Venga1 Geplaatst 18 December, 2010 Geplaatst 18 December, 2010 Hieronder foto's van het beeld als hij geactiveerd wordt.En guess what, het is inderdaad HD beeld! Perfect beeld weergave en ziet er fijn uit. Wat ik super vind is dat de kijkhoek enorm hoog is, waardoor je bijna om de auto kunt heenkijken. Volgens mij kon de camera nu beter aan de voorkant zitten ziet er goed uit !!! Quote
Remko .me Geplaatst 18 December, 2010 Topic Starter Geplaatst 18 December, 2010 (aangepast) Mooi Beeld Remko!Bij de Venga camera zie je ook nog een aantal lijntjes in 3 kleuren. Heb jij dit ook of kun je dat uitzetten? De lijntjes zijn wel handig nl bij parkeren. Groet, Peter Dat kan ik aanzetten, alleen ik snap niet goed hoe haha! Ik moet dat even gaan vragen, want als ik de optie: Lijnen parkeercamera op aan zet, dan zie ik nog steeds geen lijnen .. maar volgens mij is dat het wel. Ik heb het namelijk gehad, maar per ongeluk iets veranderd en nu kan ik het niet meer vinden.. stom he? Volgens mij kon de camera nu beter aan de voorkant zitten ziet er goed uit !!! Dankje! Ja geen zin om te krabben 18 December, 2010 aangepast door Chrones Quote
Remko .me Geplaatst 6 Januari, 2011 Topic Starter Geplaatst 6 Januari, 2011 (aangepast) Het is nu warmer en ik heb een probleem met de navigatie. Namelijk ISG werkt nu, motor gaat uit.... en navigatie blijft het keurig doen. maar dan komt het: Bij het starten herstart het systeem.. erg vervelend, want ik gebruik altijd ISG. Al verschillende keren telefoongesprekken gestopt hierdoor... grrr [update] Probleem is niet de navigatie maar de auto zelf. ISG start, maar er is stroom verlies van een halve seconden. Contact met Kia opgenomen waarom de Venga dit wel heeft en de C'eed bijvoorbeeld niet. 6 Januari, 2011 aangepast door Chrones Quote
KiaVenga12 Geplaatst 6 Januari, 2011 Geplaatst 6 Januari, 2011 (aangepast) Heeft je navi-systeem een eigen accu? Dat moet er dan voor zorgen dat je navi blijft werken. Of is die leeg? 6 Januari, 2011 aangepast door KiaVenga12 Quote
Remko .me Geplaatst 6 Januari, 2011 Topic Starter Geplaatst 6 Januari, 2011 Heeft je navi-systeem een eigen accu? Dat moet er dan voor zorgen dat je navi blijft werken. Of is die leeg? Heb ik geen idee van? Ik denk dat alle navigatiesystemen stroom krijgen van de auto. Het probleem is gewoon dat als je de auto start na autostop van ISG, dan zie je de auto volledig dimmen, zelfs je dashboard zie je 'knipperen' en dimmen... dus waarschijnlijk gaat het stroom er dan fractie van een seconden eraf. We zullen even afwachten... haha! Nu even wennen om geen ISG te gebruiken tot er een oplossing is, waarschijnlijk al snel hoor.. er rijden meer Venga's rond met een navigatie... doet niet af van alle plezier wat ik er van heb! Super systeem dit ik wil hem echt iedereen aanraden, ik gebruik hem iedere dag met alle plezier.. Quote
Remko .me Geplaatst 10 Januari, 2011 Topic Starter Geplaatst 10 Januari, 2011 Oplossing is gevonden; er moet een andere 'groep' worden gebruikt... of stroomtoevoer...! je kunt gebruik maken van een toevoer van stroom dat niet 'uit' gaat bij herstarten van de auto.. A.s. vrijdag is het probleempje dus gekilled! Neem dat dus als tip mee, als je een navi in je c'eed of venga wilt met ISG, moet je rekening houden met het systeem ISG. Quote
Sunny Geplaatst 7 Februari, 2011 Geplaatst 7 Februari, 2011 Hi Chrones, ben net nieuw hier, heb net info gelezen over je pioneer. Dank voor de info. Heb nog wel een vraag aan je; is de volume van radio/muziek afhankelijk van je snelheid (m.a.w. past de volume zich automatisch aan)?? alvast bedankt Quote
Seek123 Geplaatst 7 Februari, 2011 Geplaatst 7 Februari, 2011 Volgens mij past het volume zich niet automatisch aan de snelheid aan. Althans nog niet gemerkt of gelezen in de gebruiksaanwijzing. Op de site van Pioneer kun je trouwens de handleiding raadplegen, eventueel downloaden en zoeken op allerlei trefwoorden. De 920 werkt super. Geweldig geluid ook met de standaard KIA Sportage boxen. Wat ik wel merk, is de trage opstart en soms reactie op toets of scherm aanraken. Dan is het systeem kennelijk nog ''aan het nadenken''. Quote
OutOfFocus Geplaatst 16 Februari, 2011 Geplaatst 16 Februari, 2011 Het is nu warmer en ik heb een probleem met de navigatie. Namelijk ISG werkt nu, motor gaat uit.... en navigatie blijft het keurig doen. maar dan komt het: Bij het starten herstart het systeem.. erg vervelend, want ik gebruik altijd ISG. Al verschillende keren telefoongesprekken gestopt hierdoor... grrr [update] Probleem is niet de navigatie maar de auto zelf. ISG start, maar er is stroom verlies van een halve seconden. Contact met Kia opgenomen waarom de Venga dit wel heeft en de C'eed bijvoorbeeld niet. Dat klopt. Ik heb een Cee'd met ISG met daarin de Kenwood 5240BT (die met die achteruitrijcamera) en daar blijft de radio het gewoon doen bij de herstart. Misschien moet er bij de Venga een extra Powercap in de contact+ aansluiting van de radio opgenomen worden. Die kan dan net de stroomdip van de ISG-herstart overbruggen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.