Guest asterix Posted January 26, 2011 Share Posted January 26, 2011 Ik lees op de Telegraaf site dat er een trailer met nieuwe auto's is uitgebrand. Als ik naar de foto's kijk, moet ik zeggen dat het verdacht veel lijkt op een trailer met Sportage's die waarschijnlijk klaar stonden om in Nederland afgeleverd te worden. Marcel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2011-sportage Posted January 26, 2011 Share Posted January 26, 2011 :taz:Pfffff nog langer wachten snik snik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest asterix Posted January 26, 2011 Share Posted January 26, 2011 Het zal wel weer aangestoken zijn, kan me niet voorstellen dat een Sportage spontaan ontbrandt ... het is zo vermoeiend ... die mensen die niet begrijpen dat ze van andermans eigendommen moeten afblijven. Marcel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpnijmegen Posted January 26, 2011 Share Posted January 26, 2011 Het zal wel weer aangestoken zijn, kan me niet voorstellen dat een Sportage spontaan ontbrandt ... het is zo vermoeiend ... die mensen die niet begrijpen dat ze van andermans eigendommen moeten afblijven.Marcel zijn jaloers dat wij zo een mooie auto gaan krijgen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ger.w. Posted January 26, 2011 Share Posted January 26, 2011 De niet onderbouwde conclusies worden al weer heel snel getrokken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted January 26, 2011 Share Posted January 26, 2011 Je zal er maar v.a. augustus op wachten en net jouw auto is afgefikt. Ook een vreemde ervaring....... Die dingen branden wel als een gek zeg..... Ik rook nu al 3 weken niet meer IN de auto en dat ga ik maar volhouden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ger.w. Posted January 26, 2011 Share Posted January 26, 2011 Ik rook nu al 3 weken niet meer IN de auto en dat ga ik maar volhouden Ik adviseer je ook buiten de auto niet meer te roken.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted January 26, 2011 Share Posted January 26, 2011 Alles met mate hebben ze me thuis geleerd....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cycloon60 Posted January 27, 2011 Share Posted January 27, 2011 Alles met mate hebben ze me thuis geleerd....... Het is toch drinken met je maten?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cobus Posted January 27, 2011 Share Posted January 27, 2011 Daar ga je toch ook van drinken Die rechtsboven herken ik , die had ik besteld. Zal nu wel 2012 worden , eer ze die weer een beetje toonbaar hebben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cycloon60 Posted January 27, 2011 Share Posted January 27, 2011 Stond er ook in de krant waar dit was? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cobus Posted January 27, 2011 Share Posted January 27, 2011 Ja in Rotterdam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Timo0103 Posted January 27, 2011 Share Posted January 27, 2011 Gelukkig waren ze niet bestemd voor de Nederlandse markt, phoe dat scheelt weer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cycloon60 Posted January 27, 2011 Share Posted January 27, 2011 Gelukkig waren ze niet bestemd voor de Nederlandse markt, phoe dat scheelt weer. begon even te zweten toen ik rotterdam zag staan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jantje.2 Posted January 27, 2011 Share Posted January 27, 2011 Het zal wel weer aangestoken zijn, kan me niet voorstellen dat een Sportage spontaan ontbrandt ... het is zo vermoeiend ... die mensen die niet begrijpen dat ze van andermans eigendommen moeten afblijven.Marcel Ooit gevoelt hoe warm remmen van een vrachtwagen worden die aanlopen? dat ontbrand vanzelf.. Ooit gezien wat er gebeurt als een vrachtwagen een leuke band rijdt en het niet door heeft? dat ontbrand vanzelf.. genoeg redenen waarom het niet perse brandstichting hoeft te zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted January 27, 2011 Share Posted January 27, 2011 http://tinyurl.com/4f84uns brandstichting is niet uitgesloten........volgens persbericht. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ger.w. Posted January 28, 2011 Share Posted January 28, 2011 http://tinyurl.com/4f84unsbrandstichting is niet uitgesloten........volgens persbericht. De Telegraaf BW;) Niet zo heel erg betrouwbaar lijkt mij en ook wat speculatief. Bij iedere brand mag je brandstichting niet uitsluiten. Toch ????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest asterix Posted January 28, 2011 Share Posted January 28, 2011 Ooit gevoelt hoe warm remmen van een vrachtwagen worden die aanlopen? dat ontbrand vanzelf..Ooit gezien wat er gebeurt als een vrachtwagen een leuke band rijdt en het niet door heeft? dat ontbrand vanzelf.. genoeg redenen waarom het niet perse brandstichting hoeft te zijn De trailer stond geparkeerd op een terrein in het Botlek gebied. Er werd dus niet mee gereden en stond al enige uren stil. Een lekke band of hete remmen lijkt me dus niet realistisch he? Als je naar de foto kijkt zie je ook die ene Sportage van binnenuit brandt en dat de oplegger nog intact is ... ook een andere Sportage stond van binnenuit in de fik. Zeker gezien het aantal auto's dat elke week weer door heel Nederland in de brand wordt gestoken lijkt het me een logische conclusie dat het hier ook weer raak is. Maar goed, als je maar hard genoeg blijft roepen dat dit soort dingen wel niet aan etterbakken ligt, dan ga je er misschien zelf in geloven en cre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jantje.2 Posted January 28, 2011 Share Posted January 28, 2011 Je hoort mij nergens zeggen dat het niet aan "etterbakken" hoeft te liggen, ik zeg alleen dat er genoeg andere mogelijkheden kunnen zijn. Hoef je niet zo kinderachtig te reageren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cobus Posted February 3, 2011 Share Posted February 3, 2011 Kan het niet goed zien maar toch niet weer een trailer met Sportages ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kia Fan Posted February 3, 2011 Share Posted February 3, 2011 Die op de A67? Dat waren mazda's...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cobus Posted February 3, 2011 Share Posted February 3, 2011 Gelukkig anders wordt het nog langer wachten , wel jammer voor de Mazda kopers Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wim181261 Posted February 3, 2011 Share Posted February 3, 2011 BEN BLIJ DAT JE HET NIET GOED KAN ZIEN weer wat stress minder pfffffff:-D:grin: groetjes willem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smetjesmee Posted February 3, 2011 Share Posted February 3, 2011 Whaauw !!! Wat is dat? SP3's die te lang op stap zijn geweest ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted February 3, 2011 Share Posted February 3, 2011 Whaauw !!! Wat is dat? SP3's die te lang op stap zijn geweest ? Nee Poolse Mazda's Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts