cobus Geplaatst 4 Februari, 2011 Geplaatst 4 Februari, 2011 BEN BLIJ DAT JE HET NIET GOED KAN ZIEN weer wat stress minder pfffffff:grin: groetjes willem Ja het is al zo;ang geleden dat de SP gekocht heb , ( en nog steeds niet gelevert heb gekregen ) dat ik bijna niet mer weet hoe hj eruit ziet Ha Ha Quote
MelskeH Geplaatst 6 Maart, 2011 Geplaatst 6 Maart, 2011 Voor diegene, die zoals ik, nog aan het wachten zijn op hun Sportage. Is het misschien handig om een overzicht te hebben over de levertijden. In zo'n overzicht kan bijgehouden worden wanneer de Sportage bestelt is, welke uitvoering en wanneer deze dan geleverd wordt. Dan kunnen nieuwe kopers zelf inschatten wanneer hun nieuwe aanwinst er komt. Maar hoe kunnen we zo wat op poten zetten. Quote
smetjesmee Geplaatst 6 Maart, 2011 Geplaatst 6 Maart, 2011 Voor diegene, die zoals ik, nog aan het wachten zijn op hun Sportage. Is het misschien handig om een overzicht te hebben over de levertijden. In zo'n overzicht kan bijgehouden worden wanneer de Sportage bestelt is, welke uitvoering en wanneer deze dan geleverd wordt. Dan kunnen nieuwe kopers zelf inschatten wanneer hun nieuwe aanwinst er komt. Maar hoe kunnen we zo wat op poten zetten. Bestaat al: http://www.kiaclub.nl/topic/6214-levertijden-wanneer-besteld-wanneer-geleverd/ mvg Quote
Preston Geplaatst 6 Maart, 2011 Geplaatst 6 Maart, 2011 Er wordt in dit topic ook over wel/niet roken in de SP3 gesproken. Pas na de bestelling kwam ik erachter dat er geen asbak in zit ( ook geen aansteker.. maar daar kom ik wel uit ) Is er een roker in de zaal die daar een mooie oplossing voor gevonden heeft? ( Op US en CA video's heb ik gezien dat het er daar wel een set inzit ) In de Venga die we gelijktijdig hebben besteld zit wel een rokersset. Als iemand een mooie oplossing heeft ( niet raam of dak open !! ) dan hoor ik dat graag. Anders ben ik bang dat bij het inleveren van m'n lease CR-V er een asbak minder in zit.. die heeft er 2. Quote
Ysie Geplaatst 6 Maart, 2011 Geplaatst 6 Maart, 2011 Gewoon in je blikjeshouder een blikje plaatsen met klein beetje water en dat gebruiken als asbak Quote
elmerblues Geplaatst 6 Maart, 2011 Geplaatst 6 Maart, 2011 Er wordt in dit topic ook over wel/niet roken in de SP3 gesproken. Pas na de bestelling kwam ik erachter dat er geen asbak in zit ( ook geen aansteker.. maar daar kom ik wel uit ) Is er een roker in de zaal die daar een mooie oplossing voor gevonden heeft? ( Op US en CA video's heb ik gezien dat het er daar wel een set inzit ) In de Venga die we gelijktijdig hebben besteld zit wel een rokersset. Als iemand een mooie oplossing heeft ( niet raam of dak open !! ) dan hoor ik dat graag. Anders ben ik bang dat bij het inleveren van m'n lease CR-V er een asbak minder in zit.. die heeft er 2. Voor de sigarettenaansteker kan je gewoon een standaard sigarettenaansteker nemen. De poweraansluiting daarvoor zit in de middenconsole, die kan je gewoon gebruiken. Dan de asbak. Ik liep tegen hetzelfde probleem aan. Ik wil ook een asbak in mijn sportage. Niet leverbaar, ook niet als accessoire. Hopeloos. Maar ik ben er achter gekomen dat de Sorento een asbak heeft die te plaatsen is in de bekerhouder. En laat die nou net precies passen in de sportage...dus laat je dealer zo'n sorento asbak bestellen! Kijk maar: Quote
Preston Geplaatst 6 Maart, 2011 Geplaatst 6 Maart, 2011 Ik liep tegen hetzelfde probleem aan. Ik wil ook een asbak in mijn sportage. Niet leverbaar, ook niet als accessoire. Hopeloos. Maar ik ben er achter gekomen dat de Sorento een asbak heeft die te plaatsen is in de bekerhouder. En laat die nou net precies passen in de sportage...dus laat je dealer zo'n sorento asbak bestellen! Kijk maar: Dank je Elmerbleus.. ga ik doen !! Quote
bigwade Geplaatst 6 Maart, 2011 Geplaatst 6 Maart, 2011 Dank je Elmerbleus.. ga ik doen !! Als roker kun je ook besluiten, net als thuis, niet binnen te roken. Nou ben ik zo'n type en heb sinds de aflevering 3/1 niet in mijn auto gerookt. Ik vind het niet eens erg. Als de nood hoog is stop ik gewoon ergens Quote
Preston Geplaatst 6 Maart, 2011 Geplaatst 6 Maart, 2011 Als roker kun je ook besluiten, net als thuis, niet binnen te roken. Nou ben ik zo'n type en heb sinds de aflevering 3/1 niet in mijn auto gerookt. Ik vind het niet eens erg. Als de nood hoog is stop ik gewoon ergens hehehe mijn vrouw rookt ook ... dus in huis komt de schilder gewoon wat meer langs.. als roker mogen we bijna al nergens meer roken... wij blijven in eigen huis en eigen auto roken !! Quote
bigwade Geplaatst 6 Maart, 2011 Geplaatst 6 Maart, 2011 hehehe mijn vrouw rookt ook ... dus in huis komt de schilder gewoon wat meer langs.. als roker mogen we bijna al nergens meer roken... wij blijven in eigen huis en eigen auto roken !! Arme hond..... Quote
elmerblues Geplaatst 7 Maart, 2011 Geplaatst 7 Maart, 2011 Als roker kun je ook besluiten, net als thuis, niet binnen te roken. Nou ben ik zo'n type en heb sinds de aflevering 3/1 niet in mijn auto gerookt. We noemen het gemakshalve een asbak in een auto maar dat wil niet zeggen dat je 'm per definitie gebruikt om je as van je sigaretten/sigaren in te deponeren. Ik rook zelf ook niet. En de eerste de beste die het lef heeft om te gaan roken in mijn aanstaande splinternieuwe sp3 heeft een probleem. Maar zoiets is gewoon ook wel handig als klein prullenbakje, zeker op vakantieritten. Kauwgum (in een papiertje natuurlijk), mars-wikkels, lollystokjes, afgedankte parkeerkaartjes, kladblokblaadjes ik zeg maar wat...gebruik je fantasie.. Blijf er bij dat het een misser is dat ze zoiets zelfs niet als accessoire aanbieden. Quote
scorpioshuma Geplaatst 7 Maart, 2011 Geplaatst 7 Maart, 2011 Maar ik ben er achter gekomen dat de Sorento een asbak heeft die te plaatsen is in de bekerhouder. En laat die nou net precies passen in de sportage...dus laat je dealer zo'n sorento asbak bestellen! Kijk maar: Net zo goedkoop als die op bijvoorbeeld deze site ?? http://www.smokersgadgets.nl/asbakken.html Quote
bigwade Geplaatst 7 Maart, 2011 Geplaatst 7 Maart, 2011 Net zo goedkoop als die op bijvoorbeeld deze site ?? http://www.smokersgadgets.nl/asbakken.html Met lampje......... Helemaal leuk Quote
bigmac Geplaatst 9 Juni, 2011 Geplaatst 9 Juni, 2011 Verkoop modellen Kia in 2011 1. 2.772 Sportage 2. 1.704 Venga 3. 1.463 Picanto 4. 1.225 Picanto (2004 - 2011) 5. 1.180 Cee'd 6. 307 Sorento 7. 301 Soul Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.