Neo Geplaatst 26 April, 2012 Geplaatst 26 April, 2012 Je kan je spiegel op zijn uiterste zetten en toch is er geen dode hoek. Je zal het dus ook wel ondervinden als je je wagen nu hebt.Veel rijplezier . Ik zal het eens bekijken wanneer hij zijn eerste snelwegtocht maakt. Bedankt. Quote
Kofferbak Geplaatst 26 April, 2012 Geplaatst 26 April, 2012 Geen idee... Bij mij doet ie het iig niet... Staat ook alleen "auto down" op... Heb je het ook alleen op het bestuurdersraam? Bij mij hetzelfde, ook alleen autodown m'n vorige(ander merk) had ook autoup, natuurlijk ook alleen aan de bestuurderskant, maar vond dat wel reuze prettig. Vind alleen autodown toch wel een beetje k.. , zouden ze het niet met een softwareupdate kunnen aanpassen...... zou toch wel fijn zijn Quote
Neo Geplaatst 27 April, 2012 Geplaatst 27 April, 2012 Is dat dan afhankelijk van de uitvoering? Bij mij werkt de auto up aan bestuurderskant wel; even knopje omhoog trekken en loslaten en ondertussen sluit het venster weer. Idem hier, bij mij werkt het ook. Quote
elmerblues Geplaatst 27 April, 2012 Geplaatst 27 April, 2012 Die autodown is verschillend per land. Sommige landen hebben zowel autoup als autodown. Volgens mij staat er in dat geval alleen'auto' bij het knopje. De nederlandse modellen hebben dus alleen maar autodown en dan ook alleen op het bestuurdersraam. Het is maar net waar de importeur voor koos qua uitrusting. Quote
Kofferbak Geplaatst 27 April, 2012 Geplaatst 27 April, 2012 Die autodown is verschillend per land. Sommige landen hebben zowel autoup als autodown. Volgens mij staat er in dat geval alleen'auto' bij het knopje. De nederlandse modellen hebben dus alleen maar autodown en dan ook alleen op het bestuurdersraam. Het is maar net waar de importeur voor koos qua uitrusting. Nou, dan heeft ie ook geen idee wat klanten prettig vinden Kan ie toch eens beter bij de klanten gaan informeren wat die graag zouden willen hebben....... of zou het weer die zuinige hollander mentaliteit zijn geweest Moet vrijwel dagelijks gebruik maken van met pasjes aangestuurde slagbomen, zit je elke keer te k....... met wegrijden, sturen, versnelling, pasje opbergen en dan ook nog dat raam weer omhoog, wachten met wegrijden totdat je het raam weer op hebt is ook niet leuk voor de wachtenden achter je die ook door die slagbomen moeten. Vind het nog steeds irritant , helemaal als het inregent, het zijn de kleine dingen..... Quote
elmerblues Geplaatst 27 April, 2012 Geplaatst 27 April, 2012 Het is inderdaad 3 werf k... Er zijn nu trouwens wel meer bezuinigingen doorgevoerd. Bij de SP3's die nu besteld worden zit geen volwaardig reservewiel meer en de half leder uitvoering van de plus pack is ook komen te vervallen. Een plus pack heeft vanaf nu een stoffen interieur. Er zijn nog wel meer wijzigingen, ik zal er eens een nieuw topic voor maken. Quote
Kofferbak Geplaatst 27 April, 2012 Geplaatst 27 April, 2012 Het is inderdaad 3 werf k... Er zijn nu trouwens wel meer bezuinigingen doorgevoerd. Bij de SP3's die nu besteld worden zit geen volwaardig reservewiel meer en de half leder uitvoering van de plus pack is ook komen te vervallen. Een plus pack heeft vanaf nu een stoffen interieur. Er zijn nog wel meer wijzigingen, ik zal er eens een nieuw topic voor maken. Ben benieuwd, wat er allemaal wegbezuinigd is, eigenlijk dus een verkapte vorm van prijsverhoging als je het weer wel wilt hebben Ach, wij die hem al hebben, hebben reclame voor de Sportage gemaakt en dat was onze bonus, nu moeten de klanten echt gaan betalen Ben benieuwd naar je lijstje, als ik het goed begrijp, van het 2013 model? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.