Jump to content

Recommended Posts

Posted

Waar staat jouw auto met dit weer ?

De meeste "aan-huisgarages" worden als hobby ruimte gebruikt, denk ik.

Ik geef een aftrap.

De mijne staat altijd buiten naast het huis.

(Buurtgenoten zijn niet blij met mijn privileges maar ze doen het er maar mee....ooit een listig vergunninkje kunnen bemachtigen en betaald !, net buiten centrum Utrecht)

Heb jij een mooi betegelde garage, een fraaie carport, een warme plek in een vuurvaste parkeergarage

Posted

Mijn auto staat buiten. Naast de garage. De carport wordt in beslag genomen door allerlei dingen zoals het konijnenhok en de tuinmeubelen.

Verder heeft mijn vrouw ook een autootje dus dan weet je wel welke auto in de garage staat. Die van mij dus niet:?.

Posted

Zie mijn dagboek.. de plek waar hij staat met de groene velgen, daar staat hij altijd en anders op me werk. Nooit binnen, altijd buiten. Wel een fijne prive parkeerplaats waar 11 auto's oppassen :D

Posted

Mijn auto staat altijd in de garage. (5,5x7x5,5 mtr) Deze is niet verwarmt maar wel goed ge

post-4020-1297853388,7_thumb.jpg

Posted

Zou in de verwarmde garage moeten staan, maar is zo breed (en lang) dat het een "gedoe" is om binnen te zetten. Garage staat ook vol met tuinmeubelen, fietsen, grasmaaier dus toch maar buiten, voor de garage. Zie Avatar

Posted

Wegens gebrek aan een garage staat die van mij helaas buiten.. we zijn wel in onderhandeling met de buren om van hun een stuk bouwgrond over te kopen. Zij hebben naast/achter hun huis bouwgrond liggen die ruimte bied aan 2 huizen..

Guest ceratorijder1
Posted

Ons Cerato'tje staat buiten voor de deur in de sneeuw,zie schermafbeelding.

Helaas zijn de plaatselijke garageboxen A-sociaal duur....

Posted

Mijn Venga staat bij dit weer in zijn garage. Bij droog weer op de parkeerplaats voor de flat, maar met al die mede weggebruikers met zomerbandjes, toch maar in de garage

Guest asterix
Posted
Mijn auto staat altijd in de garage. (5,5x7x5,5 mtr) Deze is niet verwarmt maar wel goed ge
Guest asterix
Posted

De onze staat op de oprit en die ligt half tussen twee huizen, dus door de luwte van de huizen hoef ik niet heel vaak te krabben. Zou er een mooie carport van kunnen maken, maar dat vindt de gemeente vast niet goed.

Marcel

Posted

hahaha die Marcel, zie daar toch maar van af ik houd het wel bij het kweken van palmbomen.

Posted

Van dat "laten zien" van de garage gasten komt nog weinig zie ik...

Was juist benieuwd naar de paleisfoto's.

Aan de andere kant begrijp ik het w.b. niet zitten wachten op criminaliteit ook wel.