Administrators Jheroen Posted February 16, 2011 Administrators Posted February 16, 2011 Beste mensen, Het nieuwe forum is online er moeten nog wat dingen gedaan worden maar dat komt zodra het hier allemaal goed loopt. Heb je vragen of opmerkingen stel ze dan in dit draadje, blijf on topic zodat ik duidelijk kan zien of er ergens iets niet goed gaat Waar is je afbeelding in je handtekening?Die is weg, dit systeem hanteert (nog) geen uploadbare handtekeningafbeelding. Je kunt de afbeelding wel toevoegen via een externe URL.
Smart Posted February 16, 2011 Posted February 16, 2011 Hallo Jheroen, Het is inderdaad even wennen waar alles staat, maar zo op de eerste blik ziet het er strak uit. Wat ik eigenlijk nu al mis is een knop HOME waarmee ik terug kan in het menu. Suc6 met de verdere ontwikkeling van het forum. Grtn, Smart
Opa Posted February 16, 2011 Posted February 16, 2011 Ik feliciteer de beheerders/administratoren met de geslaagde update van het Forum. Mijn eerste indruk is dat de overzichtelijkheid fors is toegenomen. Misschien moeten de oude rotten van het Forum even wennen aan de nieuwe omgeving. Maar ik ben er gelukkig mee. Voordat ik dit Topic las heb ik per abuis een nieuw lijntje gestart. Hoe haal ik dat weer weg ?
ivv Posted February 16, 2011 Posted February 16, 2011 Beste Jheroen. Het ziet er goed uit, even wennen goed overzichtelijk. Je heb je werk goed gedaan ga zo door. MVG Inge verveer
Rio-man Posted February 16, 2011 Posted February 16, 2011 Ziet er netjes uit hoor! Het enige dat ik persoonlijk nog zou aanpassen (zo op het eerste gezicht) is het Kia-logo bovenin. Ik zou daar een zilver logo van maken, dan springt het er net even wat meer uit. Voor de rest, mijn complimenten!
Remko .me Posted February 16, 2011 Posted February 16, 2011 Het ziet er keurig uit! Complimenten. Waar ik heel blij mee ben is dat de ondersteuning voor Mac beter is.
Alex VB Posted February 16, 2011 Posted February 16, 2011 Eindelijk is het daar! Ons nieuw forumpie.. Er is veel te ontdekken voor iedereen. Neus eens goed rond en bekijk ook je profiel enz..
jos16 Posted February 16, 2011 Posted February 16, 2011 Knap stuk werk dit vernieuwde forum. Uiteraard ff wennen, maar ziet er super uit.
elmerblues Posted February 16, 2011 Posted February 16, 2011 Ik had een hele stapel foto's in het fotoalbum en ook gelinked naar die foto's in mijn postings. Waar kan ik nu mijn foto's uploaden?
Alex VB Posted February 16, 2011 Posted February 16, 2011 Kijk eerst hier voor een eventueel antwoord op je vraag: http://www.kiaclub.nl/index.php?app=core&module=help (in het Engels) Mocht het antwoord er niet bij zitten plaats deze dan hier.
scorpioshuma Posted February 16, 2011 Posted February 16, 2011 Ziet er mooi uit, wel nog beetje zoeken. Ik mis de mogelijkheid om de topics in "omgekeerde" volgorde te tonen. Dus nieuwste eerst. Open nu een topic, moet helemaal naar beneden scrollen en kan dan kiezen om naar de laatste pagina te gaan. Als dit niet in dit forum kan dan zou het prettig zijn om de paginakeuze ook bovenin te kunnen doen. Daarnaast probeer ik alles te lezen en de optie "bekijk nieuwe inhoud" lijkt hier niet helemaal goed bij mee te werken. Ik kan kiezen om de topics van de laatste 24 uur te bekijken of alles wat nieuw is sinds de laatste keer inloggen. Ik kan dus niet kiezen om alleen te zien wat nog ongelezen is en dat zou toch wel even iets prettiger zijn
ger.w. Posted February 16, 2011 Posted February 16, 2011 Ziet er goed uit Jheroen. Ik ga eens een studie maken waar alles staat.
ger.w. Posted February 16, 2011 Posted February 16, 2011 Hallo Jheroen, Het is inderdaad even wennen waar alles staat, maar zo op de eerste blik ziet het er strak uit. Wat ik eigenlijk nu al mis is een knop HOME waarmee ik terug kan in het menu. Suc6 met de verdere ontwikkeling van het forum. Grtn, Smart KLik eens op bekijk nieuwe inhoud rechts bovenin. Dan kom je vanzelf bij de actuele posts (en dat is denk ik wat je wilt)
Alex VB Posted February 16, 2011 Posted February 16, 2011 Ziet er mooi uit, wel nog beetje zoeken. Ik mis de mogelijkheid om de topics in "omgekeerde" volgorde te tonen. Dus nieuwste eerst. Open nu een topic, moet helemaal naar beneden scrollen en kan dan kiezen om naar de laatste pagina te gaan. Als dit niet in dit forum kan dan zou het prettig zijn om de paginakeuze ook bovenin te kunnen doen. Daarnaast probeer ik alles te lezen en de optie "bekijk nieuwe inhoud" lijkt hier niet helemaal goed bij mee te werken. Ik kan kiezen om de topics van de laatste 24 uur te bekijken of alles wat nieuw is sinds de laatste keer inloggen. Ik kan dus niet kiezen om alleen te zien wat nog ongelezen is en dat zou toch wel even iets prettiger zijn Om te wijzigen moet je eens kijken bij " mijn instellingen" hier kom je via de volgende route: Rechtsboven staat je forumnaam > daarnaast staat een driehoekje/pijlte > kies mijn instellingen. Je komt dan in het instellingen scherm terecht. Onder staat de zoek instelling tbv bekijk nieuwe inhoud methode. Hier heb je 2 keuzes: 1 - toon mij alle nieuwe content sinds mijn laatste bezoek & 2 - Toon mij alle inhoud die ik nog niet gelezen heb Leesvolgorde is beperkt tot 3 keuzes Standaard, Lineair + & Outline. Misschien dat je voorstel bij een update of verdere verwerking meegenomen kan worden.
Alex VB Posted February 16, 2011 Posted February 16, 2011 KLik eens op bekijk nieuwe inhoud rechts bovenin. Dan kom je vanzelf bij de actuele posts (en dat is denk ik wat je wilt) Of Smart moet eens links boven kijken. Daar staat als eerste knop HOME Je komt dan terecht op het "algemene" fprum gedeelte waar alle forums staan.
scorpioshuma Posted February 16, 2011 Posted February 16, 2011 Om te wijzigen moet je eens kijken bij " mijn instellingen" hier kom je via de volgende route: Rechtsboven staat je forumnaam > daarnaast staat een driehoekje/pijlte > kies mijn instellingen. Je komt dan in het instellingen scherm terecht. Onder staat de zoek instelling tbv bekijk nieuwe inhoud methode. Hier heb je 2 keuzes: 1 - toon mij alle nieuwe content sinds mijn laatste bezoek & 2 - Toon mij alle inhoud die ik nog niet gelezen heb Leesvolgorde is beperkt tot 3 keuzes Standaard, Lineair + & Outline. Misschien dat je voorstel bij een update of verdere verwerking meegenomen kan worden. Hey Alex. instellingen was ik al doorheen gelopen. Maar ben er achter nu ik sommige topics voor de 2e of 3e keer open hij gelijk springt naar het eerste ongelezen bericht....heerlijk Wat betreft ongelezen topics moet ik nog even kijken wat handigste is, lijkt erop dat het forum bij het eerste gebruik anders reageert als bij de 2e of opvolgende keren.
Guest ceratorijder1 Posted February 16, 2011 Posted February 16, 2011 Het ziet er goed uit dit nieuwe forum! Leuk om weer de nieuwe mogelijkheden uit te zoeken... Ik heb echter toch een vraag. Is het mogelijk om weer te zien welke gebruikers online zijn? Ik vond dat toch wel leuk!
scorpioshuma Posted February 16, 2011 Posted February 16, 2011 Is het mogelijk om weer te zien welke gebruikers online zijn? Klik links bovenin op Home en ga helemaal naar beneden ..........VOILA
Administrators Jheroen Posted February 16, 2011 Author Administrators Posted February 16, 2011 Ziet er netjes uit hoor! Het enige dat ik persoonlijk nog zou aanpassen (zo op het eerste gezicht) is het Kia-logo bovenin. Ik zou daar een zilver logo van maken, dan springt het er net even wat meer uit. Voor de rest, mijn complimenten! Ha Rio, Ik heb juist het nieuwe logo genomen maar vindt inderdaad het vorige zilveren logo mooier en beter zichtbaar. ik zal morgen het nieuwe logo er eens in zetten
Guest ceratorijder1 Posted February 16, 2011 Posted February 16, 2011 Klik links bovenin op Home en ga helemaal naar beneden ..........VOILA Aha, dáár moest ik dus zoeken...Bedankt :!:
Administrators Jheroen Posted February 16, 2011 Author Administrators Posted February 16, 2011 Ik had een hele stapel foto's in het fotoalbum en ook gelinked naar die foto's in mijn postings. Waar kan ik nu mijn foto's uploaden? die foto's zijn niet meegekomen, dat was al in het oude forum meegedeeld. foto's kan je binnenkort uploaden in de garage, het nieuwe component waarmee je ook info over de auto etc kan weergeven. eerst even de basis goed instellen en dan stap voor stap een onderdeel erbij.
Administrators Jheroen Posted February 16, 2011 Author Administrators Posted February 16, 2011 Ziet er mooi uit, wel nog beetje zoeken. Ik mis de mogelijkheid om de topics in "omgekeerde" volgorde te tonen. Dus nieuwste eerst. Open nu een topic, moet helemaal naar beneden scrollen en kan dan kiezen om naar de laatste pagina te gaan. Als dit niet in dit forum kan dan zou het prettig zijn om de paginakeuze ook bovenin te kunnen doen. Daarnaast probeer ik alles te lezen en de optie "bekijk nieuwe inhoud" lijkt hier niet helemaal goed bij mee te werken. Ik kan kiezen om de topics van de laatste 24 uur te bekijken of alles wat nieuw is sinds de laatste keer inloggen. Ik kan dus niet kiezen om alleen te zien wat nog ongelezen is en dat zou toch wel even iets prettiger zijn over het bekijken van nieuwe berichten: daar zijn in de forums van deze forummaker ook al diverse opmerkingen over gemaakt, wellicht dat in een komende versie dit beter wordt ingebouwd. als ik overigens dit topic bekijk dan zie ik links bovenin een verwijzing naar het aantal pagina's waarmee je dus eenvoudig naar de laatste kunt klikken. is dat bij jou niet zo?
Smart Posted February 16, 2011 Posted February 16, 2011 Of Smart moet eens links boven kijken. Daar staat als eerste knop HOME Je komt dan terecht op het "algemene" fprum gedeelte waar alle forums staan. Nu wel, maar die was er niet toen ik mij vanmiddag meldde op dit forum hoor.....! Ik ben toch niet gek!
chrichri Posted February 16, 2011 Posted February 16, 2011 Hallo Jheroen, Is er geen mogelijkheid zoals de functie"Bekijk nieuwe inhoud" die de laatste geopende topics behandeld ook een functie"Bekijk eigen inhoud" op het forum te krijgen.In dit stuk krijg je dan de topics waar jezelf op geantwoord hebt.Dit is altijd interessant om zo snel te zien wat reactie er is gekomen op één van je antwoorden.Anders ben je verplicht van een heel deel topics af te gaan aangezien je ook niet altijd meer weet waar je een antwoord hebt gezet.
Recommended Posts