Ga naar inhoud

Nieuw forum online


Jheroen

Aanbevolen Berichten

Je moet echt een marge gaan maken aan de linker kant.. Het is niet prettig kijken als alles helemaal links staat. Zoals de berichten hier in de post staan(in het midde van de pagina en links heb je de naam en het plaatje van de poster leest zich veel makkelijker. Verklein de main pagina van FORUMS maar eens naar 1024px dan zie je wat ik bedoel. Ik lees deze site nu liever in een klein scherm wat ik in het midden van mijn beeld zet dan in de originele breedbeeld grote.. Hoe groter de schermen tedaags worden hoe lastiger lezen dat word..

Wou een bijlage toevoegen waar ik de pagina had opgeschoven maar kan nergens vinde waar ik een plaatje kan uploaden?

aangepast door Rick
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Gast ceratorijder1

Ik zie "klik om bestanden te koppelen" alleen maar als ik de volledige editor gebruik.. Misschien ook zo dit forum instellen dat je het ook kunt gebruiken bij het snel antwoorden??

Ik probeerde een foto toe te voegen bij het topic Raad je Plaatje....

Maar krijg helaas keer op keer de melding dat de upload is mislukt... :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Administrators

Ik probeerde een foto toe te voegen bij het topic Raad je Plaatje....

Maar krijg helaas keer op keer de melding dat de upload is mislukt... :huh:

kom ff naar de shoutbox

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste Alex,

Vandaag voor het eerst even wezen neuzen op het nieuwe forum. Het is heel erg wennen en ik moet daar echt eens de tijd voor nemen. Het ziet erg goed uit allemaal en wil jou en alle andere daar hartelijk voor danken. Eer ik een half jaar verder ben weety ik ong wel hoe alles werkt hahahaa. (besteed momenteel namelijk zeer weinig aanadacht aan de pc)

nogmaals hartelijk dank voor het moois.

Micle

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 1 maand later...



×
×
  • Nieuwe Aanmaken...