Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Toch weer langere levertijd Sportage

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik lees op de Telegraaf site dat er een trailer met nieuwe auto's is uitgebrand. Als ik naar de foto's kijk, moet ik zeggen dat het verdacht veel lijkt op een trailer met Sportage's die waarschijnlijk klaar stonden om in Nederland afgeleverd te worden.

Marcel

post-3897-1297853454,56_thumb.jpg

post-3897-1297853454,61_thumb.jpg

Geplaatst

Het zal wel weer aangestoken zijn, kan me niet voorstellen dat een Sportage spontaan ontbrandt ... het is zo vermoeiend ... die mensen die niet begrijpen dat ze van andermans eigendommen moeten afblijven.

Marcel

Geplaatst
Het zal wel weer aangestoken zijn, kan me niet voorstellen dat een Sportage spontaan ontbrandt ... het is zo vermoeiend ... die mensen die niet begrijpen dat ze van andermans eigendommen moeten afblijven.

Marcel

zijn jaloers dat wij zo een mooie auto gaan krijgen

Geplaatst

Je zal er maar v.a. augustus op wachten en net jouw auto is afgefikt.

Ook een vreemde ervaring.......

Die dingen branden wel als een gek zeg.....

Ik rook nu al 3 weken niet meer IN de auto en dat ga ik maar volhouden :wink:

Geplaatst

Ik rook nu al 3 weken niet meer IN de auto en dat ga ik maar volhouden :wink:

Ik adviseer je ook buiten de auto niet meer te roken....:?

Geplaatst

attachment.php?attachmentid=2535&stc=1&thumb=1&d=1296043352

Daar ga je toch ook van drinken

Die rechtsboven herken ik , die had ik besteld.

Zal nu wel 2012 worden , eer ze die weer een beetje toonbaar hebben.

Geplaatst

Gelukkig waren ze niet bestemd voor de Nederlandse markt, phoe dat scheelt weer.

Geplaatst

Marcel

Ooit gevoelt hoe warm remmen van een vrachtwagen worden die aanlopen? dat ontbrand vanzelf..

Ooit gezien wat er gebeurt als een vrachtwagen een leuke band rijdt en het niet door heeft? dat ontbrand vanzelf..

genoeg redenen waarom het niet perse brandstichting hoeft te zijn

Geplaatst
http://tinyurl.com/4f84uns

brandstichting is niet uitgesloten........volgens persbericht.

De Telegraaf BW;)

Niet zo heel erg betrouwbaar lijkt mij en ook wat speculatief.

Bij iedere brand mag je brandstichting niet uitsluiten. Toch ?????

Geplaatst
Ooit gevoelt hoe warm remmen van een vrachtwagen worden die aanlopen? dat ontbrand vanzelf..

Ooit gezien wat er gebeurt als een vrachtwagen een leuke band rijdt en het niet door heeft? dat ontbrand vanzelf..

genoeg redenen waarom het niet perse brandstichting hoeft te zijn

De trailer stond geparkeerd op een terrein in het Botlek gebied. Er werd dus niet mee gereden en stond al enige uren stil. Een lekke band of hete remmen lijkt me dus niet realistisch he?

Als je naar de foto kijkt zie je ook die ene Sportage van binnenuit brandt en dat de oplegger nog intact is ... ook een andere Sportage stond van binnenuit in de fik. Zeker gezien het aantal auto's dat elke week weer door heel Nederland in de brand wordt gestoken lijkt het me een logische conclusie dat het hier ook weer raak is.

Maar goed, als je maar hard genoeg blijft roepen dat dit soort dingen wel niet aan etterbakken ligt, dan ga je er misschien zelf in geloven en cre

Geplaatst

Je hoort mij nergens zeggen dat het niet aan "etterbakken" hoeft te liggen, ik zeg alleen dat er genoeg andere mogelijkheden kunnen zijn.

Hoef je niet zo kinderachtig te reageren :)

Geplaatst

A67_3_812461d.jpg

Kan het niet goed zien maar toch niet weer een trailer met Sportages ?

Geplaatst

Gelukkig anders wordt het nog langer wachten , wel jammer voor de Mazda kopers

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...