Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Facelift

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)
...Ik kan je verzekeren dat die "Duitse rotzooi" kwalitatief nog steeds met kop en schouders daar boven uitsteekt... en het valt mij steeds weer op dat er een enorm verschil is in de afwerking van een Duits en een Koreaans product. En dat verklaart gelijk het verschil in prijs...

HELEMAAL mee eens.

Bij Kia veel waar voor je geld, maar als ik alleen om het materiaalgebruik zou gaan, zou dat toch een Duitse zijn, denk ik...

aangepast door KiaVenga12
  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Het gaat er bij mij ook om wat er onder de kap ligt.

En dan kan daar wel het stickertje van BMW opstaan, maar wil nog niet zeggen dat het dan per definitie goed is.

Ik praat ook uit ellendige ervaring en bmw motoren zijn k..t motoren.

Vaker in de werkplaats gestaan dan erbuiten, vaker in huurauto's gereden dan in mijn eigen auto.

Mijn buurman is automonteur en weet genoeg kwalen op te noemen van die duitse bagger.

De afwerking zal misschien de Duitser wat beter zijn, maar qua techniek gaan de auto's uit het Verre Oosten ver aan kop.

Diverse Duitse auto's gehad en diverse Jappen, maar de Jappen zijn echt stukken beter.

Geplaatst

Oh sorry als ik de duitsers afkraak.

Waarom rij je dan Kia, direct Duitse bak kopen, ze zijn zoooooooo degelijk.

Je bouwt in ieder geval een goede band op met je dealer, je komt er namelijk regelmatig.

Geplaatst
Oh sorry als ik de duitsers afkraak.

Waarom rij je dan Kia, direct Duitse bak kopen, ze zijn zoooooooo degelijk.

Je bouwt in ieder geval een goede band op met je dealer, je komt er namelijk regelmatig.

Ik heb het over je taalgebruik beste vriend. Het getuigt helaas van weinig beschaving . Ik zal dan ook niet verder reageren.

Geplaatst

Het is waar dat de heren redacteuren zeer regelmatig positief zijn over de Duitse autobouwers. Vergeet niet dat wij gerust kunnen stellen dat er bij de oosterburen ook regelmatig mooi spul uit de koker komt.

Deze week staat er een prima artikel in Autoweek (AW 52 2010) over de Kia Cee'd SW en vorige week (AW 51 2010) stond in de "Klokje rond special" (het compleet demonteren van de duurtestauto) de Kia Cee'd 1.6 CRDi X-CLUSIVE. In beide nummers is het de Cee'd waarover ongelofelijk positief wordt geschreven...

Het is maar net hoe je een autoblad wil lezen.

• 2 weken later...
Geplaatst

Vandaag onze nieuwe Pro Cee'd demo Se7en binnen gekregen ! Maandag ff rijklaar laten maken, kenteken tenaamstellen en dan zet ik mijn sportage weer lekker weg en wordt het de Pro Cee'd Cassa White :D

Geplaatst
Vandaag onze nieuwe Pro Cee'd demo Se7en binnen gekregen ! Maandag ff rijklaar laten maken, kenteken tenaamstellen en dan zet ik mijn sportage weer lekker weg en wordt het de Pro Cee'd Cassa White :D

Wat heb jij toch maar een mooie baan!

Auto tester!

Geplaatst

Ik vind de Juke (lachertje) wel geinig uitzien maar erg klein.. Gister op het Autosalon in Brussel gevoeld en bekeken, maar deze kan mij niet bekoren..

Geplaatst

Hij is voor mij ook veel te klein hoor, maar de afwerking en het rijden zorgen er toch elke keer voor dat ik deze meeneem. Moet ik met vrouw en kind op pad blijft ie lekker staan.

Geplaatst
Mooi wit is niet lelijk Peter, leer dat nou is!

IK VIND HEM MOOI!

Euh, hij heet toch bigwade?

Geplaatst

Is niet lelijk de pro cee'd met nieuwe neus.. Ik zag vandaag bij de dealer de BTCC versie met nieuwe neus en het zag er kek uit.. Dit ondanks de witte kleur..;)

Geplaatst
:confused::confused:Dan heb ik maar 1 kleur op mijn auto dus................................het geel van de nummerplaten:razz:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...