Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Navigatiesysteem Pioneer

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zo de eerste ervaring is al binnen... Great that it works.. Ik vind het goed uitzien in je Venga.

Ik moet toegeven dat het verleidelijk uitziet...om ook te plaatsen.. Misschien in de opvolger van Black Mamba ;)

Ik zal vandaag wel eens wat vaker het forum moeten bekijken om je berichten te lezen en te zien hoe je navi er overdag uitziet...

• Reacties 158
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Heb ik al gedaan Peter, ziet er beter uit inderdaad werkt heel fijn!

Vanavond plaats ik wat ervaring, ik heb er file en alles mee gereden haha.

Net ook wat foto's geschoten, maar ben nu lesgeven dus kan het nog niet op de PC zetten.

Doe ik vanavond allemaal!

@Alex thanks voor je leuke reactie! vanavond post ik even een flinke ervaringbericht.

Heb al DVD gekeken in de file, het stond volledig vast haha.. hoe erg he..

Geplaatst

Vandaag volop gespeeld met mijn navigatie entertainment systeem en ik ben echt super enthousiast.

Allereerst waar ik heel erg blij mee ben is dat de iPod aansluiting werkt, hierdoor kan ik mijn iPhone muziek nog steeds fijn afspelen.

Het leuke is dat hij album hoezen ook overneemt; daarnaast speelt hij ook video's af vanaf je iphone!

Het systeem beschikt over een SD kaart waarop ik eventueel ook muziek kan zetten, erg handig. Video's, xvid en alles werkt. Zo heb ik een aantal muziekvideo's afgespeeld tijdens de file, erg leuk om te zien hoe mensen naar binnen keken en dachten: Oh huh, vaag. Een DVD heb ik geprobeerd, en het leuke hiervan is dat hij dolby surround afspeelt, hierdoor hoor ik de stemmen van voor naar achter gaan en effecten van achteren naar voren doorschuiven!

Bij mijn spiegel heb ik een microfoontje gekregen, deze is zo goed weggewerkt dat ik eerst een half uur zocht naar dit microfoontje, ik dacht eerst dat ze hem toch op mijn oude hadden aangesloten maar dat kon echt niet. Ik heb al verschillende mensen gebeld en het geluid van telefoneren schijnt veel beter te zijn dan de standaard Kia microfoon, beter verstaanbaar.

Navigatie werkt echt super fijn, zo heb je file informatie en waarschuwde hij mij tijdig genoeg dat ik er beter af kon (van de snelweg) omdat verderop 14 minuten file stond.. heel fijn, scheelde mij al gauw 10 minuten. :)

Het beginscherm heb ik veranderd in een Kia Venga foto en logo, ziet er hierdoor echt uit alsof hij standaard vanaf fabriek ingebouwd is.

Bluetooth functionaliteit ben ik nog niet helemaal over uit, het lukt me wel foto's te verzenden naar het systeem, maar muziek via bluetooth afspelen lukt me nog niet.

Als ik een SMS krijg, leest hij die op.. (kun je aangeven) of je leest hem op je scherm, hoe cool is dat? Volgens mij werkt dat ook echt alleen maar bij de iPhone.

Er zit ook een ECO drive functie op, deze heb ik uitgezet, was irritant dat hij klaagde dat ik te snel optrok... ;)

Een mooi meegenomen iets is dat muziek veel mooier lijkt te zijn dan met de standaard radio die ik had. Klinkt echt levendiger, mooier.. weet niet hoe ik dat uit moet leggen.

Ik moet nog veel ontdekken, dat komt vanzelf wel... maar eerst even de beloofde foto's.. als bijlagen! :)

Ik vind de afwerking echt complimenten waard voor de dealer, alles sluit perfect aan en het ziet er erg goed uit. Ben blij dat mijn keuze goed geweest is.

Geplaatst

Ziet er goed uit Remko en wacht je verdere bevindingen af. Wie weet nog nuttige info voor in de toekomst. Gebruik nu een navigatie van de Aldi waar ik ook erg tevereden over ben. Maar misschien toch maar aan de :santa: een inbouw vragen.

Geplaatst

Geniet er van Remko!

Ziet er top uit. Als ik de reacties lees komen er meer Venga's met een achteraf inbouw navi....

PS; op je 1e dag foto is goed te zien dat je hard aan het proberen bent in de file... er zit meer condens aan de binnenkant van je voorraam dan regen op de buitenkant..:-D

Greetz,

Peter

Geplaatst
Geniet er van Remko!

Ziet er top uit. Als ik de reacties lees komen er meer Venga's met een achteraf inbouw navi....

PS; op je 1e dag foto is goed te zien dat je hard aan het proberen bent in de file... er zit meer condens aan de binnenkant van je voorraam dan regen op de buitenkant..:-D

Greetz,

Peter

Haha bedankt! Nee joh dat was bij mij in de straat... ik was wat aan het spelen vanmorgen.. ;)

Volgens mij heb ik de aanzet gegevens voor de Venga inbouw achteraf ;) lol

Geplaatst (aangepast)

Dank allemaal voor de complimenten!

Ik had even een vraag over TMC.. is dit afhankelijk van je selectie van radio zender of pakt hij de sterkte en radio 1 bijvoorbeeld?

Ik vraag me dit af.

[edit] volgende keer lees ik de handleiding wel goed.. dit doet hij dus automatisch door verschillende providers te checken en hier de beste oplossing voor te vinden.. ;) Je kunt het handmatig selecteren maar dat is in het buitenland niet handig.

aangepast door Chrones
Geplaatst
Dank allemaal voor de complimenten!

Ik had even een vraag over TMC.. is dit afhankelijk van je selectie van radio zender of pakt hij de sterkte en radio 1 bijvoorbeeld?

Ik vraag me dit af.

Remko,

Op mijn navigatie van de ALdi zit ook tmc. Ik kan instellen dat deze op een vaste zenderfrequentie staat of zelf laten zoeken naar de eerste beste zender die deze info uitzend. Ik heb deze op automatisch staan en wel met de volgende rede als ik bv in het buitenland rij of in het noorden van het land met een vast ingestelde frequentie kan het zijn dat ik geen ontvangst heb omdat daar op die frequentie geen zender zit.

Bij automatisch pakt hij idd de zender met de sterkste frequentie.

Neem aan dat jij dat ook kan instellen zeker gezien het prijsverschil. (heb er nog geen 100 euro voor betaald geloof ik)

Geplaatst

Ziet er goed uit Remko

Maar je moet iets minder opgewonden er van worden.

Zoveel damp op het voorruit is gevaarlijk tijdens het rijden :innocent:

Succes met het uitproberen!

Geplaatst

Geniet van je radio. Ik heb in mijn cee'd SW ook de standaard er uit laten halen en vervangen door een systeem van PIONEER. En zoals jij ook al aangaf is het geluid gewoon een wereld van verschil. Ook toont de wagen gewoon wat meer vind ik. Ook over het bellen via bluetooth met de radio ben ik zeer tevreden.

Model AHV-3200Bt.

Veel plezier er mee

Geplaatst

Ik vind de afwerking echt complimenten waard voor de dealer, alles sluit perfect aan en het ziet er erg goed uit. Ben blij dat mijn keuze goed geweest is.

Top Chrones, ziet er echt geweldig uit.

Heb je zeker een week lol van :wink:

en plagen mag hier.....

Geplaatst

Hierbij (vanwege wat vragen via PM) ja de Pioneer navi schijnt populair te zijn.. ;)

Foto van microfoontje boven de spiegel.

Foto van hoe de navigatie eruit ziet als je ermee rijdt.. :)

Geplaatst (aangepast)

@jantje... ja ik sta vrijwel altijd in de file elke ochtend...

Borsato op je Ipod?

Haha, ik heb van alles hoor... kijk als bijlagen.. ;) moet eerlijk zeggen dat het meeste van mijn vriendin is. Al is de muziek van Borsato best wel leuk, voor 1 keer.. :P

Ik moet mijn muziek een keer op de PC zetten :)

aangepast door Chrones
Geplaatst

File wordt trouwens keurig aangegeven, dan gaat de weg rood of geel knipperen.. en bij afsluiting zwart.

Makkelijk is dat je te zien krijgt hoe lang je in de file staat... en hij geeft trouw aan als je beter om kunt rijden.

@jantje... ja ik sta vrijwel altijd in de file elke ochtend...

Borsato op je Ipod?

Haha, ik heb van alles hoor... moet eerlijk zeggen dat het meeste van mijn vriendin is. Al is de muziek van Borsato best wel leuk, voor 1 keer.. :P

Ik moet mijn muziek een keer op de PC zetten :)

[edit] bijlagen moeten weghalen omdat mijn lieve iTunes mijn email adres e.d. liet zien.. oops.

Geplaatst

Dit ziet er erg netjes uit.

Keurig ingebouwd.

Ik heb zelf altijd Pioneer gehad en nooit spijt van gehad, super geluid gewoon.

Veel plezier met je nieuwe speeltje, gaat wel lukken.:-P

Geplaatst
Hierbij (vanwege wat vragen via PM) ja de Pioneer navi schijnt populair te zijn.. ;)

Foto van microfoontje boven de spiegel.

Foto van hoe de navigatie eruit ziet als je ermee rijdt.. :)

eigenlijk ben jij gewoon de: rijdende fotograaf :mrgreen:

Bijna alle foto's maak je tijdens het rijden

Handjes aan het stuur he!!:hammer:

BTW, veel plezier met je nieuwe speeltje.

Geef je vriendin maar een bos bloemen, volgens mij krijgt ze nu aandacht te kort :yes::flowers:

Geplaatst

Heb je foto's van je startscherm ? Mooi systeem hoor, geluid is idd veel beter dan de standaard radio's ! Heeft meer vermogen nml.

Ecodynamics logo er al afgehaald ?

Geplaatst

Startscherm? Heb ik nog op standaard maar kan ik wel

Maken hoor.

Ik ben echt tevreden met het geluid zo klinkt echt beter.

Logo zit er nog op Hahaha ik was het vergeten te vragen.

• 2 weken later...
Geplaatst (aangepast)

Hoi Allemaal,

Ik kreeg net een hele leuke mail van mijn dealer.

Vanwege alle rotte komende dingen, en ook omdat mijn auto de 27ste en 28ste december bij de dealer komt te staan vanwege alle modificaties en problemen...

heb ik een aanbod gekregen;

Een achteruitrij camera inclusief inbouw voor maar 140 euro.

De camera alleen al kost 240 euro. En inbouw duurt 3 uur.

Het gaat om de originele universele Pioneer camera. (ND-BC4)

Ik twijfel nu maar eigenlijk ook niet! :P Maandag mag ik beslissen.

Mijn auto gaat de 27ste en 28ste naar de dealer en ze zeggen dat alle problemen dan verholpen zijn, inclusief krasjes weghalen, nieuwe raamrubbers, demonteren dashboard voor kraken, modificatie airco module, achterbakplank modificatie, nieuwe motortje rechter voorraam.

aangepast door Chrones

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...