Remko .me Posted November 6, 2010 Share Posted November 6, 2010 (edited) --- nvt Edited February 19, 2011 by Chrones Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko .me Posted November 6, 2010 Author Share Posted November 6, 2010 (edited) --- nvt Edited February 19, 2011 by Chrones Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jantje.2 Posted November 6, 2010 Share Posted November 6, 2010 Weet jouw dealer dit zeker? Want mijn dealer beweert nog steeds dat je geen andere radio in de een auto met ISG kan zetten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko .me Posted November 6, 2010 Author Share Posted November 6, 2010 (edited) --- nvt Edited February 19, 2011 by Chrones Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpioshuma Posted November 6, 2010 Share Posted November 6, 2010 Tsja wat voor al die ingebouwde systemen van toepassing is: Het dievengilde maakt het niet uit welke je kiest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venga1 Posted November 6, 2010 Share Posted November 6, 2010 Ja dat zijn de eventuele nadelen... mijn TomTom kan ik nog voor rond de 200/250 euro verkopen dus uiteindelijk kan dit een goedkoop systeem voor mij worden. Je had toch net je aansluiting voor de tomtom weg laten werken???? Ik heb gekozen voor een telefoon met een 4 inch scherm. nu heb ik gewoon alles in een. Er staat navigon navigatie op met live verkeersinformatie en alternatieve routes Je hebt deze discussie al eens eerder opgestart. Ik zou het zelf nooit doen ivm diefstal gevoeligheid. het ziet er natuurlijk wel heel erg mooi uit. Succes met je keuze, maar ik zou het wel bij je verzekering aanmelden. je accessoires overstijgen je verzekeringswaarde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko .me Posted November 6, 2010 Author Share Posted November 6, 2010 Je had toch net je aansluiting voor de tomtom weg laten werken????Ik heb gekozen voor een telefoon met een 4 inch scherm. nu heb ik gewoon alles in een. Er staat navigon navigatie op met live verkeersinformatie en alternatieve routes Je hebt deze discussie al eens eerder opgestart. Ik zou het zelf nooit doen ivm diefstal gevoeligheid. het ziet er natuurlijk wel heel erg mooi uit. Succes met je keuze, maar ik zou het wel bij je verzekering aanmelden. je accessoires overstijgen je verzekeringswaarde. Mijn verzekering is inclusief xx% accessoires. Ik kan er ook 1 kiezen met afneembaar front hoor. Diefstal gevoelig natuurlijk wel.. ik heb inderdaad de discussie eerder gevoerd maar toen was de prijs wat mij erg tegenstond o.a. Wegwerken kan ook weer teruggedraaid worden.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted November 6, 2010 Share Posted November 6, 2010 Chrones, ik begrijp het even niet. Krijgen wij als forum leden 230 eu korting+20% als we dat via jou bestellen ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko .me Posted November 7, 2010 Author Share Posted November 7, 2010 Even een schopje.. Iemand enig idee welke kleur zwart het beste ge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venga1 Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 (edited) en 230 euro i.v.m. inleveren RVS ramen. Help, heb je een bunker of zo? even zonder gekheid, ben je die versiering weer kwijt dan?? Waarom?? Als je dan toch zo'n ding in je auto wilt, zo ik persoonlijk voor de Pioneer gaan en de tweede keus de JVC De Kenwood is een rommelig ding en oogt niet. Handig aan je Pineer, je kan direct een SD kaart erin stoppen, en meet een JVC moet je weer met een usb stick werken. Oogt ook weer minder. Succes met de keuze Waar ik steeds minder extra's in m'n auto wil, neem jij steeds meer. Een losse telefoon, een ipod en een Navigatie. Of valt nu de Ipod ook af? Edited November 7, 2010 by Venga1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 Ik zou gaan voor de pioneer.. JVC vind ik meer een Sorento navi Nee grapje..Pioneer is goed - net als de andere 2 - maar past mijns inziens beter bij het interieur van de Venga. Ik zou niet twijfelen en hiervoor gaan. PUNT! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko .me Posted November 7, 2010 Author Share Posted November 7, 2010 (edited) --- nvt Edited February 19, 2011 by Chrones Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venga1 Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 Ik ben de versiering bij de RVS ramen kwijt... deze zijn al twee keer opnieuw geplaatst en het blijft gewoonweg niet zitten. Dus besloten dat ik het niet meer wilt, dealer akkoord en krijg het dus als korting op een nieuwe accessoires.Jje hebt wel gelijk he! De Pioneer wordt ook standaard bij de accessoires bij de Venga geleverd, deze schijnt precies aan te sluiten bij de Venga. Ik krijg morgen de offerte, misschien wil ik hem uitbreiden met extra functionaliteit of een duurdere versie, maar misschien is dat wel niet nodig. Achteruitrij camera kan je ook kiezen, maar betaal je zo 200 euro voor of misschien zelfs meer... weet niet of ik daar echt de toegevoegde waarde in zie. ---- Over de kaartupdate, SD kaart is fantastisch.. ik zag dat je dit ook illegaal kunt oplossen, maar mocht ik het legaal willen oplossen kost het 99 euro per jaar, waar het volgens mij bij de standaard navigatie veel duurder is? Kaarten schijnen bij Pioneer goed actueel te zijn. Natuurlijk Nederlandse taal en spraakbesturing Nederlands.. Natuurlijk toont de standaard navigatie mooier, past precies enzo.. maar ik denk dat ik met de Pioneer echt een betere keuze maak. Ik kreeg trouwens te horen dat de standaard navigatie niet meer geleverd kan worden door Kia voor achteraf inbouw.. ik zeg ... DOEN. Alleen dan zonder achteruit rij camera.. geen KIA Navigatie achteraf..? zeker om problemen te voorkomen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anne Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 Hallo Chrones, Ik heb de Avic-F920bt laten inbouwen in mijn Cee'd. Zou eerst een Avic-F710bt krijgen, maar vanwege meerdere fouten van de dealer hebben ze de 920 aangeboden. Vind het echt een super systeem. De JVC en de Kenwood ken ik niet, maar de pioneer is echt een aanrader! Mvg Anne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko .me Posted November 7, 2010 Author Share Posted November 7, 2010 (edited) --- nvt Edited February 19, 2011 by Chrones Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peterrrrr Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 530 is geen geld ! Zou eens naar een caraudio winkel bij je in de buurt rijden. Ben zelf niet zo'n fan van de pioneer systemen, heb zelf ooit eens een F700bt in de Qashqai gehad, was een traag systeem, de huidige pioneers zijn beter maar kenwood en jvc zijn kwalitatief toch wat beter denk ik ! @ jantje: op de Cee'd heb je nu het traveller pack (navi + cruise control) en die heeft ook isg dus is geen probleem ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko .me Posted November 7, 2010 Author Share Posted November 7, 2010 (edited) 530 is geen geld !Zou eens naar een caraudio winkel bij je in de buurt rijden. Ben zelf niet zo'n fan van de pioneer systemen, heb zelf ooit eens een F700bt in de Qashqai gehad, was een traag systeem, de huidige pioneers zijn beter maar kenwood en jvc zijn kwalitatief toch wat beter denk ik ! @ jantje: op de Cee'd heb je nu het traveller pack (navi + cruise control) en die heeft ook isg dus is geen probleem ! Hoi Peter! Ik had al in de buurt gekeken, maar mijn voordeel is nu die 20% en het geld teruggave van mijn RVS raamlijsten. Daardoor komt het systeem zo goedkoop, met een goede deal zal je rond de 1000 euro kwijt zijn. Ik neem aan dat jullie ook niet de prijs hanteren die op kia.nl staat, deze is namelijk echt te hoog voor deze navigatie, waar ze hem ergens anders aanbieden voor 1050 inclusief inbouw, kabels etc. Ik hoorde dat inderdaad de oudere Pioneer problemen had, traagheid was 1 van de problemen, schijnt dus in de nieuwe verholpen te zijn. Wat ik jammer vind van JVC is dat zij pianolak hanteren op hun navigatiesystemen. Misschien weet jij dat wel, de Sony inbouw, die schijnt met TomTom te zijn, http://www.sony.nl/product/in-car-navigation Geen idee of die in de Venga passen en wat de prijzen hiervan zijn, ik kan het niet vinden online. In principe past toch alles, want de inbouw gebeurt op de paneel wat een standaard maat is voor de navigatie? Gaat dan alleen om de mogelijkheden voor stuurbediening etc. Toch blijf ik Pioneer het leukste vinden qua functionaliteit en uiterlijk, Sony komt op twee. Ik wacht eerst de definitieve pioneer offerte af. (edit) kosten zijn 1099 euro exclusief inbouw. Stukken duurder dus, voordeel is dat je TomTom hebt, nadeel is dat ze nieuw zijn op deze markt (sony) en dus de kans aanwezig is dat ze weinig ervaring hebben. Verlichting kleur is ook niet instelbaar, dikke NO go dus.. Ik blijf bij Pioneer.. puur om het matte uiterlijk wat perfect moet passen in de Venga Edited November 7, 2010 by Chrones Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
De Mier Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 Ik heb dus de AVIC F 710 BT van Pioneer in de Venga zitten. Je krijgt wel een microfoontje tegen het plafond en je USB gaat met een kabeltje in je kastje. USB onder de kolom zal niet werken, maar de rest blijft gelijk. Ziet er mooi uit en goede duidelijke navigatie. Gr DE Mier Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
De Mier Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 Inderdaad waar die 2 stekkertjes zitten. Gr DE Mier Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts