bowie97 Posted January 29, 2011 Share Posted January 29, 2011 (edited) Ik dacht dat er al iemand hier naar verwezen had. Maar ik kan het niet vinden. Als het zo is kan dit daar onder gehangen worden. Is wel iets wat onder de aandacht moet worden gebracht. Daarom dubbel gena..... houd beter. Een van de Duitse forum leden bracht een bericht over roest op de schroeven van de handgreep om de achterklep te openen bij de Sportage III met de Keyless entry. Plaatjes zeggen veel meer Koppeling naar he onderwerp Koppeling naar detailplaatje Edited January 30, 2011 by bowie97 bij gezet waar het is Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seek123 Posted January 29, 2011 Share Posted January 29, 2011 Volgens mij is dit de handgreep om de achterklep te openen met ernaast de kentekenverlichting. Dit zit natuurlijk op een plek waar het water (met in de winter strooizout) behoorlijk opspat (en het zout kan invreten). Dit zijn dus geen roestvrijstalen schroeven. En kennelijk heeft de verf niet goed gehouden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bowie97 Posted January 29, 2011 Author Share Posted January 29, 2011 Seek123: Volgens mij is dit de handgreep om de achterklep te openen met ernaast de kentekenverlichting. Inderdaad heb het er maar bijgezet. Schroeven zijn bij mij ook een beetje aangetast door het zout. Gelukkig is de rest kunststof. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jantje.2 Posted January 29, 2011 Share Posted January 29, 2011 schroefjes eruit halen en zelf vervangen voor rvs? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko .me Posted January 29, 2011 Share Posted January 29, 2011 Bij mij waren ook schroefjes geroest.... ik heb die inderdaad zoals Jantje zegt vervangen door RVS. Gewoon even naar de bouwmarkt, heel normaal dat dit zo roest als ze dat soort schroeven naar plaatsen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jantje.2 Posted January 29, 2011 Share Posted January 29, 2011 De zwarte schroefjes worden helaas gebruikt omdat ze minder opvallen, mensen willen tegenwoordig het liefst niet kunnen zien hoe hun auto in elkaar gebouwt zit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted January 29, 2011 Share Posted January 29, 2011 Titel van dit topic doet vermoeden dat de auto in zijn geheel aan het rotten is en het blijkt om.......... 2 (!) schroefjes te gaan. Pfffffffff. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2011-sportage Posted January 29, 2011 Share Posted January 29, 2011 Titel van dit topic doet vermoeden dat de auto in zijn geheel aan het rotten is en het blijkt om.......... 2 (!) schroefjes te gaan. Pfffffffff. ik dacht ook al sportage III roest wie wat en waar dan blijken het 2 schroefjes nou zal vast de rvs schroeven klaar leggen. als ik dan de auto heb kan ik aan de slag:mrgreen: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts