Jump to content

Toch weer langere levertijd Sportage

Guest asterix

Recommended Posts

Guest asterix

Ik lees op de Telegraaf site dat er een trailer met nieuwe auto's is uitgebrand. Als ik naar de foto's kijk, moet ik zeggen dat het verdacht veel lijkt op een trailer met Sportage's die waarschijnlijk klaar stonden om in Nederland afgeleverd te worden.

Marcel

post-3897-1297853454,56_thumb.jpg

post-3897-1297853454,61_thumb.jpg

Guest asterix

Het zal wel weer aangestoken zijn, kan me niet voorstellen dat een Sportage spontaan ontbrandt ... het is zo vermoeiend ... die mensen die niet begrijpen dat ze van andermans eigendommen moeten afblijven.

Marcel

Je zal er maar v.a. augustus op wachten en net jouw auto is afgefikt.

Ook een vreemde ervaring.......

Die dingen branden wel als een gek zeg.....

Ik rook nu al 3 weken niet meer IN de auto en dat ga ik maar volhouden :wink:

Het zal wel weer aangestoken zijn, kan me niet voorstellen dat een Sportage spontaan ontbrandt ... het is zo vermoeiend ... die mensen die niet begrijpen dat ze van andermans eigendommen moeten afblijven.

Marcel

Ooit gevoelt hoe warm remmen van een vrachtwagen worden die aanlopen? dat ontbrand vanzelf..

Ooit gezien wat er gebeurt als een vrachtwagen een leuke band rijdt en het niet door heeft? dat ontbrand vanzelf..

genoeg redenen waarom het niet perse brandstichting hoeft te zijn

Guest asterix
Ooit gevoelt hoe warm remmen van een vrachtwagen worden die aanlopen? dat ontbrand vanzelf..

Ooit gezien wat er gebeurt als een vrachtwagen een leuke band rijdt en het niet door heeft? dat ontbrand vanzelf..

genoeg redenen waarom het niet perse brandstichting hoeft te zijn

De trailer stond geparkeerd op een terrein in het Botlek gebied. Er werd dus niet mee gereden en stond al enige uren stil. Een lekke band of hete remmen lijkt me dus niet realistisch he?

Als je naar de foto kijkt zie je ook die ene Sportage van binnenuit brandt en dat de oplegger nog intact is ... ook een andere Sportage stond van binnenuit in de fik. Zeker gezien het aantal auto's dat elke week weer door heel Nederland in de brand wordt gestoken lijkt het me een logische conclusie dat het hier ook weer raak is.

Maar goed, als je maar hard genoeg blijft roepen dat dit soort dingen wel niet aan etterbakken ligt, dan ga je er misschien zelf in geloven en cre