Jump to content

ipod kabel misschien ook te gebruiken met iPhone / iPad?

Okke

Recommended Posts

Bij mijn nieuwe Sportage zit een "iPod kabel".

Nu ben ik benieuwd of deze kabel ook compatible is met een iPhone of iPad.

Iemand toevallig al geprobeerd?

Ben een beetje huiverig om op dag 1 al mijn navi te bricken namelijk... :rolleyes:

je kunt je iphone of iphad gewoon aansluiten

alleen de navigatie ziet dan alleen de ipod die in de iphone/ipad zit

maar je kunt dus gewoon je muziek afspelen

• 8 months later...

Yep, werkt hier ook prima met de iPhone 4.

Dealer vertelde wat horrorverhalen dat een navigatiesysteem op hol geslagen was nadat iemand zijn iPhone aan had gesloten ("het is een iPOD aansluiting, niet iPHONE) en dat er een nieuw navigatiesysteem in moest, maar daar geloof ik zelf niet zo in.

Yep, werkt hier ook prima met de iPhone 4.

Dealer vertelde wat horrorverhalen dat een navigatiesysteem op hol geslagen was nadat iemand zijn iPhone aan had gesloten ("het is een iPOD aansluiting, niet iPHONE) en dat er een nieuw navigatiesysteem in moest, maar daar geloof ik zelf niet zo in.

Das echt de grootst mogelijke onzin die ik ooit gehoord heb...

Zowel de iPhone als de iPod hebben dezelfde software (iOS) en dezelfde aansluiting.

Hier heeft het altijd perfect gewerkt zowel met een 3GS als met een 4S.

Denk dus dat het eerder toeval was, gelukkig hebben ze ook meer verstand van auto's dan telefoons ;)

Je hoeft geen kennis van zaken te hebben om spullen te verkopen, toch ?

Als je haar maar goed zit.

Het is echt onthutsend w.b.product kennis in de automotive-branche.

En sales mensen die roepen dat internet maar wat roept mogen naar het magazijn..(vrij naar Patrick met zijn X5)

Misschien off topic maar Jort Kelder had ooit zo'n programma "De beste verkoper" ofzoiets...

Die gasten moesten vanalles verkopen van champagne tot auto's of zelfs bloemen. Dan pas blijkt dat een goede verkoper inderdaad absoluut geen verstand van zaken hoeft te hebben om iets met maximale winst te kunnen verkopen...

• 2 months later...

Ik heb sinds 27 januari een Xclusive diesel 2.0 , pluspack, panoramadak, geen ingebouwde navigatie. meer dan 5 maanden te laat afgeleverd en nog vraagt de dealer €50 voor een iPod kabel!

heb hem hier besteld, binnen 4 dagen geleverd en werkt perfect! prijs €10,00 (free shipping)

Overigens heb ik mijn iPad2 aangesloten en no problemo!

• 4 months later...
  • 2 months later...

tuurlijk dat zal toch wel de sync kabel en acc voor een ipod ipad 1-2-3 zijn allemaal het zelfde

ikplaats mijn iphone ook op de dock voor me ipad en ook me ipod en dat werkt ook allemaal

dus het lijkt me sterk dat ze dit gewijzigt hebben

• Like 1

Je hebt wel kans dat je iPad niet gaat laden; die heeft namelijk meer stroom nodig

dan de iPhone/iPod. Maar de audio en besturing zou gewoon moeten werken.

:offtopic: He Mucrielaygo, jij hebt de picanto gekocht, was ik helemaal vergeten. De originele lichtmetalen velgen van de aygo met vredesteinbanden rijden goed! Ik heb wel de Vredestein vervangen met Michelin :wink:

Je hebt wel kans dat je iPad niet gaat laden; die heeft namelijk meer stroom nodig

dan de iPhone/iPod. Maar de audio en besturing zou gewoon moeten werken.

In de Cee'd laadt de iPad prima, dus ik denk dat dat in de Picanto ook wel werkt.