Gast studioph Geplaatst 14 April, 2011 Geplaatst 14 April, 2011 Antenne van Sportage 2011 verkleinen ivm aanzicht of dakkoffer / lading Op de foto's is te zien het effect van het vervangen van de originele antenne door een Peugeot 607 antenne Loshalen en plaatsen duurt 1 minuut. Peugeot artikel nummer is P00006561N3 en voor € 5.74 incl BTW bij alle Nefkens Peugeot dealers in NL verkrijgbaar. Ontvangst is in stedelijk gebied van zwakke zenders iets minder, de normale Hilversumse zenders blijven gelijk in kwaliteit. Quote
jpnijmegen Geplaatst 14 April, 2011 Geplaatst 14 April, 2011 Antenne van Sportage 2011 verkleinen ivm aanzicht of dakkoffer / lading Op de foto's is te zien het effect van het vervangen van de originele antenne door een Peugeot 607 antenne Loshalen en plaatsen duurt 1 minuut. Peugeot artikel nummer is P00006561N3 en voor € 5.74 incl BTW bij alle Nefkens Peugeot dealers in NL verkrijgbaar. Ontvangst is in stedelijk gebied van zwakke zenders iets minder, de normale Hilversumse zenders blijven gelijk in kwaliteit. goede tip !! ik ga m vervangen volgende week Quote
smetjesmee Geplaatst 14 April, 2011 Geplaatst 14 April, 2011 Bedankt voor de tip studioph. Stel je es voor bij de nieuwe leden... Foto's zijn natuurlijk een must ! Quote
bigwade Geplaatst 14 April, 2011 Geplaatst 14 April, 2011 Antenne van Sportage 2011 verkleinen ivm aanzicht of dakkoffer / lading Op de foto's is te zien het effect van het vervangen van de originele antenne door een Peugeot 607 antenne Loshalen en plaatsen duurt 1 minuut. Peugeot artikel nummer is P00006561N3 en voor € 5.74 incl BTW bij alle Nefkens Peugeot dealers in NL verkrijgbaar. Ontvangst is in stedelijk gebied van zwakke zenders iets minder, de normale Hilversumse zenders blijven gelijk in kwaliteit. Goeie tip, sowieso als je eens vergeten bent dat ding er af te draaien in de wasstraat..... Past er nog meer P spul op de SP, HAHA? Quote
deroos Geplaatst 27 April, 2011 Geplaatst 27 April, 2011 Antenne van Sportage 2011 verkleinen ivm aanzicht of dakkoffer / lading Op de foto's is te zien het effect van het vervangen van de originele antenne door een Peugeot 607 antenne Loshalen en plaatsen duurt 1 minuut. Peugeot artikel nummer is P00006561N3 en voor € 5.74 incl BTW bij alle Nefkens Peugeot dealers in NL verkrijgbaar. Ontvangst is in stedelijk gebied van zwakke zenders iets minder, de normale Hilversumse zenders blijven gelijk in kwaliteit. Quote
deroos Geplaatst 31 Mei, 2011 Geplaatst 31 Mei, 2011 goede tip !! ik ga m vervangen volgende week Quote
Smart Geplaatst 31 Mei, 2011 Geplaatst 31 Mei, 2011 Wat een geluk dat mijn Kia dealer tevens Peugeots verkoopt...... :D Quote
Bjorn Geplaatst 31 Mei, 2011 Geplaatst 31 Mei, 2011 Wat een geluk dat mijn Kia dealer tevens Peugeots verkoopt...... :D Een hele goede dit!!! Ga ik zeker aanschaffen!!! Quote
chuckion Geplaatst 11 Juni, 2011 Geplaatst 11 Juni, 2011 Zou het kunnen dat deze antennes in BELGIE een ander artikelnummer hebben? Maat van me wou ze bestellen en men beweerde dat dit nummer onbekend was bij Peugeot Belgie. Volgende week ga ik allesinds zelf is informeren, maar indien iemand al meer info heeft, lees ik het graag hier Thanks! Quote
deroos Geplaatst 17 Juni, 2011 Geplaatst 17 Juni, 2011 Antenne van Sportage 2011 verkleinen ivm aanzicht of dakkoffer / lading Op de foto's is te zien het effect van het vervangen van de originele antenne door een Peugeot 607 antenne Loshalen en plaatsen duurt 1 minuut. Peugeot artikel nummer is P00006561N3 en voor € 5.74 incl BTW bij alle Nefkens Peugeot dealers in NL verkrijgbaar. Ontvangst is in stedelijk gebied van zwakke zenders iets minder, de normale Hilversumse zenders blijven gelijk in kwaliteit. Heb ook onmiddellijk zo'n antenne gekocht bij Peugeot. Ziet er veel beter uit en ik merk geen enkel verschil met ontvangst. Bedankt voor de tip. de roos Quote
2011-sportage Geplaatst 25 Juni, 2011 Geplaatst 25 Juni, 2011 Heb ook zo'n antenne gekocht . Ziet er veel beter uit Quote
flipperdeflap Geplaatst 25 Juni, 2011 Geplaatst 25 Juni, 2011 Ik heb hem ook gekocht... hij lijkt niet precies aan te sluiten na het erop draaien, ook vind ik de ontvangst minder dan met de originele, dus vorige week de Kia-spriet er weer opgedraaid. De mindere ontvangst ligt er misschien aan, dat ik nog wel eens naar de regionale zender luister. Maar..... hij stond wel leuker Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.