Gast asterix Geplaatst 6 Mei, 2011 Geplaatst 6 Mei, 2011 Stoel aan rijderszijde niet omlaag ? Ik ben 1.93 en heb de stoel 3-4 piepjes voor de hoogste stand en heb ruim 10-15cm hoofdruimte met rug leuning tamelijk rechtop. Misschien moeten we niet alleen de lengte van een persoon vermelden, maar ook de lengte van middel naar de tenen en van middel tot de bovenkant van het (kale) hoofd Ik gok dat Bigwade relatief lange benen heeft ... Marcel Quote
zwafra Geplaatst 6 Mei, 2011 Geplaatst 6 Mei, 2011 Ik rij sins Aug.2010 in de Sportage 3 X-clusive (2.0 benz.) en heb er nu ruim 10.000km mee gereden en ben erg tevreden over de SP3 ... Het enige kritiek wat ik op de auto heb zijn de veel genoemde punten (stuurgedrag niet optimaal,motorresonantie,e.d )maar ik hoop dat KIA voor deze punten z.s.m met oplossingen komt en ik heb daar wel vertrouwen in.. Het bezine verbruik is volgens verwachting zo,n 1 op 10,5 gemiddeld (s,winters wat hoger) maar zo,n zuipschuit als zijn voorganger is hij niet daar reed ik zo,n 1 op 8 mee.. Ik hoefte met de auto ook nog niet een naar de dealer terug voor mankementen ,wat bij mijn vorige auto een Nissan Qashqai wel diverse keren het geval was .. Ik heb dan ook veel vertrouwen in de Sportage 3... Quote
bowie97 Geplaatst 6 Mei, 2011 Geplaatst 6 Mei, 2011 Ik rij sins Aug.2010 in de Sportage 3 X-clusive (2.0 benz.) Als je nu ook nog verteld dat je hem in Mei 2010 hebt besteld dan zijn die van jouw en mij samen van de band gerold. Als je de laatste cijfers van je vin naar mij mailt vertel ik wanneer hij van de band is gekomen. Ik heb die van mij ook sinds augustus 2010 bijna 13000 km. Ik moet zeggen na de Sportage II was het wel even wennen maar ik vind het een heel goede vervanger. Het stuurgedrag zal ik na de update in de gaten houden maar de eerste indruk is goed. Zeker zijn er altijd punten ter verbetering, daarom komen er ook nieuwe versies kijk maar naar de Sportage II. Ik ben tevreden. Quote
Preston Geplaatst 6 Mei, 2011 Geplaatst 6 Mei, 2011 Kben 1.78 M hopenlijk kan ik strakst wel bij de pedalen ,,, (gelukkig automaat ) hehehe Quote
Questor Geplaatst 14 Mei, 2011 Geplaatst 14 Mei, 2011 Helaas kan ik nog niet uit eigen ervaring putten om een antwoord te bieden of de Sportage voldoet aan mijn verwachtingen. Ik heb besteld op 19/1 waarbij een levertermijn was voorzien van 4 maanden. De levering zou dus in de nabije toekomst moeten plaatsvinden. Het blijkt dat de dames en heren van het automagazine Auto Express van mening zijn dat de Sportage een vergelijking met de BMW X1 en de Land Rover Freelander met glans doorstaat. Zie review Sportage. Quote
chrichri Geplaatst 14 Mei, 2011 Geplaatst 14 Mei, 2011 Helaas kan ik nog niet uit eigen ervaring putten om een antwoord te bieden of de Sportage voldoet aan mijn verwachtingen. Ik heb besteld op 19/1 waarbij een levertermijn was voorzien van 4 maanden. De levering zou dus in de nabije toekomst moeten plaatsvinden. Het blijkt dat de dames en heren van het automagazine Auto Express van mening zijn dat de Sportage een vergelijking met de BMW X1 en de Land Rover Freelander met glans doorstaat. Zie review Sportage. Ik ben tot nu zeer tevreden over mijn Sportage.Ik zou er constant willen inspringen om een ritje te gaan maken . Ik merk ook niets van de stuurproblemen die sommige personen hier aanhalen.Misschien is er in de tussentijd al iets ondernomen in de fabriek zelf of heb ik gewoon geluk.Als je eens naar de review kijkt in voorgaand filmpje mag je stellen dat de Sportage op gebied van stuurproblemen nog niets is vergeleken met de Freelander.Wat je daar allemaal met het stuur mag doen zonder dat er reactie is tijdens het rijden . Quote
elmerblues Geplaatst 16 Mei, 2011 Geplaatst 16 Mei, 2011 Mannen, we've got him! Postieve eerste indrukken: - best vlot voor een 1.6 en dan te bedenken dat de motor nog niet echt 'los' is. - Fantastische 6 bak. De versnellingen klikken er soepel en vlot in, op het japanse af. Absoluut niet hakerig. - eenmaal op snelheid, erg stil. Bij optrekken hoor je de motor wel, maar niet storend. - Wat een onderstel! Zeer comfortabel zonder deinerig te zijn, doet niet onder voor veel duurdere auto's. - helt, ondanks het comfortabele onderstel, niet over in bochten. Van overstuur of onderstuur niets gemerkt. - erg zuinig, ondanks dat motor nog niet is ingereden (nu al 1:12 met vlot doorrijden) - mooie afwerking, ook interieur - panoramadak geeft veel licht in interieur - goede, adequate remmen - aanduiding als cruise is geactiveerd, aanduiding als licht aanstaat - lekker veel opbergruimte in armsteun - geen enkel piepje/kraakje - deuren en panoramadak sluiten als een kluis, geen windgeruis - goede stoelen - schakelindicator en ISG zijn leuke gadgets. ISG werkt erg goed. En dan te bedenken dat ik het er niet op wilde hebben! Daar ben ik wel van terug gekomen. - Dark gun metal is een chique donkergrijze/blauwachtige exterieurkleur en Soho gray is een mooie warme grijsbruine interieurtint die daar goed bij past. Reflecties in voorraam is bijna geen sprake van, behalve het lichtgrijs plastic 'inhammetje' boven de klokkenwinkel (bij een zwart interieur is dit plastic namelijk antraciet van kleur, en dat reflecteert minder) - Regensensor en lichtsensor werken goed. - bagagenetje met aansluitingen in interieur erg praktisch - airco voldoende capaciteit (ook na versnelde opwarming interieur door panoramadak), verwarming nog geen oordeel, stille ventilator - makkelijke, intuitieve bediening van climate control - Man, wat een ruimte in die auto. 4 volwassenen kunnen makkelijk in de auto zitten zonder eerst stoelen te moeten verschuiven. Ook opmerkelijk Veel hoofdruimte voor achterpassagiers. Ter vergelijking: een Audi A4 is qua buitenafmetingen gelijk maar probeer daar maar eens een volwassene achter in kwijt te kunnen.... - De bodemplaat van de bagageruimte is opklapbaar zodat je bij het reservewiel kunt. Er zit een plastic haakje onder waarmee je de klep kan vastzetten aan de bovenrand zodat hij open blijft staan...het zijn dit soort kleine doordachte dingen die het 'm doen. Grootste pluspunt is het rijden zelf. Zeer aangenaam toeren, lekker hoog, stil, comfortabel en soepel. Verkeersdrempels worden moeiteloos genomen waarbij je nauwelijks hoeft af te remmen (dat was bij mijn A3 wel anders). Ettelijke uren achter het stuur lijken mij geen probleem. Graag zelfs! Negatieve eerste indrukken: - bepaalde knoppen in de deur zijn niet verlicht (bijv. spiegels inklappen) - panoramadak knoppen zijn niet verlicht - je kan met stuurbediening niet door folders heenscrollen , alleen trackwisseling - USB geluid behoorlijk goed, kwaliteit geluid van de radio opvallend slechter - Bediening van van de standaard radio niet superhandig (ook het menu met instellingen niet) - besturing is erg wennen - ruitenwissers bewegen 2x als ze in interval-auto stand staan (bij contact aan en starten), dat wordt leuk met vastgevroren wissers. - Koplampen blijven tijdje branden na afsluiten auto, moet cv 2x indrukken om deze uit te zetten. - Het infocenter laat slechts 2 items zien: totaal aantal kilometers en gekozen infocenter aanduiding. Als je bijv. dagteller en buitentemperatuur wilt zien, kan dat niet. Ook geen tijdweergave in Infocenter. - Tijdweergave op (standaard) radio, maar helaas geen datum - Op armsteun/zonnebrilopbergvak na geen opbergvakjes in interieur, dat mis je wel - te klein opbergvak voor zonnebril - geen asbak - knopjes om interieurlampjes aan te zetten zijn niet verlicht, je moet dus telkens zoeken - geen hoogsteverstelling/lendesteun van passagiersstoel - Blijft een misser dat de achterbank niet vlak neergeklapt kan worden. Blijft schuin staan. Doel van metalen haken in rugleuning niet duidelijk. - Auto-down van slechts 1 raam, en geen auto-up. Onhandig! - Voor het bedienen van de tripcomputer moet je steeds je handen van het stuur halen. Had met een simpel drukknopje op bijv. de lichtstengel makkelijker gekund. Het minst enthousiast ben ik over de fabrieksradio, daar moet gewoon een ander in. Beperkte instelmogelijkheden, slecht geluid van radio en onhandig in de bediening. Eerste indruk van het beruchte sturen: bij lage snelheden en inparkeren zeer goed bekrachtigd en soepel. Op hogere snelheden krijg je veel weerstand in het stuur waardoor het sturen (te) zwaar gaat. Rond middenstand is het zelfcentrerend effect dan veel te gering waardoor je continue bijstuurt. Bij die correcties moet je dan eigenlijk teveel weerstand overbruggen en eenmaal door de weerstand gaat het eigenlijk weer te snel (mede weer door het geringe zelfcentrerende effect). Ik moet dit nog even aankijken of het misschien gewenning is. Algemeen oordeel na slechts 300km: ongelofelijk dat ze kunnen maken voor dit geld. Veel value voor money. Zou niet weten waarom je eventuele concurrentie (qashai, asx..deze zijn trouwens ook kleiner) zelfs zou overwegen. De auto voelt en doet in zijn algemeenheid veel 'duurder' aan dan de aanschafprijs aangeeft. Quote
kialoog Geplaatst 16 Mei, 2011 Geplaatst 16 Mei, 2011 Mannen, we've got him! Oke,lekker he, ik ga het met aandacht (met veel eens even kort door de bocht) nog keer lezen.... maar voor nu " Veel Kilometers Rijplezier " .(o jee, weer taart?????????) Groet Kialoog. Quote
bowie97 Geplaatst 16 Mei, 2011 Geplaatst 16 Mei, 2011 Mannen, we've got him! Proficiat, Mogen er nog vele mooie kilometers volgen. En aan sommige minpuntjes wen je gauw. Quote
Broosje Geplaatst 16 Mei, 2011 Geplaatst 16 Mei, 2011 Hey Elmer, Gefeliciteerd man ben jaloers! Still waiting Zie graag de foto's verschijnen! Quote
harter Geplaatst 16 Mei, 2011 Topic Starter Geplaatst 16 Mei, 2011 Mannen, we've got him! Hahahahah wanneer heb ik dat eerder gehoord "we've got him" (was dat niet Saddam Hussein). Maar elmer ben mega jaloers op je, maar wens je veel rijplezier toe. Trouwens goede review van je eerste indrukken. Still waiting. En we willen foto's ziennnnn, uiteraard met de chinese grill !!!!!!!! Quote
Sage2011evoque Geplaatst 16 Mei, 2011 Geplaatst 16 Mei, 2011 @elmerblues jij ben een gelukkige, wij moeten nog altijd wachten, maar in afwachting kan jij mij eens vertellen als er bochtverlichting aanwezig is op de sportage Quote
kialoog Geplaatst 16 Mei, 2011 Geplaatst 16 Mei, 2011 bochtverlichting aanwezig is op de sportage, wil ik ook wel weten , ik heb het nog niet ontdekt, hoofdstuk verlichting instructieboek gelezen maar niet kunnen vinden? Quote
beatus Geplaatst 16 Mei, 2011 Geplaatst 16 Mei, 2011 De sportage nu een maand of 4 in bezit, een mooie bronskleurige. Hiervoor een Renault Senic gehad, continu bij de dealer om vage electro klachten te laten verhelpen, daarna de mededeling gekregen dat het "subframe" aan het door roesten was exit Renault aanschaf bedrag terug en de Kia aangeschaft. Kia bevalt uitstekend, kwaliteit is goed, uitstraling oké, maar na een week al een parkeer cadeau in de rechter achterportier, na het restylen stootlijsten laten zetten en treeplanken laten aanbrengen, ook een speciaal voor de Sportage gemaakte Bullbar laten aanbrengen ziet er mooi uit. Voor de winter een set velgen met sneeuwbanden aangekocht, in de kofferbak een speciaal voor deze auto gemaakte rubberen bak gekocht voor mijn hobby, zo blijft de auto schoon. Je zit lekker hoog in de half leren stoelen, hoewel het zicht een beetje minder is door de brede raamstijlen, maken de grote spiegels weer wat goed, de " parkeersensoren achter inc met het display bij de km teller werkt goed, alleen het zicht naar voren wordt door de 17" velgen en de hoge neus minder, vandaar de bullbar. Volgende week komt er een JVC navigatie (met afneembaar front) in, wordt door mb caraudio ingebouwd, en een afneembare trekhaak, en over een maand of 2 gaan we de auto uitproberen in Duitsland. Vandaag de banden laten vullen met stikstof, ik verbruik nu rond de 560 à 600 km op een volle tank (veel snelweg km en behoorlijk belast). Er staat nu rond 8000 km op de teller en de auto en de auto bevalt 100%., Quote
elmerblues Geplaatst 17 Mei, 2011 Geplaatst 17 Mei, 2011 Bedankt voor alle reacties!! Ben druk bezig met inrijden. 1000km rijden met max. 3000 toeren en niet lang achtereen dezelfde snelheid valt niet mee. Rond de 1000km zal ik de toerentallen wat opvoeren. Bochtenverlichting ben ik nog niet aan toegekomen. Ben druk aan het puzzelen hoe ik het telefoonboek van mijn Nokia 2730 kan kopieeren naar de sportage, wat me dus ook niet lukt Quote
beatus Geplaatst 17 Mei, 2011 Geplaatst 17 Mei, 2011 bochtverlichting aanwezig is op de sportage, wil ik ook wel weten , ik heb het nog niet ontdekt, hoofdstuk verlichting instructieboek gelezen maar niet kunnen vinden? Volgens de dealer betreft het hier de mistlampen, deze schijnen normaal rechtuit, maar bij mist draaien ze mee met de bocht.... nog geen mist gehad maar je zou het kunnen uitproberen. Quote
First Kia Geplaatst 17 Mei, 2011 Geplaatst 17 Mei, 2011 Volgens de dealer betreft het hier de mistlampen, deze schijnen normaal rechtuit, maar bij mist draaien ze mee met de bocht.... nog geen mist gehad maar je zou het kunnen uitproberen. De lampen voor de bochtverlichting zitten naast de mistlampen. Ze schijnen naar de buitenzijde. Gaan aan bij gebruik richtingaanwijzers en als dimlicht aanstaat. Werken bij lage snelheden, ik dacht < 40 km/u. Quote
Preston Geplaatst 17 Mei, 2011 Geplaatst 17 Mei, 2011 Ben druk aan het puzzelen hoe ik het telefoonboek van mijn Nokia 2730 kan kopieeren naar de sportage, wat me dus ook niet lukt Dit zou automatisch moeten gebeuren als pair gelukt is. Kijk wel of je adresboek in het geheugen van de telefoon staan en niet op de simkaart. ( Op allebei mag ook ) Cor Quote
elmerblues Geplaatst 17 Mei, 2011 Geplaatst 17 Mei, 2011 Dit zou automatisch moeten gebeuren als pair gelukt is. Kijk wel of je adresboek in het geheugen van de telefoon staan en niet op de simkaart. ( Op allebei mag ook ) Automatisch? Misschien is het dus wel gebeurd, want eenmaal wel iets van 'transfer' gezien. Maar hoe weet je dan of je adresboek 'in de auto' staat? Hoe zoek je dan zo'n contact op? Via het menu van de autoradio kan ik geen 'phonebook' o.i.d. vinden. Adresboek staat zowel op simkaart als op telefoon zelf, dus daar kan het niet aan leggen. En als je dan een nieuw contact toevoegt in je telefoon, moet je dan weer opnieuw 'pairen' om deze in de auto te krijgen? Ik vind de bijgevoegde handleiding onduidelijk over dit soort dingen Quote
vanelli Geplaatst 17 Mei, 2011 Geplaatst 17 Mei, 2011 Volgens de dealer betreft het hier de mistlampen, deze schijnen normaal rechtuit, maar bij mist draaien ze mee met de bocht.... nog geen mist gehad maar je zou het kunnen uitproberen. Bij bocht verlichting gaat automatisch een van de mistlampen branden als het stuur uit de middenstand komt als je links afslaat gaat de linkse mistlamp aan en als je rechts afslaat gaat de rechtse mistlamp aan. Alleen onder een bepaalde snelheid bij mijn lancia onder de 30km. groet, Vanelli Quote
Preston Geplaatst 17 Mei, 2011 Geplaatst 17 Mei, 2011 @Elmerbleus. Ik weet iets meer over de uitvoering met NAV. die mijn vrouw nu heeft en ik over een poosje in de SP3 hoop te krijgen. Elke wijziging van je adresboek tel. wordt ( bij systeem met nav ) overgenomen. Wat ik lees is dat jouw uitvoering ook spraakbesturing heeft.. ik denk dat je die eens moet proberen ( zeker Engelse taal aanhouden ) Hier demo van een UVO radio maar spraakbesturing zal niet veel uitmaken verwacht ik. Anders hopen dat iemand reageert die het weet/voor elkaar heeft Quote
Sjölp Geplaatst 17 Mei, 2011 Geplaatst 17 Mei, 2011 Bij bocht verlichting gaat automatisch een van de mistlampen branden als het stuur uit de middenstand komt als je links afslaat gaat de linkse mistlamp aan en als je rechts afslaat gaat de rechtse mistlamp aan. Alleen onder een bepaalde snelheid bij mijn lancia onder de 30km. groet, Vanelli Mistlamp en 'bochtverlichtingslamp' zijn 2 verschillende lampen. Mistlamp wordt dus niet gebruik bij de bochtverlichting. Quote
harter Geplaatst 17 Mei, 2011 Topic Starter Geplaatst 17 Mei, 2011 Automatisch? Misschien is het dus wel gebeurd, want eenmaal wel iets van 'transfer' gezien. Maar hoe weet je dan of je adresboek 'in de auto' staat? Hoe zoek je dan zo'n contact op? Via het menu van de autoradio kan ik geen 'phonebook' o.i.d. vinden. Adresboek staat zowel op simkaart als op telefoon zelf, dus daar kan het niet aan leggen. En als je dan een nieuw contact toevoegt in je telefoon, moet je dan weer opnieuw 'pairen' om deze in de auto te krijgen? Ik vind de bijgevoegde handleiding onduidelijk over dit soort dingen Check de video die hier staat. Even iets naar beneden scrollen en je vindt hem Misschien helpt dit je wat verder Quote
First Kia Geplaatst 19 Mei, 2011 Geplaatst 19 Mei, 2011 De Sportage is een geweldige auto. De mijne is geleverd op 12 mei jl. Hij bevalt prima. Enig minpuntje is de navigatie. Er zit een kaart in die zeker 2 jaar oud is... Versie 20-08-2010 maar de kaart is veel ouder dan 2010. Vind ik niet kunnen. Quote
Ysie Geplaatst 19 Mei, 2011 Geplaatst 19 Mei, 2011 Mannen, we've got him! Postieve eerste indrukken: - best vlot voor een 1.6 en dan te bedenken dat de motor nog niet echt 'los' is. - Fantastische 6 bak. De versnellingen klikken er soepel en vlot in, op het japanse af. Absoluut niet hakerig. - eenmaal op snelheid, erg stil. Bij optrekken hoor je de motor wel, maar niet storend. - Wat een onderstel! Zeer comfortabel zonder deinerig te zijn, doet niet onder voor veel duurdere auto's. - helt, ondanks het comfortabele onderstel, niet over in bochten. Van overstuur of onderstuur niets gemerkt. - erg zuinig, ondanks dat motor nog niet is ingereden (nu al 1:12 met vlot doorrijden) - mooie afwerking, ook interieur - panoramadak geeft veel licht in interieur - goede, adequate remmen - aanduiding als cruise is geactiveerd, aanduiding als licht aanstaat - lekker veel opbergruimte in armsteun - geen enkel piepje/kraakje - deuren en panoramadak sluiten als een kluis, geen windgeruis - goede stoelen - schakelindicator en ISG zijn leuke gadgets. ISG werkt erg goed. En dan te bedenken dat ik het er niet op wilde hebben! Daar ben ik wel van terug gekomen. - Dark gun metal is een chique donkergrijze/blauwachtige exterieurkleur en Soho gray is een mooie warme grijsbruine interieurtint die daar goed bij past. Reflecties in voorraam is bijna geen sprake van, behalve het lichtgrijs plastic 'inhammetje' boven de klokkenwinkel (bij een zwart interieur is dit plastic namelijk antraciet van kleur, en dat reflecteert minder) - Regensensor en lichtsensor werken goed. - bagagenetje met aansluitingen in interieur erg praktisch - airco voldoende capaciteit (ook na versnelde opwarming interieur door panoramadak), verwarming nog geen oordeel, stille ventilator - makkelijke, intuitieve bediening van climate control - Man, wat een ruimte in die auto. 4 volwassenen kunnen makkelijk in de auto zitten zonder eerst stoelen te moeten verschuiven. Ook opmerkelijk Veel hoofdruimte voor achterpassagiers. Ter vergelijking: een Audi A4 is qua buitenafmetingen gelijk maar probeer daar maar eens een volwassene achter in kwijt te kunnen.... - De bodemplaat van de bagageruimte is opklapbaar zodat je bij het reservewiel kunt. Er zit een plastic haakje onder waarmee je de klep kan vastzetten aan de bovenrand zodat hij open blijft staan...het zijn dit soort kleine doordachte dingen die het 'm doen. Grootste pluspunt is het rijden zelf. Zeer aangenaam toeren, lekker hoog, stil, comfortabel en soepel. Verkeersdrempels worden moeiteloos genomen waarbij je nauwelijks hoeft af te remmen (dat was bij mijn A3 wel anders). Ettelijke uren achter het stuur lijken mij geen probleem. Graag zelfs! Negatieve eerste indrukken: - bepaalde knoppen in de deur zijn niet verlicht (bijv. spiegels inklappen) - panoramadak knoppen zijn niet verlicht - je kan met stuurbediening niet door folders heenscrollen , alleen trackwisseling - USB geluid behoorlijk goed, kwaliteit geluid van de radio opvallend slechter - Bediening van van de standaard radio niet superhandig (ook het menu met instellingen niet) - besturing is erg wennen - ruitenwissers bewegen 2x als ze in interval-auto stand staan (bij contact aan en starten), dat wordt leuk met vastgevroren wissers. - Koplampen blijven tijdje branden na afsluiten auto, moet cv 2x indrukken om deze uit te zetten. - Het infocenter laat slechts 2 items zien: totaal aantal kilometers en gekozen infocenter aanduiding. Als je bijv. dagteller en buitentemperatuur wilt zien, kan dat niet. Ook geen tijdweergave in Infocenter. - Tijdweergave op (standaard) radio, maar helaas geen datum - Op armsteun/zonnebrilopbergvak na geen opbergvakjes in interieur, dat mis je wel - te klein opbergvak voor zonnebril - geen asbak - knopjes om interieurlampjes aan te zetten zijn niet verlicht, je moet dus telkens zoeken - geen hoogsteverstelling/lendesteun van passagiersstoel - Blijft een misser dat de achterbank niet vlak neergeklapt kan worden. Blijft schuin staan. Doel van metalen haken in rugleuning niet duidelijk. - Auto-down van slechts 1 raam, en geen auto-up. Onhandig! - Voor het bedienen van de tripcomputer moet je steeds je handen van het stuur halen. Had met een simpel drukknopje op bijv. de lichtstengel makkelijker gekund. Het minst enthousiast ben ik over de fabrieksradio, daar moet gewoon een ander in. Beperkte instelmogelijkheden, slecht geluid van radio en onhandig in de bediening. Eerste indruk van het beruchte sturen: bij lage snelheden en inparkeren zeer goed bekrachtigd en soepel. Op hogere snelheden krijg je veel weerstand in het stuur waardoor het sturen (te) zwaar gaat. Rond middenstand is het zelfcentrerend effect dan veel te gering waardoor je continue bijstuurt. Bij die correcties moet je dan eigenlijk teveel weerstand overbruggen en eenmaal door de weerstand gaat het eigenlijk weer te snel (mede weer door het geringe zelfcentrerende effect). Ik moet dit nog even aankijken of het misschien gewenning is. Algemeen oordeel na slechts 300km: ongelofelijk dat ze kunnen maken voor dit geld. Veel value voor money. Zou niet weten waarom je eventuele concurrentie (qashai, asx..deze zijn trouwens ook kleiner) zelfs zou overwegen. De auto voelt en doet in zijn algemeenheid veel 'duurder' aan dan de aanschafprijs aangeeft. Ik heb dit echt met plezier gelezen, ik kan bijna niet meer wachten om alles ook eens uit te testen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.