Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hoi hoi hoi bij een Aldi bij mij in de buurt lag er nog 1. Onlangs getest met box en al en zit prima vast. Om de box nog een beetje recht te krijgen heb ik isolatie materiaal voor om een buis er tussen gedaan. (toch weer een centimeter omhaag)

Cycloon60, kunnen wij een deal maken mbt de dragers die bij de Aldi bij jouw in de buurt liggen? Ik woon zelf in Utrecht en ik ben bereid ze bij je op te halen? In afwachting van je reactie..

Geplaatst

Cycloon60, kunnen wij een deal maken mbt de dragers die bij de Aldi bij jouw in de buurt liggen? Ik woon zelf in Utrecht en ik ben bereid ze bij je op te halen? In afwachting van je reactie..

Hallo,

De ervaring leert dat Aldi en Lidl regelmatig een produkt na een tijdje opnieuw in de aanbieding doen. Misschien een troost om ze dan te halen. Maar ik begrijp best als je NU op vakantie gaat dat je ze ook NU graag wil hebben.

En als ik ze bij de Aldi alsnog tegen kom neem ik ze allemaal. Ik laat het je dan wel weten.

Is wel ff richting R`dam/europoort rijden.

groet,

vand.m

• 3 weken later...
Geplaatst

Hoi Allen,

Ik heb de dakdragers van thule met de auto meegekocht, Kia logo staat ook op de dragers. Mooi en simpel systeem, binnen 5 minuten de dakkoffer op de auto en het is zeker geen verkeerd gezicht, althans dat is mijn mening.

post-4150-0-62239900-1309091941_thumb.jpg

post-4150-0-32621100-1309092420_thumb.jpg

Gast Timo0103
Geplaatst

Hoi Allen,

Ik heb de dakdragers van thule met de auto meegekocht, Kia logo staat ook op de dragers. Mooi en simpel systeem, binnen 5 minuten de dakkoffer op de auto en het is zeker geen verkeerd gezicht, althans dat is mijn mening.

Dat ziet er prima uit hoor, niks meer aan veranderen.

Geplaatst

Hoi Allen,

Het blijven kleine fotootjes, ondanks je nickname.....!

Of moeten we dat alleen maar denken ;)

Geplaatst

Ik had de laatste :-). Maar er zullen vast nog meer acties komen.

• Like 1
Geplaatst

ah goed om te zien dat die Aldi dakdragers ook op de sportage kunnen. Een paar weken geleden gekocht voor vorige auto met dakrail. Ik had de dragers met spoed nodig om iets van 5 meter lang te transporteren en het prijsje viel zeker mee. Echter op mijn vorige auto begonnen ze flink te fluiten. Hoe is dat op de Sportage ?

• 1 maand later...
Geplaatst

[quote name='cycloon60'

Ik had de laatste :-). Maar er zullen vast nog meer acties komen.

Of het landelijk geregeld is dat weet ik niet maar in het zuiden des lands zijn bij de Lidl weer dakdragers (tbv Sportage III) te koop. Nu voor € 30,00. (sla je slag).

Grtz

Specialmade.

Geplaatst

Ik heb ook de dakdragers van de Aldi volgens mijn dezelfde als van de Lidl en voor de prijs hoeft je ze niet te laten liggen ik heb er 39,50 euro voor betaald

en ze passen goed op de Sportage 3 heb er net 4 weken en 3500 kilometer mee op mijn dak gereden en zelfs op hogere snelheden +/-150 km geen problemen je merkt nauwelijks dat je op je dak zitten..

Spanje20113002-1.jpg

Geplaatst

Ik heb ook de dakdragers van de Aldi volgens mijn dezelfde als van de Lidl en voor de prijs hoeft je ze niet te laten liggen ik heb er 39,50 euro voor betaald

en ze passen goed op de Sportage 3 heb er net 4 weken en 3500 kilometer mee op mijn dak gereden en zelfs op hogere snelheden +/-150 km geen problemen je merkt nauwelijks dat je op je dak zitten..

Spanje20113002-1.jpg

Geweldig toch ivm de originele dragers.

Deze fluiten niet ( originele wel :D ) en zitten prima voor een fractie van het bedrag.

Geplaatst

Spanje20113002-1.jpg

Ik heb ze van de Lidl gehad en passen niet! Zijn waarschijnlijk voor de Sportage II.

Zie deze topic:Gepost 10 juni 2011 - 09:27

Geplaatst

Spanje20113002-1.jpg

Ik heb ze van de Lidl gehad en passen niet! Zijn waarschijnlijk voor de Sportage II.

Dat die van de Lidl niet passen wisten we helaas al.

Dit is al eerder aan bod gekomen.

Volgens mij waren die van de Lidl dezelfde als die de ANWB levert, die passen ook niet.

Geplaatst

Spanje20113002-1.jpg

Mea culpa, Ik bedoelde de Aldi heeft weer dakdragers in de aanbieding voor 30,00 euri.

De dragers van de Lidl had ik eerder gekocht maar deze passen echt niet. (ook al vaker

gemeld hier). De Aldi dragers passen perfect en zitten echt goed vast.

Grtz

Specialmade

Dat die van de Lidl niet passen wisten we helaas al.

Dit is al eerder aan bod gekomen.

Volgens mij waren die van de Lidl dezelfde als die de ANWB levert, die passen ook niet.

Geplaatst

Helemaal mee eens.....:blink:

Als je aan multiquote doe, filter dan de overbodige informatie eruit.

Scheelt een boel leesplezier voor een ander.

Geplaatst

Hou es op met eindeloos foto's quoten, da's nogal hinderlijk..

Dan trek je die balk maar in 1x naar beneden aan de rechterkant, :D :D :D

Geplaatst

op mobiel en iPad is het niet lekker en kost onnodig data.

Tjaa, Ipad ;) ;)

:D

Geplaatst

op mobiel en iPad is het niet lekker en kost onnodig data.

Het kost geen onnodig data want het zijn links naar dezelfde image.

Marcel

Geplaatst

Onnodige data of niet, het is niet leuk om telkens maar door steeds dezelfde foto's te moeten scrollen en er de stukjes nieuwe tekst uit te zien halen.

Quote gewoon de zin(nen) waarop je wilt antwoorden of repliceren en that's it !

En nu terug on topic...wink.gif

Geplaatst

En als je antwoordt op het laatste bericht hoef je helemaal niet te quoten want dat wijst zich vanzelf uit. Effe in 'snel antwoorden' typen onderaan de pagina, en klaar.

Geplaatst

Maar ik heb wel 5 keer kunnen genieten van een foto met zo'n mooie Sportage erop ... :-)

Marcel

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...