bigwade Geplaatst 5 Januari, 2011 Geplaatst 5 Januari, 2011 Doe maar 100 met een lekker muziekje aan, en geniet....... Quote
Micle Geplaatst 5 Januari, 2011 Topic Starter Geplaatst 5 Januari, 2011 Dat zal hem ook wel worden bigwade, anders blijf ik steeds de zelfde nummers op mijn stickje horen. Vind dat wel een nadeel, steeds als ik het contact uit heb gehad en dan weer inschakel dan geeft het systeem aan dat mijn USB stick leeg is. Nadat ik de stick eruit gehaald heb en meteen weer terug lees hij alle nummers. Alleen dan start het systeem steeds aan het begin en geef ik dus een flinke slinger aan de knop. Ben nog niet zo ver met lezen of ik dat anders kan instellen. Quote
Micle Geplaatst 16 Januari, 2011 Topic Starter Geplaatst 16 Januari, 2011 Vanwege het mooie weer en omdat ik niet naar de kerk ga vandaag verder gegaan met het poetsen van mijn witte waas;) (birdfeedertje). Gister de velgen en al het wil aan de binnenkant gehad van de deuren, klep en zelfs de onderkant van de motorkap:mrgreen:. Vandaag de gehele buitenkant op mijn gemak gedaan. Ook alles nog een keertje goed opgewreven met de Supreme Shine Microfiber. Ben er alleen nog niet aan uit hoeveel water ik moet gebruiken. Had nu bijna een halve emmer over dus alles nog een keer gehad. Volgende week maar eens beginnen met een halve emmer. Doordat ik nu alles zo goed aan pak, kom ik toch redelijk veel kleine beschadigingen tegen (steenslag) tijdens een workshaop Alex maar eens naar laten kijken en adviseren. Ok ben ik een scheur links onderin van de achterbumper tegen gekomen en een klein deukje in de stijl die tussen het dak en bovenkant van de deur, dit is niet door de dealer vermeld. Wat zouden jullie doen. Ook zag ik dat er bijna een gat in de bewuste mat zit, daar zal ik de dealer ff over mailen. Ben overigens erg te vreden over de dealer, tot op heden alle afspraken netjes nagekomen. Bij de aflevering zaten de dakdragers er niet bij, nu hadden ze mijn set dragers aan een andere klant gegeven ivm een kleine beschadiging en de levering van de nieuwe set duurde langer dan verwacht. excuus van de dealer en zou deze zsm naar mij opsturen. Twee of 3 dagen later werd het paketje netjes aan huis afgeleverd. Ook de bos bloemen was van Kia kwaliteit, deze hebben bijna twee weken op tafel gestaan, dus kan niet anders dan dat het een super vers boeket geweest is. Heb nog snel een paar foto's gemaakt met een laag staande zon. (ook van de scheur in de bumper). Deze zal ik spoedig plaatsen. mijn progr werk ff niet Quote
Remko .me Geplaatst 16 Januari, 2011 Geplaatst 16 Januari, 2011 Leuk te lezen! Mag ik weten of je ook de twee emmer water methode hanteert? Dat is namelijk veel beter. Steenslag kun je niks aan doen, ik heb op dit forum ergens een steenslag wegstip methode geplaatst, kun je eventueel proberen. Ik zou gewoon even met je dealer in gesprek gaan. Als het een klein deukje is kunnen ze hem er zo uit halen door flink kou erop te zetten en dan heel erg warm, wilt die nog wel eens terug slaan. Over de matten, even terug en nieuwe eisen - moet geen probleem zijn. Ik ben benieuwd naar je foto's. Ps. leuk dat je mijn site vond hoe kwam je eraan? Quote
Micle Geplaatst 16 Januari, 2011 Topic Starter Geplaatst 16 Januari, 2011 Ik gebruik zeker de twee emmer methode, namelijk een witte (schoon water) en een donkere emmer (vuil water) Het deukje is echt maar minimaal, viel mij nu pas op met het opwrijven. Dat is niet zo moeilijk om aan jou site te komen als je de verwijzing in jou profiel hebt staan hier hahahahah. Vind hem zeker leuk, heb alleen geen Twitter, hyves enz. De foto's willen nog niet lukken ff Nero 7 opnieuw installeren Quote
Micle Geplaatst 16 Januari, 2011 Topic Starter Geplaatst 16 Januari, 2011 volgende serie. Foto twee is de ontdekte niet vermelde scheur Quote
Micle Geplaatst 16 Januari, 2011 Topic Starter Geplaatst 16 Januari, 2011 laatste serie voor vandaag. Quote
Alex VB Geplaatst 16 Januari, 2011 Geplaatst 16 Januari, 2011 Staat er weer spik en span bij... Vergeet bij het wassen niet de onderkant van de dorpels en bumpers mee te nemen. Hier blijft veel vuil zitten en als men deze niet verwijderd is de kans aanwezig dat deze aan je kleren komt te zitten en dat willen we niet.. Mbt scheur inderdaad eventjes navragen bij de dealer.. Ik vermoed dat ook zij deze over het hoofd hebben gezien.. Motorblok ziet er nog goed schoon uit.. Vergeet je niet deze af en toe ook schoon te maken.. Shampoo inwrijven met de washandschoen en dan afspoelen en klaar.. En dan tegelijk de onderkant van de motorkap eventjes meepakken.. Quote
Micle Geplaatst 16 Januari, 2011 Topic Starter Geplaatst 16 Januari, 2011 Heb gister waar ik bij kon met een natte microvezel doek het blok gereinigd. Tijdens het maken fot de foto's zag ik ook dat de onderkant van de achterbumper vuil is. Bedankt voor je tip Alex, deze zal ik zeker meenemen volgende week. De lak begint stroever aan te voelen, dus volgende beurt ga ik ook de nXt Tech wax gerbruiken. Ben benieuwd hoe mij (en mijn gewrichten) het gaat bevallen. Dit zal volgende week zijn mits de auto de garage nog verlaat deze week, want dat is niet altijd het geval. Soms staat mijn auto wel 3 weken in de garage zonder daglicht gezien te hebben. Zal morgen een vriendelijk mailtje met foto naar de dealer sturen. Quote
Micle Geplaatst 17 Januari, 2011 Topic Starter Geplaatst 17 Januari, 2011 Gister een mail naar de dealer gestuurd mbt: A hoe kant het ook anders de matten B oliepeil te hoog na controle volgen instruktieboekje C scheur(tje) achter bumper) D deukje stijl boven R achterportier Vanmiddag had ik al een nette mail terug dat ze het scheurtje en deukje niet gezien hebben (kan ik heel goed inkomen zit ook niet echt in het zicht) en zo even geen oplossing weet, maar dat er naar gekeken wordt als ik langs kom. De matten worden vervangen en naar het oliepeil wordt dan ook gekeken. Ben tevreden het het antwoord en wie de afspraak moet maken (verkoper of ik) Half uurtje later telefoon (werkplaats dealer) afspraak gemaakt volgens mijn wens. (dit ivm de afstand) Meteen een bedankmail gestuurd naar de verkoper. Is toch geweldige service van de dealer (wolters ijsselstein) meteen actie op mijn vragen. Vrijdag 29 jan om 11:00 uur de afspraak. Mocht ik tijd over hebben bridfeedertje kom ik ff een bakie doen en jou SW bekijken. Misschien neem ik dan gelijk een bolletje mee;) Quote
Treespotter (aka Birdy) Geplaatst 18 Januari, 2011 Geplaatst 18 Januari, 2011 (aangepast) ???? In mijn agenda is het dan of vrijdag 28 of zaterdag 29 januari, maar dat bakkie is in beide gevallen goed. Al zal voor de vrijdag mijn meissie het vogelvrouwtje zelf dan de honneurs waar moeten nemen omdat ik dan waarschijnlijk ergens in een boom aan het klauteren ben. 18 Januari, 2011 aangepast door birdfeedertje Quote
Micle Geplaatst 18 Januari, 2011 Topic Starter Geplaatst 18 Januari, 2011 ik dan waarschijnlijk ergens in een boom aan het klauteren ben. Het is nog winter birdfeedertje, je hoeft de blaadjes nog niet terug te hangen:mrgreen: We houden nog wel contact of ik vrijdag 28 januari een bakkie kom doen. Quote
Jantje.2 Geplaatst 18 Januari, 2011 Geplaatst 18 Januari, 2011 Mooi schone motorruimte micle voor een 2e handse autootje zelfs die van mij is viezer hahaha Quote
Micle Geplaatst 18 Januari, 2011 Topic Starter Geplaatst 18 Januari, 2011 Mooi schone motorruimte micle voor een 2e handse autootje zelfs die van mij is viezer hahaha Bedankt voor je compliment Jantje.2 , ben daar heel trost op want deze beschouw ik als die 1 % van jou comments:razz: Quote
bigwade Geplaatst 18 Januari, 2011 Geplaatst 18 Januari, 2011 Ik zag net dat bij koop die auto amper 4600km heeft gereden. Dat is dus eigelijk een nieuwe ? Veel plezier met "inrijden" Quote
Micle Geplaatst 18 Januari, 2011 Topic Starter Geplaatst 18 Januari, 2011 @bigwade, de auto heeft 46000 bij de koop gereden, inmiddels goede 1000 bij gekomen. Hij is dus al ingereden, maar de kop is er vanaf zullen we maar zeggen. De nieuwwaarde incl alle extr was ruim 20.000,00. Dat heb ik er natuurlijk niet voor betaald. Quote
simba Geplaatst 19 Januari, 2011 Geplaatst 19 Januari, 2011 (aangepast) Klopt, maar wel in het verbruik bij 120 geeft de bc ca 7,8l/100km bij 100 is dat ca 6,1l/100km. Nu weet ik wel dat die gegevens niet ri 19 Januari, 2011 aangepast door simba Quote
Micle Geplaatst 19 Januari, 2011 Topic Starter Geplaatst 19 Januari, 2011 Was mij ook zeer goed bevallen moet ik zeggen. De laatste tank heb ik 1 op 14 mee gereden (volgens BC 1 op 16). Vind ik niet slecht met temp tegen het vriespunt. Ik heb die dag niets minder kunnen doen omdat ik 100km ipv 120 km heb gereden ruim 200 km enkel. Ik woon ook in een kinderrijk buurtje, maar heb een garage achter het huis waar ze altijd in staat, dus zeker ook met nieuwjaar. Erg vervelend en jammer dat je daar niets aan kunt doen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.