bowie97 Geplaatst 17 Januari, 2011 Geplaatst 17 Januari, 2011 Hij is gezien de Sportage III Turbo. 2.0L Turbo GDI 256 PK Quote
der Rudi Geplaatst 17 Januari, 2011 Geplaatst 17 Januari, 2011 Overduidelijk een turbo ................. ??? Maar toch bedankt ......... Quote
ger.w. Geplaatst 17 Januari, 2011 Geplaatst 17 Januari, 2011 wat een vreselijke velgen zitten er onder Quote
zwafra Geplaatst 17 Januari, 2011 Geplaatst 17 Januari, 2011 wat een vreselijke velgen zitten er onder Dat zijn de 18 inch velgen die in Nederland ook op de X-clusive uitvoeringen zitten ... vind ik niet echt lelijk . Deze Turbo uitvoering heeft overgens wel dat de kunstof randen aan de onderkant doorlopen ,staat wel fraai ... Quote
ger.w. Geplaatst 17 Januari, 2011 Geplaatst 17 Januari, 2011 Dat zijn de 18 inch velgen die in Nederland ook op de X-clusive uitvoeringen zitten ...QUOTE] En die vind ik dus ook echt lelijk.... Smaak....twisten..... Quote
Dutchy Geplaatst 17 Januari, 2011 Geplaatst 17 Januari, 2011 Mooie bak hoor!! Eindelijk een turbo waarop veel mensen zaten te wachten;) ( ik wel tenminste,alleen wel telaat voor mij ). Eigenlijk had hij er al moeten zijn voordat de Sportage 3 werd gelanceerd! Ook mooie velgen, Wanneer is hij in Nederland leverbaar? Quote
Micle Geplaatst 17 Januari, 2011 Geplaatst 17 Januari, 2011 Zeker een mooie bak, maar zie toch liever een witte;) Quote
Dutchy Geplaatst 17 Januari, 2011 Geplaatst 17 Januari, 2011 Neem jij de witte, neem ik de dark gun;) Quote
Rick Geplaatst 17 Januari, 2011 Geplaatst 17 Januari, 2011 (aangepast) Dat zijn de 18 inch velgen die in Nederland ook op de X-clusive uitvoeringen zitten ...vind ik niet echt lelijk . Deze Turbo uitvoering heeft overgens wel dat de kunstof randen aan de onderkant doorlopen ,staat wel fraai ... Dit zijn niet de velgen die in Nederland erop zitten. ze lijken er wel op maar het zijn ze niet. Anders had ik ze me besteld Maar welke kunstof randen bedoel je? Aan de onderkant achter de wielen dat zijn spatlappen 17 Januari, 2011 aangepast door Rick Quote
Jantje.2 Geplaatst 17 Januari, 2011 Geplaatst 17 Januari, 2011 Hij bedoelt de plastic rand onder de deuren Quote
zwafra Geplaatst 18 Januari, 2011 Geplaatst 18 Januari, 2011 Hij bedoelt de plastic rand onder de deuren Ja ,Precies dat is bij een gewone Sportage een kunstof rand bij deze Turbo is deze rand meer gevormd en breder het is meer een sideskirt... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.