Jump to content
Onderdelenshop24.com

Byebye Kia Venga

Recommended Posts

Guest Venga 2010
Posted

De vlag gaat (is) uit.

Wij hebben vandaag onze oude Kia Venga (04-2010) en de nieuwe geleverde Kia Venga door KIA NL ingeleverd. Gelukkig kunnen wij wel zeggen, wat een opluchting. We krijgen nu tijdelijk een Audi A1 kosteloos mee en wachten op de door ons bestelde nieuwe auto's.

Met dank aan, Tieme van Nieuweautokopen.nl (NAK) daar hebben ze het toch maar weer geregeld voor ons.

Service, kwaliteit en professionaliteit in het vaandel bij NAK. Klasse!

Iedereen heel veel rijplezier met de Venga en ik hoop weinig klachten!

Theo en Regina.

• 3 weeks later...
Posted

Wij hebben van onze Toyota dealer een telefoontje gehad, dat als alles mee zit de Verso-S in de laatste week kunnen ophalen en dan is het ook voor ons Byebye Kia Venga smile.giflaugh.gifbiggrin.gif

Posted

Wij hebben van onze Toyota dealer een telefoontje gehad, dat als alles mee zit de Verso-S in de laatste week kunnen ophalen en dan is het ook voor ons Byebye Kia Venga smile.giflaugh.gifbiggrin.gif

Nou, veel plezier met je nieuwe tuut! Een nieuwe start.....

Posted

ZWAAI !

Veel plezier met nieuwe tuut. !

• 5 weeks later...
Posted

Inmiddels onze Kia Venga ingeleverd en onze nieuwe Toyota Verso-s opgehaald. Maar ik / wij blijven nog wel op deze forum rondkijken en eventueel tips te geven, omtrent de Kia's.

Posted

Maak je geen zorgen Remko,

Elk merk heeft "miskopers". Kia dus ook met de Venga. Ik vraag me af hoeveel kopers eerst een hele studie maken van sites als deze voordat ze een (2e hands) auto kopen... 3%, 5%? Maak me er nier druk om.

Andere tip:

Reageer niet meer op deze verkoop berichten en begin gauw een paar nieuwe discussies, dan is dit onderwerp in no time van de eerste pagina af en dan leest bijna niemand dit meer die incidenteel inlogd... B)

Groetjes,

Peter

Zorgelijke berichten als ik dit lees.

Onze waarde door de negativiteit en omtrent inleveren daalt flink.

Posted

Wilde alleen aangeven dat onze Kia Venga van de week definitief van onze parkeerplaats af is en dat er nu een Toyota Verso-S er voor in de plaats staat (afgeleverd), niet meer en niet minder. En het gaat mij / ons er niet om Kia de grond in te boren of mensen aan het twijfelen brengen, wat laten we eerlijk zijn ieder merkt heeft plus en min punten en het is voor ieder om te beoordelen wat hij / zij belangrijk vind. Bovendien kan een ieder automerk zich maken en zich zelf breken. cool.gif

Om een voorbeeld te geven van andere automerken LADA die hele slechte kwaliteit leverde en van de NL markt verdween (en nu weer een poging doet) en Dacia die het op zich niet verkeerd doet op de NL markt en groeit (een leuke budget auto).

ja dat had hij tijdje terug al aangegeven BW

Posted

Wilde alleen aangeven dat onze Kia Venga van de week definitief van onze parkeerplaats af is en dat er nu een Toyota Verso-S er voor in de plaats staat (afgeleverd), niet meer en niet minder. En het gaat mij / ons er niet om Kia de grond in te boren of mensen aan het twijfelen brengen, wat laten we eerlijk zijn ieder merkt heeft plus en min punten en het is voor ieder om te beoordelen wat hij / zij belangrijk vind. Bovendien kan een ieder automerk zich maken en zich zelf breken. cool.gif

Om een voorbeeld te geven van andere automerken LADA die hele slechte kwaliteit leverde en van de NL markt verdween (en nu weer een poging doet) en Dacia die het op zich niet verkeerd doet op de NL markt en groeit (een leuke budget auto).

Posted

hallo

ik wil alleen maar even toevoegen dat ik een verkeerde auto heb gekocht want aan mijn kia venga kan ik niks vinden wat niet werkt

groetjes

Posted

hallo

ik wil alleen maar even toevoegen dat ik een verkeerde auto heb gekocht want aan mijn kia venga kan ik niks vinden wat niet werkt

groetjes

@bierboer

Dat is toch prima. wink.gif

Even voor de duidelijkheid, ik / wij deden de Kia Venga de deur, vanwege mijn rugklachten, kon namelijk geen lange afstanden afleggen met de Kia Venga zonder daar last van te onder vinden, een andere stoel was wel eventueel

wel een optie maar die kosten gemiddeld vanaf +/- €850 t/m € 2000,- (en duurder) en dan zaten we nog met de latere inruil van de auto en een stoel die dan weer over is, nee dat zagen we niet zitten en bovendien was er een auto handelaar

die via de Toyota dealer een goed bod deed (opkoop bod + korting) kwamen bijbetaling........jawel € 1825,00 inclusief metallic lak (exclusief verdere optie's). Sorry dat ik het dan zeg, dan is het voor mij /ons duidelijk een goed bod en een lang weekend rijden

in een Toyota Verso-S, die ook nog eens goed beviel (ook lange afstanden), toen was voor ons de keus snel gemaakt ........inruilen.

Posted

Iedereen tevreden, toch?;)

Posted

Denk dat het met de waarde van de Venga wel goed zit.

Auto is populair en als ik een occasion heb staan is deze binnen 24uur verkocht.

Posted

Denk dat het met de waarde van de Venga wel goed zit.

Auto is populair en als ik een occasion heb staan is deze binnen 24uur verkocht.

Remko toch nog een goed weekend.... :D

Groetjes, Peter

Guest Venga 2010
Posted

Inmiddels onze Kia Venga ingeleverd en onze nieuwe Toyota Verso-s opgehaald. Maar ik / wij blijven nog wel op deze forum rondkijken en eventueel tips te geven, omtrent de Kia's.

Gefeliciteerd met jullie nieuwe Toyota Verso-s, heel veel rijplezier.

T&R

Posted

Gefeliciteerd met jullie nieuwe Toyota Verso-s, heel veel rijplezier.

T&R

Dank je, dat zal wel lukken wink.gifcool.gif

Posted

De vlag gaat (is) uit.

Wij hebben vandaag onze oude Kia Venga (04-2010) en de nieuwe geleverde Kia Venga door KIA NL ingeleverd. Gelukkig kunnen wij wel zeggen, wat een opluchting. We krijgen nu tijdelijk een Audi A1 kosteloos mee en wachten op de door ons bestelde nieuwe auto's.

Met dank aan, Tieme van Nieuweautokopen.nl (NAK) daar hebben ze het toch maar weer geregeld voor ons.

Service, kwaliteit en professionaliteit in het vaandel bij NAK. Klasse!

Iedereen heel veel rijplezier met de Venga en ik hoop weinig klachten!

Theo en Regina.

Zijn jullie Skoda Fabia's al afgeleverd ?................... of was het toch een andere merk / type auto ?

Guest Venga 2010
Posted

Zijn jullie Skoda Fabia's al afgeleverd ?................... of was het toch een andere merk / type auto ?

Ja inmiddels zijn allebei de skoda's afgeleverd.

Zijn er erg tevreden over.

De eerste auto is in april geleverd en de tweede half mei.

Groeten

Posted

Ja inmiddels zijn allebei de skoda's afgeleverd.

Zijn er erg tevreden over.

De eerste auto is in april geleverd en de tweede half mei.

Groeten

Als nog gefeliciteerd met jullie Skoda's en we wensen jullie er heel veel rijplezier er mee....... maar dat zal wel lukken .....toch...cool.gif

Groetjes

• 2 weeks later...
Posted

Grappig dat de mensen die geen kia meer hebben toch op dit forum blijven hangen.

Dat begrijp ik echt niet.

Waarom je mening op een forum blijven geven als je het merk...kia... Maar eigenlijk niets vind.

Heeft toyota of skoda geen eigen forum?

geluk met de nieuwe auto

Posted

Grappig dat de mensen die geen kia meer hebben toch op dit forum blijven hangen.

Dat begrijp ik echt niet.

Waarom je mening op een forum blijven geven als je het merk...kia... Maar eigenlijk niets vind.

Heeft toyota of skoda geen eigen forum?

geluk met de nieuwe auto

Ja die hebben ze, maar waarom niet meer op dit forum blijven hangen, we hebben ten slotte gebruikers / rij-ervaring.....toch. cool.gif

Zo hebben wij 1 Kia cee'd SW gehad en 2 Kia's venga's, dus genoeg gebruikers / rij-ervaring. smile.gif

Posted

Van mij mag hier een slotje op Woeper.

De hele tijd uitleggen dat je een andere auto hebt gekocht vanwege persoonlijke

redenen werkt blijkbaar niet, want het voorgaande wordt toch niet gelezen.

tn_BG116.jpg

Posted

Met het voorstel van Smart ben ik meer dan eens..

Topic is gesloten!!

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...