Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Bij de montblanc set hou je het probleem dat de dakkoffer naar achter helt (geen gezicht in mijn optiek).

Ik heb de dragers van Thule besteld (zit zelf een beetje in die business dus das makkelijk).

Aan de voorkant plaats ik dan de lagere 753 voetset met kia sportage kitset en achter de hogere 751 met kia sportage kitset. Waardoor de dakkoffer vrijwel horizotaal komt te staan op de auto.

Helaas heb ik mijn auto nog niet dus jullie zullen tot eind mei (is de verwachting :( ) zullen moeten wachten op foto's.

Omdat ik van 2 sets 1 maak heb ik dan een setje te koop over. (incl. BTW € 169,00 ;) )

Grtz!

Geplaatst

"Florian" Ik heb wel interesse in die dakdragers. Bij deze.

Alleen hoe krijg ik ze in Eindhoven? en hoe regelen we de betaling?

Laat mij het even weten.

Major Case :clap:

Geplaatst

Begrijp ik nu goed dat een Thule set met 753 EN 751 gaat werken, maar dat je die in tweevoud moet bestellen om een goede SP3 set te krijgen ?

Geplaatst

Ha Big wade,

Ja, dat klopt. De 751 en 753 voetset worden ieder geleverd met 4 'voeten'. Daarnaast heb je een stang nodig en een kitset die speciaal is gemaakt voor toepassing op de sportage 3. Als je dus zelf de 751 de 753 een stang en een kitset koopt dan zul je 2 voeten 751 en 2 voeten 753 overhouden.

Je zult dus nog iemand moeten vinden ( prima te doen via deze site ;) ) zodat je lager in de kosten uitkomt. Ik heb inmiddels al een aanvraag van Major, die wil de set graag met mij delen. Ik kan de set leveren voor € 169,00 incl BTW, als die per 2 sets besteld wordt.

Ik heb helaas mijn auto nog niet dus ik weet niet of 3 cm voldoende is om het hoogteverschil op te heffen maar het is iig een grote verbetering tov de foto die ik in deze draad ben tegen gekomen....

Grtz

• 4 weken later...
Geplaatst

Vandaag 26-05-2011 bij de ALDI dakdragers voor auto met een dakrail prijs slechts 39.99 euro ....zijn van goed kwaliteit... een koopje !

de ALDI bij ons in Purmerend had er nog enkele sets liggen ..

Ik heb ook net gekocht en op mijn Sportage gemonteerd en het pas volgens mij allemaal prima ,ik heb er stevig aan staan trekken maar ze zitten prima vast ...

Kijk maar even op : http://www.aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_21/OFF07.SHTML

Hier even gemonteerd op mijn Sportage

Mei2011diverse042.jpg

Mei2011diverse039.jpg

• Like 1
Geplaatst

Vandaag 26-05-2011 bij de ALDI dakdragers voor auto met een dakrail prijs slechts 39.99 euro ....zijn van goed kwaliteit... een koopje !

Ziet er goed uit.

Maar waarschijnlijk is er ook een hoogteverschil tussen de voorste en de achterste ligger...?

Gast Timo0103
Geplaatst

Ik heb net dezelfde set gekocht.

Kwalitatief prachtig met gestroomlijnde buizen.

Als het straks droog is even uitproberen

Gast Timo0103
Geplaatst

Past allemaal prima, mooi strak aandraaien en ze zitten als een huis.

Geplaatst

de ALDI bij ons in Purmerend had er nog enkele sets liggen ..

Ik heb ook net gekocht en op mijn Sportage gemonteerd en het pas volgens mij allemaal prima ,ik heb er stevig aan staan trekken maar ze zitten prima vast ...

Kijk maar even op : http://www.aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_21/OFF07.SHTML

Hier even gemonteerd op mijn Sportage

Mei2011diverse042.jpg

Mei2011diverse039.jpg

zal je net zien ben ik ff net weg dan is zo'n actie. Vandaag nog wezen kijken bij de aldi maar ze zijn er niet meer. bummer.

Geplaatst

De site van Thule geeft aan voor de sportage 3 een voetenset 753 een drager van 120 cm (aero bar 861 of Square Bar 761)en een kitset 4009 fixpoint xt. Bevestig je deze nu in de voorgeboorde gaten (3 stuks op elke rail) of klem je hem willekeurig op de rail vast zodat je de gehele bevestiging naar voren en naar achteren kunt schuiven. Jullie advies voor een goede constructie is van harte welkom. PS tips waar en wat te bestellen zijn welkom. Alvast bedankt.

Geplaatst

De site van Thule geeft aan voor de sportage 3 een voetenset 753 een drager van 120 cm (aero bar 861 of Square Bar 761)en een kitset 4009 fixpoint xt. Bevestig je deze nu in de voorgeboorde gaten (3 stuks op elke rail) of klem je hem willekeurig op de rail vast zodat je de gehele bevestiging naar voren en naar achteren kunt schuiven. Jullie advies voor een goede constructie is van harte welkom. PS tips waar en wat te bestellen zijn welkom. Alvast bedankt.

Ik heb ook de dragers van de Aldi gekocht (mijn Sportage komt pas over 2 maanden).

Maar sinds deze maandag heeft de Lidl ook een set in de aanbieding en deze is nog goedkoper ook (Eur 34.99).

Geen idee of het past, maar de voetjes zien er hetzelfde uit als de set van de Aldi. Voor deze prijs wellicht het proberen waard ?

Gast Timo0103
Geplaatst

Als je de aldi drager goed vast klemt kun je er gewoon aan hangen, er schuift niets naar voren of achter

Geplaatst

Staan ze ook waterpas? Niet voor hoger en achter lager?

Wat denk je zelf?

Gast Timo0103
Geplaatst

Wat denk je zelf?

Gewoon lekker sportage scheef :D :D

Geplaatst

Ik hoor graag of die van de lidl ook gaan passen.Nederlandse lidl of Belgische zal toch geen versschil maken in dakdragers?

Groet,

vand.m

Geplaatst

Ik hoor graag of die van de lidl ook gaan passen.Nederlandse lidl of Belgische zal toch geen versschil maken in dakdragers?

Groet,

vand.m

Ik heb de dragers van de Lidl (NL) geprobeerd en ze zijn niet geschikt voor de Sportage 3

Ik ga voor Thule 753 met een 4009 kit kwaliteit. Mocht iemand anders nog een ander goed idee hebben hou ik me aanbevolen.

Geplaatst

Ik heb de dragers van de Lidl (NL) geprobeerd en ze zijn niet geschikt voor de Sportage 3

Ik ga voor Thule 753 met een 4009 kit kwaliteit. Mocht iemand anders nog een ander goed idee hebben hou ik me aanbevolen.

Hoi,

OK! Bedankt! Ik ging er van uit dat ze zouden passen omdat er ook iets vermeld stond op de verpakking over de sportage!

Ik breng ze dan maar snel terug, want ik had ze al gekocht! Kun je ook zeggen wat er niet past?

Ik kan niets proberen want ik heb de SP3 nog niet!

Vast bedankt.

Groet,

vand.m

Geplaatst

Hoi,

OK! Bedankt! Ik ging er van uit dat ze zouden passen omdat er ook iets vermeld stond op de verpakking over de sportage!

Ik breng ze dan maar snel terug, want ik had ze al gekocht! Kun je ook zeggen wat er niet past?

Ik kan niets proberen want ik heb de SP3 nog niet!

Vast bedankt.

Groet,

vand.m

Geen dank daar is dit forum voor :) De dragers van de Lidl zijn volgens mij voor een sportage II deze hebben een normale dakrail de Sportage 3 heeft een geïntegreerde dakrail. Hiervoor heb je een andere sluiting nodig. Google maar eens of zie eerder geplaatste foto's op dit forum. Succes,

Geplaatst

zal je net zien ben ik ff net weg dan is zo'n actie. Vandaag nog wezen kijken bij de aldi maar ze zijn er niet meer. bummer.

hoi hoi hoi bij een Aldi bij mij in de buurt lag er nog 1. Onlangs getest met box en al en zit prima vast. Om de box nog een beetje recht te krijgen heb ik isolatie materiaal voor om een buis er tussen gedaan. (toch weer een centimeter omhaag)

Geplaatst

Het is jammer dat je ze niet kan proberen want de dragers die ik bij de ALDI heb gekocht passen wel ..het scheelt je wel aanzienlijk in de prijs 49,- euro of 189,- (orgineel)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...