn autoverzekering Avero Achema dekt maar tot 500 euro navigatie.

Iemand een advies of een verzekering waar wel normaal gedekt wordt?

aangepast door Chrones
Geplaatst (aangepast)
Jongens ik zit met een probleem, mijn autoverzekering Avero Achema dekt maar tot 500 euro navigatie.

Iemand een advies of een verzekering waar wel normaal gedekt wordt?

Om BW maar te citeren: sjeesus man , ff rondkijken of googelen: Ohra (nog goedkoper ook)

Accessoires

De opties waarmee uw auto uit de fabriek komt, zijn automatisch meeverzekerd. Door de dealer of door uzelf aangebrachte accessoires zoals audioapparatuur, velgen, LPG-installatie, trekhaak e.d. kunt u met de autoverzekering meeverzekeren tegen dezelfde risico’s waarvoor uw auto is verzekerd. Voor een uitgebreid overzicht, zie de polisvoorwaarden van de OHRA Autoverzekering.

Pakket 1 of Pakket 2

Maximaal verzekerd bedrag per gebeurtenis€ 1.250,-€ 3.500,-

Maximale uitkering voor audiovisuele en telecommunicatieapparatuur bij diefstal€ 500,-€ 1.500,-

Pakket 2 dus

Maar er zijn nog tientallen verzekeraars dus je kunt weer aan het twijfelen (of is het weifelen) Ik twijfel ( o nee ik weivel):cry:

En PLEASE: niet gaan vargen of er mensen zijn met ervaring met Ohra

aangepast door ger.w.
Geplaatst (aangepast)

Ik heb mijn bericht verwijderd.

Ik zit momenteel bij een verzekering die mijn navigatie niet goed dekt, verschillende afgebeld en blijkt inderdaad dat Ohra het beste dekt.

Ik ga voor Ohra..

aangepast door Chrones
Geplaatst

Dat was vast niet zo "lullig" bedoeld van Ger :wink:

Maar eh.. je roept het een heel klein beetje over je af.

Is niet erg hoor.

Bekijk het positief, je bent immers wel geholpen, toch ? :-)

Geplaatst

Dat is niet lullig, maar educatief.

Dit soort dingen zijn toch erg makkelijk zelf te vinden lijkt mij...

Geplaatst

Heren en vrienden,

Probeer elkaar met iets meer respect te behandelen. Het is misschien niet zo bedoeld maar het komt erg L*llig over. Zelfs ik vind de berichten richting het beledigend gaan.

Chrones, vraagt om hulp over iets (Navi, Verzekering, RVS lijsten etc) en mag verwachten dat hij op een normaal niveau wordt geholpen. Vind je hem lastig met zijn vragen en eventuele onzekerheid? Laat hem dan links liggen. Dan erger je jezelf niet en Chrones ook niet.

Geplaatst (aangepast)

Dank Alex.

Ik zal het even kort toelichten waarom ik het niet prettig vond.

Mijn verzekering heeft een fout gemaakt, blijkbaar (wat dus niet helemaal goed doorgekomen was) hebben zij mijn catalogus waarde op 17.500 gezet. Wat normaal is, want Comfort Pack zit bij accessoires.

Wat blijkt, dat er bij mijn huidige verzekering slechts 500 euro wordt gedekt aan accessoires, waarbij mij eerder ge

aangepast door Chrones
Geplaatst (aangepast)

Afneembaar scherm is fijn,maar houdt niks tegen.

Fabriekafsystemen hebben ook geen afneembaar scherm.

Dank je de koekoe

Maar een KIA navigatie past alleen in een KIA

Een pioneer navigatie past...... juist in heel veel auto's

Je gaat met je auto richting Rotterdam!!

lijkt me een overweging waard om toch voor een andere optie te kiezen.

Daar wonen heel veel mensen die dit soort hebbedingetjes graag op een niet zo nette manier willen hebben.

(natuurlijk wonen er heel veel mensen die er met hun handen vanaf willen blijven)

En Chrones

Dit is absoluut niet beledigend bedoeld.

Maar ik denk dat we allemaal willen voorkomen dat je zo direct met een opengebroken auto komt te zitten.

Je hebt toch al aardig wat geld in losse IPOD's, TomTommetjes en nu weer een mooi Navigatie systeem uitgegeven.

En een inbraak voorkomen is altijd beter als straks moeten roepen dat je auto is ingebroken.

Dit zou ik erg jammer voor je vinden

Maar we zijn hier altijd gek op foto's :-D

Maar natuurlijk we als het er nog in zit :roll:

aangepast door Venga1
Geplaatst (aangepast)

Het is echt een super systeem, gisteren bekeken bij de dealer in een c'eed. Ik heb alle verschillende types bekeken, en deze was echt het mooiste.

Die met afneembaar front hadden helaas allemaal een kleiner scherm van Pioneer, en mijn keuze stond vast voor schermgrote en merk.

Kom je hem een keer bekijken Peter.. ;) kun je hem ook aanschaffen want ik weet zeker dat jij het systeem ook top vindt :P

aangepast door Chrones

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...