Jump to content
Onderdelenshop24.com

Wat doet "den Kia Rijder voor den kost?.."

Recommended Posts

Posted

Ik zal niet meer zo enthousiast reageren.....!

Nee zekers niet doen.

Je zou eens een ban kunnen krijgen...

• 3 months later...
Posted

Ik ben Richard en ben Röntgen laborant en leidinggevend in Leiden. Mijn vriendin is Kinder/EHBO verpleegkundige in Den Haag.

Mijn vriendin gebruikt de auto voornamelijk voor woon werk verkeer ik meer voor prive en onze families wonen "ver" weg.

Posted

Ik ben freelance regisseur van beroep voor diverse televisieprogramma's. De bekendste zal ongetwijfeld The Voice of Holland zijn. Verder nog een hoop verschillende programma's gedaan (Welcome Home, Ik Kom Bij Je Eten, WipeOut e.v.a.). Naast televisieprogramma's regisseer ik ook af en toe commercials, bedrijfsfilms en videoclips.

Posted

Kijk dat is ook leuk allemaal...

Als we ooit een KIA Forum promo film nodig hebben weten we wie we moeten inhuren..;)

Neemt niet weg dat de andere beroepen minder interessant zouden zijn..

Posted

Vraag maar raak voor een knaak! wat wil je weten... kortingsbonnen voor de kermis? zie het maar als een promotie bedrijf.

Naast kermissen hebben doen we ook nog andere dingen, maar dit is onze hoofdtak.

Posted

De vraag is hoe werkt het..

Hoe weten kermisbezoekers van die kortingsbonnen.

Zelf heb ik er nooit van gehoord.

Ben (als het kan) een jaarlijkse bezoeker van de kermis Venray (niet op de lijst)

Vandaar :wink:

Posted

Wij worden door de kermis, een gemeente oid ingehuurd om promotie te doen voor de kermis, dan maken we kortingsbonnenboekjes en/of kortingsbonnen op onze website en gaan naar de plaats toe om promotie te doen.

De kermissen op de website zijn kermissen die er aan komen, kermissen die al geweest zijn zie je niet meer, net als kermissen verder in de toekomst.

Bij jou in de buurt doen wij diverse kermissen in de gemeente Horst aan de Maas. En in Utrecht net nog Tolsteegplantsoen en Griftpark.

Posted

Hoi

Ik ben transportplanner bij een transportbedrijf in Brabant. Zit al 19 jaar bij hetzelfde bedrijf.

Mijn vrouw heeft een banen switch gemaakt ze was het beu om in een slagerij te werken waar ze al 19 jaar werkte en is nu dierenartsassistente.

Groeten Eric en Cindy

Posted

hallo forumbezoekers :-) ,

ik ben inmiddels 2 jaar VIG ( verzorgende individuele gezondheidszorg ) en werk in een verpleeghuis.

ondertussen bezig met de studie verpleegkundige en aan het examineren , als alles goed verloopt slaag ik in december.

Daarna pak ik nog wel een vervolg studie op.... even kijken of ik mij ga specialeren tot kinder of S.E.H. verpleegkundige , of de managment kant op ga.

voordeel van het laatste is de betere begintijd van de werkdag , hahaha :-)

( 5.45 uur opstaan went wel , maar voelt niet als normaal als ik mijjn bed uit stap , zodra ik op het werk ben geen probleem hoor!!...........gelukkig is er de afwisseling met late en nachtdiensten )

Posted

ik werk in de haven op de maasvlakte kraanmachinist, carrierchauffeur en nog meer

Lijkt me een heerlijk vrij beroep :-)

Posted

Ik ben ondernemer. Begonnen met op me 20e, en momenteel al 2 jaar een goedlopende winkel in de detailhandel. Ben momenteel bezig om meer via internet te gaan doen. Ook ben ik bezig met import van diverse producten, zoals porselein, gadgets, speelgoed en noem maar wat op. Import gedeelte staat wel in de kinderschoenen maar die handel heeft altijd al mijn aandacht getrokken. Heb ook een tijd gewerkt bij een bedrijf die zich bezig hield met import en export documentatie voor voertuigen. Wellicht dat het daar van komt haha

• Like 1
Posted

Ik werk als Audiovisueel Technicus, kortom verhuur van licht,geluid & beeld in de breedste zin van het woord.

van klein (toespraak setje met 1 microfoon) tot complete productie ( 4 camera regie, grootbeeldprojectie, verlichting )

Hiervoor had ik mijn eigen licht & geluidsbedrijf en verzorgeng licht & geluid voor artiesten/bands etc. etc, discoshows voor verjaardagen, bruiloften en partijen. Dit bedrijf heb ik eind vorig jaar verkocht

Posted

Ik ben chauffeur en rij met snijbloemen op voornamelijk zuid duitsland....

Vast niet in een Kia

NB foto's van die leuke beroepen zijn zeer welkom !

Posted

Ik ben sinds 1 feb 2012 werkzaam bij een klein bedrijf, een fabriek die boxsprings en matrassen maakt. We hebben zo'n 10 man die het echte werk doet ( het maken van de boxsprings e.d. ) en dan 4 mensen op kantoor waar ik er 1 van ben. Ik ben verantwoordelijk voor de inkomende facturen. Naast die taak op het hoofdkantoor die gericht is op B2B ben ik verantwoordelijk voor onze winkel voor de particuliere markt. Ik zorg ervoor dat de inkoop goed verloopt, de marketing/reclame goed wordt uitgezet en het belangrijkste de verkoop aan de klanten die in de winkel komen.

Het is leuk verkopen met een fabriek achter je, we kunnen namelijk alles maken en de klanten staan er versteld van dat alles aan te passen is.

Omdat we eigenlijk vanuit de fabriek direc aan de klant leveren zitten onze prijzen ook zeer laag. je koopt dus een op maat ( en met de hand! ) gemaakt bed voor minder geld dan bij de standaard beddenwinkel.

Posted

tja ik zal ook maar eens melden wat mijn dagenlijkse bezig heden zijn

ik werk als eerste bedrijfsauto techniekes sinds 2006 bij de merk met de ster

daarvoor heb ik 5 jaar in de bussen/touring cars bij conexion

en daar voor heb ik 12 jaar bij de volvo gewerkt ook in de bedrijfs wagens

ook wij zijn een leer bedrijf maar helaas zonder leerlingen

verder is dus een van mijn hobby modelvliegen model offroad rijden

en het verbouwen/pimpen van wagens nu op het ogenblik aleen maar kia rio.s hoe vreemd ???

en ik heb een klus auto waar ik voor een vriend eeuwig voor aan het sleutelen ben

Foto-RZ7T4HDF-D.jpg

Foto-S6UAWM7K-D.jpg

Foto-L4PV8CHM-D.jpg

Foto-CWOUWZFG-D.jpg

• Like 1